Vragenvuur Vragenvuur: TRUMP

Aansluitend daarop: Wat eten jullie gemiddeld gezien thuis? Thais, Belgisch/Europees, of nog anders? Bij koppels waarvan er 1 persoon uit het buitenland komt heb ik vaak de indruk dat het de buitenlandse invloed is die overheerst qua eten.
 
Heb je daar geen (negatieve) reacties op gehad van vrienden, familie, collega's? Het is geen evidente keuze om (twee keer) via zo'n datingsite specifiek Thaïse vrouwen te zoeken lijkt me.

Mijn vrouw lijkt, voor sommige mensen met slecht zicht, wat aziatisch, en die krijgt al terloops vragen over hoe oud haar man is en wat hij van job doet, wat volgens mij toch eerder vanuit zo'n "eigen kweek" wereldbeeld komt.
Nee geen negatieve reacties. Mijn ouders waren zelfs blij op een gegeven moment, want ik bleef maar thuis wonen, en was niet altijd op het rechte pad bezig. Sindsdien zijn ze toch heel opgelucht dat alles is goedgekomen :p

al moet ik wel zeggen dat toen "eigen kweek" uitkwam, was zowat net toen ik mijn eerste vrouwke leerde kennen, alles nogal wat stereotiep was, en veel keer een verwijzing naar daar kreeg... maar goed, uiteindelijk was "den frank" ook maar een normale brave kerel, en was dat "juanita meiske" toch een schoon kind die haar best deed in belgië, en mocht gezien zijn
Allé jong, niet the apprentice? :confused:
Haha ja ik kon niet op die naam komen, ik ken dit van in docu's over Trump, maar ik kende het voorheen niet.
Achter welke politieke keuzes/beslissingen van D.Trump sta je volledig achter, en achter welke totaal niet?
Er zijn geen beslissingen die ik afkeer van hem. alles is goed. Behalve het misschien te vaak buiten zwieren van personeelsleden. Michael Bannon hielp hem (politiek) aan de top komen, was zijn "master strateeg", dus hem de deur wijzen was vooral ondankbaar imo. Ook John Bolton moest niet weg, al is daar nogal wat discussie over of hij nu zelf is opgestapt of niet....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe kijk je daar eigenlijk zelf naar? Als er zoveel mensen zijn die na al die jaren nog steeds denken dat je trollt, blijft dat dan niet zo wat hangen op een of andere manier? Of wat denk je zelf dat daar de oorzaak van zou kunnen zijn?

Wel verwonderd dat je West-Vlaming bent. Om een of andere reden altijd gedacht dat ge Antwerpenaar waart, waarvoor mijn welgemeende excuses.
Ik vermoed vooral dat het is omdat ik een uitgesproken mening heb over bepaalde zaken. Om het nu maar eventjes over Trump te hebben, vraag aan 100 mensen op de straat wat ze van hem vinden hier in België, ik vermoed dat er 90 tegen hem gaan zijn, door de misconceptie die er heerst over hem. Ik zie niet in waarom ik dit zou moeten weg stoppen. Zo zijn er nog wel zaken waar ik niet bang ben om voor op te komen.
Ook e-credibility zegt mij weinig. Er zijn van die mensen die altijd iedereens vriend willen zijn, en die in alles maar mee knikken om de andere gesprekspartner naar de mond te praten. Zo'n kudde geest heb ik niet. Ik zeg waar het op staat. Dat sommigen dat automatisch "trolling" vinden? ja dan is dat maar zo.

Hetzelfde wat voetbal betreft. 95 % van de mensen zijn liefhebbers van messi of ronaldo.
Nee geef mij maar pitbulls. Stefan Effenberg bijvoorbeeld. Of Marco Materazzi.
Ik verwoord het wat lomp, maar de site waarop je twee keer je partner hebt gevonden, zijn dat dan datingsites voor mensen die aangetrokken zijn tot Thaise vrouwen? Of zitten daar bvb ook Russische vrouwen op?
Nee was thaicupid.com . specifiek voor thaise dames . is nu veranderd van naam in thaifriendly.com .
Ik vind dat heel aantrekkelijke vrouwkes , en blijven langer jong.
wordt D.Trump opnieuw president ? En hoe wenselijk vindt je dat
Ik hoop het uit de grond van mijn hart. zou het reuze vinden dat hij in 2024 terug mee doet.
Echter om een zittend president van de troon te stoten na z'n eerste ambts termijn is écht wel heel moeilijk. Zelfs met het hele corona debacle, heeft Biden maar héél nipt gewonnen (42.000 votes in 3 key states, op 151 miljoen amerikanen. that's peanuts ).
Dus ik hoop het, maar realistisch gezien wordt het moeilijk. Bovendien heeft het een deelname een kostelijk prijsplaatje, volgens wat ik her en der verneem, is Trump toch een pakje armer geworden sinds z'n verlies. En het is maar de vraag of hij nog maar de financiële steun zal krijgen opnieuw van de republikeinse partij. Ik ben er zeker van dat hij een grote rol zal blijven spelen. maar of hij echt zich opnieuw verkiesbaar stelt? (ergens denk ik echt wel dat hij het zal doen hoor), dat zou wel een straffe stoot zijn. and the movement is growing. overal zie je al stilaan tshirts opduiken.
If somebody can do , it's Trump :D

edit: blijkbaar is het al eens gebeurd! net opgezocht.
The last time a losing president tried to return to office was Grover Cleveland in 1892, and he pulled it off, becoming the only president to serve two nonconsecutive terms.
Wat is je vrouw haar favoriete Thais gerecht?
Pad Krap Pao en Som Tam (met uiteraard de rotte vis saus. hier bedank ik toch wel voor :) )
En geef dan ook meteen haar favoriete Belgische gerecht mee. :)
Aangezien ze gek is van alles wat met vis te maken heeft, is ze nu wel heel verrast van mossels en frieten. Van frieten wist ik dat ze gek was, maar mosselen kennen ze daar toch niet in die mate. is kleiner en groener. ...
Uit geloofs overtuiging eet ze niets met koe vlees, dus geen hamburgers, steak, stoofvlees. wel bummer voor mij, maar ik kan er mee leven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Aansluitend daarop: Wat eten jullie gemiddeld gezien thuis? Thais, Belgisch/Europees, of nog anders? Bij koppels waarvan er 1 persoon uit het buitenland komt heb ik vaak de indruk dat het de buitenlandse invloed is die overheerst qua eten.
Je hebt gelijk. Het is hier 4 a 5 dagen op 7 Thais.
1 dag per week gaan we bij de moeder eten die hier wat verderop woont . dan is het Belgisch.
en 1 dag per week eten we een snelle hap uit de diepvries, lasagne, pizza, spaghetti ofzo.
 
Aangezien ze gek is van alles wat met vis te maken heeft, is ze nu wel heel verrast van mossels en frieten. Van frieten wist ik dat ze gek was, maar mosselen kennen ze daar toch niet in die mate. is kleiner en groener. ...
Uit geloofs overtuiging eet ze niets met koe vlees, dus geen hamburgers, steak, stoofvlees. wel bummer voor mij, maar ik kan er mee leven.
Kan toch allemaal vervangen worden door varkensvlees of paardenvlees? Of zie ik het fout?
 
Waar heb je die tshirt gevonden? :p
Heb een vriend die evengrote Trump-fan is als jij en die verjaart over een maand, zou nog vet cadeau zijn op zich. :unsure:
Ebay. Net geen 20 euro. Geleverd. Op wish vind je ze ook wel. Maar vaak met lycra in. Ik wou echt katoen. Voor mijn vlaggen en stickers is wish OK. Maar voor kwaliteit T-shirts beter ebay. Dan zie je vanwaar ze komen ook. Gewoon Trump I ll be back 2024 intypen.
 
Ik vind het ook wel leuk om er eens een beeld op te plakken in dit geval klopt het totaal niet met wat ik had gedacht!

Alez, wat jou betreft dan, een knappe Aziatische was wat sneller in te vullen en zij klopt wél 😝
 
Ik verontschuldig mij voor het valselijk denken dat hij Antwerpenaar was in mijn hoofd. Er zijn weinig zaken die meer beledigen.
haha ja ik snap de link wel, hier in west vlaanderen zeggen we ook wel van antwerpenaars dat die arrogant zijn . en dat is Trump misschien ook wel in een opzicht :) maar no hard feelings; proud to be a "boerke van west vloanders". maar dan niet qua voetbal hé :D
Ik vind het ook wel leuk om er eens een beeld op te plakken in dit geval klopt het totaal niet met wat ik had gedacht!

Alez, wat jou betreft dan, een knappe Aziatische was wat sneller in te vullen en zij klopt wél 😝
i take that as a compliment? :D thanks!
ja het is vaak een misvatting, als ze denken dat je een thaise vrouw hebt, ben je automatisch te lelijk om een belgische vrouw te vinden? het wordt tijd dat we dat taboe uit de wereld helpen. velen zitten toch op internet om een date te vinden? waarom dan geen buitenlandse? als je die nu aantrekkelijk vind, en in mijn geval, toch van plan bent om op een bepaalde leeftijd daar te vestigen?
Bij deze wil ik zelfs iedereen aanmoedigen, die moeite heeft een vrouw te vinden, maar wel open staat voor andere culturen. u registreren op thaifriendly is gratis, je kan om de 10 minuten gratis een bericht naar eender wie sturen. baat het niet, dan schaad het niet. Mijn leven heeft een enorme boost gekregen sindsdien. ook als er maar 1 iemand van dit forum is die ik hiermee aanmoedig of gelukkig maak, is mijn mission al accomplished.

In mijn geval was het eerder het gevoel mis begrepen te zijn door belgische dame's, vaak het gevoel te hebben constant beoordeeld te worden door hen in een relatie.... met een Thaise vrouw heb ik dat gevoel veel minder. als ze op hun gemak zijn bij u is dat voor velen al voldoende. veel minder eisen stellen, veel meer vrijheid. zo ervaar ik het toch. ik zou geen andere meer willen denk ik. ofwel heb ik te vaak de verkeerde belgische vrouw gehad, kan ook.
Hoeveel bans en warns heb je al gekregen?µ

In de tijd van 9lives was het onnoemelijk veel, dr kattenbakvulling, starsandstripes, A7Xdude, onnoemelijk veel dubbel accounts in mijn puberjaren. vandaar misschien dat sommigen mij nog als troll aanzien? nu doe ik dit niet meer, is trouwens verboden.
wel grappig, ooit kon ik eens een account van een vriend strikken die hij nietmeer gebruike "reetmanhimself" als bedenkelijke nickname. dit met registry date van 2003, en dat terwijl we al 2006 ofzo waren, ik kwam als gebande terug onder die naam.... de users en mods wisten er zich geen raad mee. ze waren quasi zeker dat ik het terug was, maar met die registry date kon het niet dat ik een dubbel account aanmaakte :p

Maar goed die tijd is voorbij !! wat me wel wat heeft gestoken is dat in in de volle trump verkiezings strijd in 2020 werd geband van het politiek forum op 9lives, daar moest ik opboksen tegen een massa. die strijd heb ik verloren. @mods hopelijk geen probleem mee, was van een vorig forum toch dat ik bespreek? ik ga trouwens niet verder in detail.
Maar goed, ik heb het daarbij gelaten. bij de overstap naar beyondgaming heb ik zelfs mijn aanvraag niet meer gedaan om lid te worden van politiek forum. ik heb meer een clear state of mind nu, moet me niet meer opjagen op bepaalden die mij of trump of wat dan ook aanvallen. ik maak er bewust geen deel meer van uit. en das goed zo.

vroeger was het anders: je kon zien aan hoeveel punten je zat, en dan vloog ik er in tot ik bijna aan de limiet van 30 zat, en dan wist ik: nu moet ik me koest houden.

dus concreet: bans en warnings: vrij weinig, ik weet wanneer het genoeg is. En het politieke forum is te weinig support voor Trumpers, dus laat ik het voor wat het is.
 
Hèhè, het beeld was veel minder omdat je met een Thaise samen bent, maar veel meer omdat je een Trumpfan bent! 😁
Ik had enkel op basis daarvan wel meer... Euh.... "mijn papa en mama zijn neef en nicht"-uitstraling verwacht (maar ik heb een rijkelijke fantasie, absoluut niet persoonlijk te nemen want je wil niet weten hoe sommige andere hier eruit zien in mijn hoofd 😂 het kan VEEL erger 🤪)
 
ik ben nog single , mss moet ek ook es die thaifriendly.com opzoeken , bedankt voor de tip , een mooi koppel op basis van de foto 👍
THX ! en ik ga je nog een tip geven.
probeer in de eerste plaats iemand te zoeken van bangkok. of phuket.
reden is simpel: vanuit brussel heb je makkelijke vluchten rechtstreeks op bangkok & phuket.
niets is zo makkelijk dan dat uw vrouwke u enkele minuten na landen te mogen ontmoeten :D

als ze van verdere streken komen, ga je vaak nog moeten bussen of binnenlandse vlucht nemen extra, eer jullie elkaar telkens zien.
plus in bkk of phuket zijn het meestal vooruitstrevende vrouwen. geen plattelandsvrouwen die amper een woord engels spreken.

;) go for it! a heaven awaits you.
en int ergste geval heb je een reisje gemaakt voor de fun. what could possibly go wrong?
 
Ik wil dat jij een reisprogramma begint met 2 andere forumleden. Genre "an idiot abroad", waarbij jullie tourgids spelen op verschillende bestemmingen rond de wereld.

Welke 2 forumleden kies je als medepresentatoren en wat is de eerste bestemming (NIET Thailand!)?
 
Ik wil dat jij een reisprogramma begint met 2 andere forumleden. Genre "an idiot abroad", waarbij jullie tourgids spelen op verschillende bestemmingen rond de wereld.

Welke 2 forumleden kies je als medepresentatoren en wat is de eerste bestemming (NIET Thailand!)?
Moeilijk, ik heb met weinig forumleden een echte band.

van wat ik gelezen heb is AVONDLAND ook wel nog een avonturier, en heeft al een & ander van de wereld gezien. dus ik zou hem zowiezo meepakken.

wat die 2e betreft.... tja KAYGEL is natuurlijk ook een thai fanboy, maar het mag niet naar thailand zijn, dus laat ik hem thuis. :( sorry boy

dan ga ik voor SQUELER , omdat hij me toch al veel tips heeft gegeven over the USA. lijkt me ook wel nog een verstandige kerel om mee op te trekken.

als stand-in : FRADO. ook veel road trips op de teller.
 
Nee geen negatieve reacties. Mijn ouders waren zelfs blij op een gegeven moment, want ik bleef maar thuis wonen, en was niet altijd op het rechte pad bezig. Sindsdien zijn ze toch heel opgelucht dat alles is goedgekomen :p

al moet ik wel zeggen dat toen "eigen kweek" uitkwam, was zowat net toen ik mijn eerste vrouwke leerde kennen, alles nogal wat stereotiep was, en veel keer een verwijzing naar daar kreeg... maar goed, uiteindelijk was "den frank" ook maar een normale brave kerel, en was dat "juanita meiske" toch een schoon kind die haar best deed in belgië, en mocht gezien zijn

Haha ja ik kon niet op die naam komen, ik ken dit van in docu's over Trump, maar ik kende het voorheen niet.

Er zijn geen beslissingen die ik afkeer van hem. alles is goed. Behalve het misschien te vaak buiten zwieren van personeelsleden. Michael Bannon hielp hem (politiek) aan de top komen, was zijn "master strateeg", dus hem de deur wijzen was vooral ondankbaar imo. Ook John Bolton moest niet weg, al is daar nogal wat discussie over of hij nu zelf is opgestapt of niet....
Kan ik aannemen dat je dan akkoord ging met zijn migratie beleid?
 
In mijn geval was het eerder het gevoel mis begrepen te zijn door belgische dame's, vaak het gevoel te hebben constant beoordeeld te worden door hen in een relatie.... met een Thaise vrouw heb ik dat gevoel veel minder. als ze op hun gemak zijn bij u is dat voor velen al voldoende. veel minder eisen stellen, veel meer vrijheid. zo ervaar ik het toch. ik zou geen andere meer willen denk ik. ofwel heb ik te vaak de verkeerde belgische vrouw gehad, kan ook.
Neen. Ik heb en had altijd al de indruk dat de gemiddelde Belgische vrouw (lees gemiddeld = NIET allemaal) toch vrij kieskeurig is. Ik kon vroeger ook nooit iets goed doen bij vrouwen waarmee ik een relatie had of wilde hebben, ik was altijd de grote slechterik Gargamel. Ik kon nooit iets goed doen.

De enige flirt die ik had terwijl ik reeds gehuwd ben (met een Amerikaanse), was met een ... Chinese .. :sarcastic:
Een Thaise is ook nog eens een ideetje.

Wat vraagjes:
Je vrouw spreekt Nederlands en werkt in België?
Zijn er nog kindjes op komst (of zijn ze er al)?
Wie is je favoriete sportmens/atleet?
 
Terug
Bovenaan