Kan je ergens nakijken welke opnames van je Telenet digicorder werden verwijderd?

LaCucaracha

Well-known member
Beetje vreemde vraag misschien, daarom wat context.

Ik ben net terug van een lange reis (jetlagged, vandaar ook het late uur dat ik dit post) en ik had net voor ons vertrek wat ruimte vrijgemaakt op de digicorder om programma's op te nemen tijdens onze reis. Ik dacht dat de programma's die ik (bewust) niet had verwijderd ook niet automatisch konden verwijderd worden bij plaatsgebrek, maar dat bleek dus wel het geval te zijn, waardoor deze nu allemaal weg zijn. Ik weet echter niet volledig wat er nog allemaal op stond ( maar wel dat ik het nog wou kijken:p), dus vandaar mijn vraag: kan je dit ergens nakijken ofzo wat recent werd verwijderd?

Vermits hier toch wat mensen zitten die werken of gewerkt hebben bij Telenet, probeer ik eerst hier eens en pas nadien bij de klantendienst van Telenet ( vermits dit ook een miserie is om daarvan een antwoord te krijgen de laatste tijd)

Thanks!
 
Ik weet niet of je verwijderde zaken kan terugvinden, maar ik weet wel dat je per opname kan aanduiden of het automatisch gewist mag worden bij plaatsgebrek.

Belangrijke zaken kan je dus best op “nee” zetten bij de optie automatisch wissen.

Bij plaatsgebrek zal hij dan wel de nieuwe opname niet vastleggen, dus gebruiken waar nodig.
 
Ik weet niet of je verwijderde zaken kan terugvinden, maar ik weet wel dat je per opname kan aanduiden of het automatisch gewist mag worden bij plaatsgebrek.

Belangrijke zaken kan je dus best op “nee” zetten bij de optie automatisch wissen.

Bij plaatsgebrek zal hij dan wel de nieuwe opname niet vastleggen, dus gebruiken waar nodig.
Thanks!
Ja wist ik ook, maar was het dus vergeten op "nee" te zetten...
 
Terug
Bovenaan