Ik zie niet echt dat er een stigma bestaat aangaande geen kinderen hebben. Dat is imo iets dat vooral bestaat in het hoofd van dramakippen op het internet
( daarom niet direct aan u gereicht @Muñoz) Je ziet dat vooral op de childfree subreddit.
Wat de rest betreft, het was nooit een must maar ik was er ook niet tegen. En nu ik ze heb zou ik ze nooit meer kunnen missen. En eerlijk gezegd, ik vraag me soms af waarom ik het allemaal doe moesten die twee hier niet rondlopen. Ik heb niet het ego om te denken dat ik een wereldschokkende bijdrage kan leveren over het algemeen, maar voor hen kan ik dat wel.
( daarom niet direct aan u gereicht @Muñoz) Je ziet dat vooral op de childfree subreddit.Wat de rest betreft, het was nooit een must maar ik was er ook niet tegen. En nu ik ze heb zou ik ze nooit meer kunnen missen. En eerlijk gezegd, ik vraag me soms af waarom ik het allemaal doe moesten die twee hier niet rondlopen. Ik heb niet het ego om te denken dat ik een wereldschokkende bijdrage kan leveren over het algemeen, maar voor hen kan ik dat wel.

Ikzelf respecteer iedereen zijn mening, ik hoef het er daarom niet mee eens te zijn, maar dat moet natuurlijk van beide kanten komen.