Winter 2020-2021

Deckard

Well-known member
Crowdfunder FE
Hoog tijd om dit hier verder te zetten. Op vorige forum werd deze nog niet geopend en zaten we nog in de lente/zomer topic bezig :). Met hopelijk ook hier informatieve en nuttige posts van o.m. CCatalyst die hier nog (?) niet zit en Lakigigar die opnieuw verschenen is :).

Valt er al sneeuw op sommige plaatsen? Hier was het vanochtend om 7u nog 2°C en daarnet om om 11u was het 1°C. Helemaal geen vriestemperaturen dus vannacht. Vorige week tijdens een ochtendwandeling waren sommige plassen goed dichtgevroren. Maar deze ochtend niks daarvan te zien.
 
Hier al een kleine 2u aan het sneeuwen in Vleteren. Maar blijft niet echt liggen. Er ligt een fijn poederlaagje, maar is meer gewoon een vuile natte boel buiten.
 
Regio Gent al een mooi wit tapijtje hier. maar nog bescheiden, schat een cm of 2
 
Van 14u tot 16u redelijk goed gesneeuwd hier en hij blijft wel liggen. Daarna een beetje minder maar nu begint het precies weer feller te sneeuwen.
 
Gisteren lekker kunnen profiteren, 5cm sneeuw (Jabbeke/Brugge) en met de gasten een giga sneeuwman kunnen maken.
Helaas het enige wat we deze "winter" hebben gedaan, klimaat is f-ed up.
Deze morgen opgestaan en twas alsof er niks gebeurd was, alles weg en een temperatuur van +6°C :(
 
Deze ochtend leek het wel herfst. Ik denk dat we ons terug mogen opmaken voor enkele 'winterstormen' zoals we er vorig jaar gehad hebben in februari en maart.
 
Het belooft inderdaad weer een winderige week te worden. Hoewel de temperaturen toch wat lager liggen dan vorig jaar deze tijd, denk ik.
 
Een half uurtje geleden was er wat gedonder te horen in het Gentse, maar twas niet zo heel veel

bRV6Zdl.jpg
 
Regio Zoutleeuw heeft het wel schoon gesneeuwd vanavond. In het Antwerpse ook blijkbaar.
 
Haha ik stop echt met naar die kaarten te kijken...
Zeker voor sneeuw bij ons is 7 dagen vooruitkijken echt niet realistisch. Donderdag piep ik nog eens :love:
 
Terug
Bovenaan