Wat moeten we doen met de topics van @Forumgebruiker?

Wat moeten we doen met de topics van @Forumgebruiker?

  • De 'auteur' voordragen voor de Nobelpriijs Literatuur?

    Stemmen: 0 0,0%
  • 'De Debuutprijs met felicitaties van de jury' zal ook wel goed zijn zeker?

    Stemmen: 0 0,0%
  • Fintro Literatuurprijs, zijnde voorheen de Gouden (Boeken)uil?

    Stemmen: 0 0,0%
  • De 'auteur' op bootcamp bij een echte schrijver sturen?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Woef woef ik ben de hond van diffiehm woef enkel serieuze reacties graag waf mijn baasje is heel strict woef mijn baasje is heel dominant grrrr hij zegt woef waf tegen mij beste hond nu wil ik een serieuze reactie graag anders krijg je geen eten woef woef waf
Ben je nu boos vanwege mijn genderneutrale opmerking?
 
Nogmaals, wij veroordelen u niet he. Wees blij op dat er hier op het forum zoveel acceptatie is voor uw persoon en uw gebruiken, ik geloof niet dat men dit overal zo kan apprecieren. Zo kan ik wel begrijpen dat men op het dierenforum niet zo zou kunnen lachen met uw escapades met de kat of uw hondsdolheid.

In de dierenkliniek is ie ook al buitengesmeten - weet ik van een dierenarts die daar werkt.

Naast ongepaste taal tegenover honden, katten (en soms zelfs paarden, want @Forumgebruiker gaat voor niks achteruit) zat hij die beesten ook constant te bepotelen. Stel u maar voor: een vreemde aan uw lijf! Intussen is het personeelsbestand in de bedoelde dierenkliniek noodgedwongen uitgebreid met 2 psychologen: 1 voor de geviseerde beesten en 1 voor het personeel.

Maak het maar mee: naast Covid nog zo een - bijna onuitroeibaar - kwaad in uw zaak.
 
Laatst bewerkt:
En gij kunt het weten, want ge zijt zelf een vent.

Voor mijn transitie ja, maar ik was altijd vrouw in een lichaam dat ik to-taaaaaal achter mij heb gelaten.

534
(je had nog eens een foto gevraagd hé)
 
Terug
Bovenaan