Wat moeten we doen met de topics van @Forumgebruiker?

Wat moeten we doen met de topics van @Forumgebruiker?

  • De 'auteur' voordragen voor de Nobelpriijs Literatuur?

    Stemmen: 0 0,0%
  • 'De Debuutprijs met felicitaties van de jury' zal ook wel goed zijn zeker?

    Stemmen: 0 0,0%
  • Fintro Literatuurprijs, zijnde voorheen de Gouden (Boeken)uil?

    Stemmen: 0 0,0%
  • De 'auteur' op bootcamp bij een echte schrijver sturen?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9

pretoogje

Well-known member
Ikzelf heb er begot geen idee van.

Wie zich trouwens geroepen voelt om in de jury te zetelen, aanmelden bij hoofdmoderator BG.

Het wordt de 'auteur' afgeraden cq verboden, zelf deel te nemen aan deze discussie.
 
Ik stel voor dat we een crowdfunding doen om hem/haar zijn/haar eigen forum te geven
 
Laat hem eerst meedoen aan huis gemaakt, dan gaat dat vanzelf

Wanneer gaat die mens tijd hebben om aan 'huis gemaakt' deel te nemen? Die moet zich constant bezig houden met topics openen. En de combinatie '2 dingen doen' en 'een man' is volgens mij een zware combinatie, laat staan een haalbare kaart.
 
Hey proficiat met de eerste t-reet!
Ik zal morgen antwoorden in de votibg
 
Laatst bewerkt:
Ik stel voor dat we een crowdfunding doen om hem/haar zijn/haar eigen forum te geven
Woef woef ik ben de hond van diffiehm woef enkel serieuze reacties graag waf mijn baasje is heel strict woef mijn baasje is heel dominant grrrr hij zegt woef waf tegen mij beste hond nu wil ik een serieuze reactie graag anders krijg je geen eten woef woef waf
 
Woef woef ik ben de hond van diffiehm woef enkel serieuze reacties graag waf mijn baasje is heel strict woef mijn baasje is heel dominant grrrr hij zegt woef waf tegen mij beste hond nu wil ik een serieuze reactie graag anders krijg je geen eten woef woef waf
Oei, ik dacht dat hondsdolheid hier al een tijd niet meer voorkwam. Jammer maar ik denk dat we je nu best gewoon afmaken. Alhoewel we het al konden weten toen je bekend maakte dat je je kat had verkracht.
 
Oei, ik dacht dat hondsdolheid hier al een tijd niet meer voorkwam. Jammer maar ik denk dat we je nu best gewoon afmaken. Alhoewel we het al konden weten toen je bekend maakte dat je je kat had verkracht.
Een weetje delen over katten is hetzelfde als katten verkrachten volgens u.

Vind je informaatsie niet leuk? Is je iq daar niet op voorbereid?
 
Bericht in onderwerp 'Vanavond gaan we vegen' https://www.beyondgaming.be/threads/vanavond-gaan-we-vegen.3917/post-167502

🥱

Is dit zelfprojectie @nestorius

Ocharme de katjes in uw buurt. :(
Nogmaals, wij veroordelen u niet he. Wees blij op dat er hier op het forum zoveel acceptatie is voor uw persoon en uw gebruiken, ik geloof niet dat men dit overal zo kan apprecieren. Zo kan ik wel begrijpen dat men op het dierenforum niet zo zou kunnen lachen met uw escapades met de kat of uw hondsdolheid.
 
Nogmaals, wij veroordelen u niet he. Wees blij op dat er hier op het forum zoveel acceptatie is voor uw persoon en uw gebruiken, ik geloof niet dat men dit overal zo kan apprecieren. Zo kan ik wel begrijpen dat men op het dierenforum niet zo zou kunnen lachen met uw escapades met de kat of uw hondsdolheid.
Gij kunt niet begrijpend lezen en ook niet spellen want appreciëren is met een trema.
 
Met zo passief agressief te blijven doen zorg je er gewoon voor dat we hier op het forum geen moeite meer willen doen om je te helpen. Aanvaard nu toch eens de hulp die men je wil geven hier op het forum.
 
Met zo passief agressief te blijven doen zorg je er gewoon voor dat we hier op het forum geen moeite meer willen doen om je te helpen. Aanvaard nu toch eens de hulp die men je wil geven hier op het forum.
Iemand afmaken = iemand helpen volgens @nestorius :(

Nee danku, ik moet van u helemaal niks. Trouwens ge hebt hier op negeren gestemd, dus waarom blijft ge dan reageren op mijn posts.

Toch écht wel een probleem met begrijpend lezen. 🤔
 
Iemand afmaken = iemand helpen volgens @nestorius :(

Nee danku, ik moet van u helemaal niks. Trouwens ge hebt hier op negeren gestemd, dus waarom blijf je dan reageren op mijn posts.

Toch écht wel een probleem met begrijpend lezen. 🤔
De vraag was : Wat moeten we doen met topics van forumgebruiker?
Imo toon je hier maar weer aan dat je inderdaad hulp nodig hebt. Ten eerste doe je hier aan projectie ivm begrijpend lezen alsook komt je extreem narcistische kant hier terug boven door te denken dat je deze thread gestart hebt.
Nogmaals, aanvaard de hulp die hem u hier wil bieden.
 
De vraag was : Wat moeten we doen met topics van forumgebruiker?
Imo toon je hier maar weer aan dat je inderdaad hulp nodig hebt. Ten eerste doe je hier aan projectie ivm begrijpend lezen alsook komt je extreem narcistische kant hier terug boven door te denken dat je deze thread gestart hebt.
Nogmaals, aanvaard de hulp die hem u hier wil bieden.
woef woef

nee

De vraag was: wat moeten we doen met de topics, niet met de topicstarter.

Ik zou zeggen:

gooi maar dicht al lang spijt van
 
Terug
Bovenaan