Werken bij de overheid

Toen ik tegen mijn kinesist zei dat mijn vrouw werkte aan de gemeente heeft hij mij een levensles geleerd.

Je werkt niet aan de gemeente, je BENT aan de gemeente.
 
Heeft u ooit gehoord van de herrijzenis, meneer nestor man?
Tegenwoordig gebruik ik wel blauwe pillekes, maar ik kan het nog steeds. Slacht mij en ik zal wederkeren.
 
sorry, ik ben ontkenner. Ik geloof helemaal niet dat het nog zal vriezen dit jaar, dus uw herijsenis is dikke bullshit. Zo was het gisteren ook aswoensdag maar ik nergens as gevonden. Allemaal dikke bullshit om het gewone volk onder de duim te houden. Net als uw blauwe pillekes, dat zijn gewoon microchips uitgevonden door gill bates.
 
sorry, ik ben ontkenner. Ik geloof helemaal niet dat het nog zal vriezen dit jaar, dus uw herijsenis is dikke bullshit. Zo was het gisteren ook aswoensdag maar ik nergens as gevonden. Allemaal dikke bullshit om het gewone volk onder de duim te houden. Net als uw blauwe pillekes, dat zijn gewoon microchips uitgevonden door gill bates.
Maar ik heb wel gene covid he? Geef mij maar wat Apple M1 chips te eten. Dat bevordert mijn immuunsysteem.
En ik zal nog eens iets zeggen he! Iets.
 
Pff, nog zoiets. das allemaal zever. Ik zit al jaren bij corona en heb daar nog nooit last van gehad. Das gewoon goedkoper als ge niet veel met den auto rijd maar ja meer minder taxen he voor die zakkenvullers daar in brussel en dus maken ze maar het volk terug wat bang he daarvan. Zolang al die lamzakken aan de staat maar hunne pre krijgen.
 
Terug
Bovenaan