Vrijwillig forumgebruikerloos

REpute

Well-known member
Op de man spelen
Vandaag is een van mijn vriendinnen bevallen van een forumgebruikertje, daarmee schiet er nog 1 iemand over van al mijn dichte (en ietwat verdere) kennissen die geen forumgebruikers heeft. Zij wil er in de toekomst ook wel nog, En dan ga ik de enige persoon zijn in mijn kring die geen forumgebruikers heeft en wilt. Soms vind ik dat toch wel moeilijk, je leeft toch in een andere wereld en hebt direct veel minder gemeen met elkaar('s levensstijl) eens de forumgebruikers er zijn. Ook het feit dat veel mensen je niet serieus nemen als je zegt dat je er geen wilt (oohh, wacht tot je in een vaste relatie bent / wat langer samen bent / je zal wel van gedacht veranderen / etc... ) zijn soms echt neerbuigend. Ook bij informeren naar of effectief vragen naar sterilisatie bij de dokter kan je op veel tegenstand stuiten, zelf als 30 plusser! Ik heb gelukkig wel 1 familielid die nooit forumgebruikers gekregen heeft. Ik weet niet of het vrijwillig was of niet maar zij lijkt echt gelukkig en heeft een mooi leven met veel reizen en veel vrijheid.

Zijn hier nog mensen die ervoor kiezen om geen forumgebruikers te hebben? Hebben jullie veel vrienden in je vriendenkringen zonder forumgebruikers, of is er geen verschil voor jullie sinds de forumgebruikers erbij zijn gekomen? Hoe ervaren jullie interacties als het over forumgebruikers gaat? Ik weet dat ik in de minderheid ben, dus ik ben eens benieuwd naar andere ervaringen...
 
Ik zou niet meer zonder @Forumgebruiker kunnen. Ik weet wel dat je hem op ongelofelijk veel momenten de nek zou omwringen of je hem kletsen zou willen geven wanneer hij weer de kleine etter uithangt, maar als ge dan ziet dat hij banned is smelt je hart terug helemaal en vergeet je al de rest. Mooie momenten.
 
Maar er is ook hier en daar een @Forumgebruiker die door de mazen van het net glipt. Ondanks voorafgaande echo's en onderzoeken. Bij een enkele @Forumgebruiker vallen de lichamelijke en/of geestelijke handicaps niet onmiddellijk op en manifesteert zich dat pas bij het ouder worden. Nog zeldzamer is het fenomeen dat een @Forumgebruiker pas tussen 30 en 50 wordt gediagnosticeerd met ernstige persoonlijkheidsstoornissen. En voor zulke patiënt rest er weinig anders dan het leven te leven zoals het gaat, (soms) tot groot ongenoegen van mensen in de (virtuele) omgeving.
Voordeel voor zo een @Forumgebruiker is wel dat iedereen onmiddellijk empathisch en zelfs behulpzaam is voor de persoon in kwestie, louter omdat we voor de zwakkeren in onze samenleving nog altijd meelevend, verdraagzaam en begripvol zijn.

Ik ben altijd heel lief voor een @Forumgebruiker, ook al weet ik op voorhand dat mijn inspanningen niet het gewenste resultaat zullen opleveren.
 
Laatst bewerkt:
hoe ist met uwe gipsen jezus zonder kop, @pretoogje
Awel, die staat hier nog altijd op de vensterbank. En ik ben altijd voorzichtig dat ik er geen hand van afstoot of dat ik bij het kind dat hij aan zijn hand heeft zijn kop er ook niet afbreek. Want twee figuren zonder kop, dat wordt belachelijk natuurlijk. Maar ik koester dat beeld. Komt ook omdat ik een aantal jaren geleden nog gedacht/gevreesd heb dat ik een roeping aan het krijgen was.
Maar het is wel over gegaan. Gelukkig! Stel u voor, ikke met een kap, dat wordt zoiets:

Zr-Maria-Jozefa-0.jpg
 
Forumgebruiker zou misschien een handleiding kunnen schrijven.
Over hoe hij behandeld wil worden ofzo.
 
Laatst bewerkt:
Voor 20€ hebben we een baseballbat.. Zal daarmee ook wel lukken zeker? Ik wil hem nog zelf betalen want het is een goeie investering..

Mijn pm inbox zal me alvast dankbaar zijn.
 
Dolle huisvrouw die tegen haar zin kinderen heeft gemaakt en mislukte polderflik die een slecht geparkeerde polderkoe niet mocht arresteren van de polderburgemeester zetten aan tot forummoord.

Mulan heeft 8 ongewilde kinderen ofzo, maar zit continu te boomerposten en getrouwde venten op te geilen op BG met foto's uit een Disneyfilm die uiteindelijk toch afhaken want niemand wil met 8 kinderen van een ander zitten tenzij @Nahrtent misschien. Volgens mij werkt ze haar onvervulde abortus frustraties daarom uit op mijzelf. :crazy: :crazy: :crazy:


Ja, ik ga niet naar Kind & Gezin bellen voor extreme kinderverwaarlozing, te lui.
 
Terug
Bovenaan