Wat is jouw persoonlijke Dream Team?

Dr. Sheldon Cooper

Well-known member
Eleven Sports heeft alle Panini stickers van onze Belgische competitie op een site gezet: https://dreamteam.elevensports.be/
Wel eens benieuwd wie jullie all-time favorite 11 zijn :D Veel moeilijke keuzes voor mij: Balaban, Englebert, Vormer, ...
Opstelling trekt qua positie wel op niet veel maar bon, here it is

34mzn94.jpg
 
Fameuze puzzel, eerst dat kiezen tussen FCB, Anderlecht en OHL, en dan die spelers nog. :sneaky: En dan ontbreekt er nog een pak volk (Hamdi, Sterchele,...).

31995-ogimage.jpg
 
Zeer interessant om supporters van andere clubs een selectie van hun team te maken.

Wist zelfs niet dat Kenny Thompson ooit nog bij OHL gespeeld had.
 
Verschiet er van dat jij Van Den Brom en Van Crombrugge kiest :p
Zitka, Proto :love:

Zitka, sympathieke pee, maar geen streling voor het oog toch. Van Crombrugge kan mij wel bekoren met zijn meevoetballende kwaliteiten.

Proto is een ander verhaal. Die 20 blinde raketten richting strafschopgebied van de tegenstander waren er daar toch echt wel teveel aan. Dat marginaal gedrag naar de supporters van de tegenstanders toe vond ik ook niet zo leuk.
Wel een super sympathieke gast naast het veld.

Als coach heb ik mij vergist, moest eigenlijk Boskamp zijn.
Van de laatste 15 jaar Vanden Brom de enige die ietwat aanvallend voetbal wist te brengen met Anderlecht.
 
Zitka, sympathieke pee, maar geen streling voor het oog toch. Van Crombrugge kan mij wel bekoren met zijn meevoetballende kwaliteiten.

Proto is een ander verhaal. Die 20 blinde raketten richting strafschopgebied van de tegenstander waren er daar toch echt wel teveel aan. Dat marginaal gedrag naar de supporters van de tegenstanders toe vond ik ook niet zo leuk.
Wel een super sympathieke gast naast het veld.

Als coach heb ik mij vergist, moest eigenlijk Boskamp zijn.
Van de laatste 15 jaar Vanden Brom de enige die ietwat aanvallend voetbal wist te brengen met Anderlecht.
Vond Anderlecht onder Ariël Jacobs ook wel een aanvallend monster bij momenten.
 
Vond Anderlecht onder Ariël Jacobs ook wel een aanvallend monster bij momenten.

Dat was omdat er zoveel aanvallende kwaliteit in die ploegen zaten toen.

Herinner mij nog veel matchen waar Lukaku echt op een eiland stond. Jacobs niet de man van het aanvallend voetbal, wel van de heerlijk cynische interviews.
 
Lokonga boven Zetterberg kiezen?

@puni Goeie coach (y)
Ik ben verliefd op de stijl van Lokonga. Puur esthetisch kan Zetterberg, waar ik ook een gigantische fan van ben, daar niet aan tippen. Scifo was daar trouwens ook een logischere keuze. Maar heb ik minder bewust meegemaakt als echte voetballiefhebber.
Heb hetzelfde met Gravenberg van Ajax. Zo mooi om naar te kijken.
 
Geen Gustavo Colman? Wat een seizoen was me datte toen met Losada!
 
32011-ogimage.jpg


Pfff...moeilijke bevalling
honorable mentions: Eric Joly, Mido, Viscaal, Milisevic, Boussouffa, Verschuere, .....
 
32012-ogimage.jpg


Omdat het toch zo moeilijk is, zuiver geselecteerd om de eerste namen die in me opkwamen. Zouden wel een serieuze bank hebben met Oulare, Ndidi, Matoukou, etc etc
 
z9u2Fe7.jpg


Om eerlijk te zijn volg ik het voetbal in het algemeen noch Club Brugge in het bijzonder goed genoeg om echt een oordeel te kunnen vellen. Ik heb er de grote namen die ik associeer met Club in gezet, maar ik heb die nooit zien voetballen natuurlijk. En Lotte is aangetrouwde familie, dus er is ook een beetje familiale verplichting daar. Perisic, Bacca, Simons, Meunier, Vanaken en Mignolet zijn de spelers die me afgelopen 10 jaar het meest zijn bijgebleven.
 
Laatst bewerkt:
2N9yRsP.jpg


Ik heb geprobeerd van elke periode die ik heb meegemaakt wat te kiezen. Behalve van de laatste paar seizoenen. Die spelers moeten allemaal nog legendarisch worden.
 
ap42tZq.jpg

Bank: Merlier, Leleu, Deschacht, Dupre, Dalsgaard, Berrier, Delaplace, Kums, Tim Matthys, Salou, Harbaoui

(wrs ben ik er nog vergeten)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan