Wat is jouw persoonlijke Dream Team?

ap42tZq.jpg

Bank: Merlier, Leleu, Deschacht, Dalsgaard, Berrier, Kums, Tim Matthys, Harbaoui

(wrs ben ik er nog vergeten)
den trainer was alleszins niet moeilijk om te kiezen bij ZW :)
Geen Salou?
 
Geen Gustavo Colman? Wat een seizoen was me datte toen met Losada!

Het was OF Colman, OF Holzhauser. Colman was een geweldige speler, maar uiteindelijk maar 1 seizoen hier geweest en minder grote impact dan Holzhauser. Holzie schoot ons naar 1A, zorgt voor 20 goals+assists op een half seizoen en eindigde 2e in Gouden Schoen. Toch allemaal dingen die Colman niet kan voorleggen, hoewel hij technisch gezien een hele leuke voetballer was.

Svetlicic :D Die draaide trager dan een betonmixer :')
Helaas geen andere deftige verdedigers van die tijd die ik me kan herinneren. Svetlicic heeft dan uiteindelijk nog 5 seizoenen bij ons gespeeld dus dacht ik em dan maar een plaats te gunnen :D
 
Toch niet zo simpel. Keeper was grootste twijfel, Mignolet is fantastisch maar Verlinden is een legende en een jeugdheld. Trainer ook niet simpel, twijfel tussen Gerets, Preud'Homme en Sollied. Spits kon Spehar, Amokachi, Perisic en Papin er ook nog bij. 2 buitenbeentjes waar ik ook een zwak voor had, Portillo en Stoica, zitten er niet bij. En achteraan Paul Okon en Meunier.

 
(sorry Pegasus)
no worries, 't is niet dat ik zo geweldig trots ben op hem
was goeie voetballer, maar jammer genoeg ook niet meteen de verstandigste
Eén ding is zeker: dankzij Dury heeft hij toch nog iets van zijn carrière kunnen maken (want talent had hij)
 
Toch niet zo simpel. Keeper was grootste twijfel, Mignolet is fantastisch maar Verlinden is een legende en een jeugdheld. Trainer ook niet simpel, twijfel tussen Gerets, Preud'Homme en Sollied. Spits kon Spehar, Amokachi, Perisic en Papin er ook nog bij. 2 buitenbeentjes waar ik ook een zwak voor had, Portillo en Stoica, zitten er niet bij. En achteraan Paul Okon en Meunier.

Dat ge Vargas nog een plaats geeft... :rolleyes:
Ik zag hem ook super graag spelen indertijd hoor, maar spelers zoals hij, Staelens, ... zouden van mij nooit een plaats krijgen in mijn dreamteam.
 
Dat ge Vargas nog een plaats geeft... :rolleyes:
Ik zag hem ook super graag spelen indertijd hoor, maar spelers zoals hij, Staelens, ... zouden van mij nooit een plaats krijgen in mijn dreamteam.
Was gewoon een fantastische speler. Ja, hij is naar RSCA gegaan, maar hij was bij ons gewoon te goed om hem niet te kiezen. Ik was bv anderzijds ook grote fan van Stoica, en die kwam van daar.

Heb wel getwijfeld tussen hem en Vanaken, maar Vargas was gewoon zoveel mooier om naar te kijken.
 
Dat ge Vargas nog een plaats geeft... :rolleyes:
Ik zag hem ook super graag spelen indertijd hoor, maar spelers zoals hij, Staelens, ... zouden van mij nooit een plaats krijgen in mijn dreamteam.
Dat een speler naar een rivaal gaat doet toch niets af aan wat hij voor de club heeft gepresteerd?

Stoica zou bv wel op mijn bank zitten.
 
eSWwi1Y.jpg


Excuses voor de goedkope paint edit maar ik kreeg het niet over mijn hart om het logo van Waasland te laten staan :D
Laat ons zeggen dat dit elftal gebouwd is op herinneringen, in combinatie met verhalen van mijn vader over de kampioenenploeg uit '79 (die heb ik niet weten spelen natuurlijk)
 
eSWwi1Y.jpg


Excuses voor de goedkope paint edit maar ik kreeg het niet over mijn hart om het logo van Waasland te laten staan :D
Laat ons zeggen dat dit elftal gebouwd is op herinneringen, in combinatie met verhalen van mijn vader over de kampioenenploeg uit '79 (die heb ik niet weten spelen natuurlijk)
wat een cult voorhoede zeg!
 
wat een cult voorhoede zeg!
By far de twee grootste luierikken die ik ooit op een voetbalveld heb zien staan. Nooit of te nimmer ook maar 1 stap teveel gezet maar als je ze goed aanspeelde wast bingo... 2 spitsen van het zuiverste kaliber :)
 
eSWwi1Y.jpg


Excuses voor de goedkope paint edit maar ik kreeg het niet over mijn hart om het logo van Waasland te laten staan :D
Laat ons zeggen dat dit elftal gebouwd is op herinneringen, in combinatie met verhalen van mijn vader over de kampioenenploeg uit '79 (die heb ik niet weten spelen natuurlijk)
Van Schönberger en Janssens ook niets dan lof van de mama die uit Beveren afkomstig is :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Sond
Terug
Bovenaan