Vragenvuur Vragenvuur: Tomski

Kweet nie hoe aantrekkelijk uw vrouw is. 🤷🏼
austin-powers-oh-behave.gif
 
Gat afvegen langs voor of achter? (speciaal voor @Tha_nOn behouden we deze) langst achter, doet er da iemand langs voor?
Er zijn mensen die dat doen ja. Er is alleszins ene die dat in deze vragenlijst al heeft gezegd.


(deze speciaal toegevoegd voor @Googke en @Tha_nOn.. ik begin een trend te zien Nonneke) Een paar cm in het holleke vegen of enkel errond? een paar cm? :eek: auwie.. neenee
Nu ik erover nadenk (na dit lijstje al tig keren gepost te hebben) is een paar CM misschien wat overdreven inderdaad :laugh:. Ge zijt thans de eerste die erover valt.


Game? See avatar :D als ik een modernere game moet kiezen: Last of Us
Now I feel old. En daarenboven, er gaat niks boven HL2 :love:.


Game designer of company? Naughty Dog (enige waar ik eigenlijk kon opkomen) of is Steam een developer?
Steam is een platform / app, gemaakt door Valve. Valve is inderdaad een developer, verantwoordelijk voor de series Half Life, Portal, Counterstrike, Team Fortress, Left4Dead en Day of Defeat... dus imo 1 of the all time greats.


Welke subfora van BG bezoek je zoal? Niks specifieks, ik baseer me op een shortcut "threads with my posts in" en soms ga ik es naar "new posts" en meng ik me daar es in de discussie :p
:laugh:


En als laatste natuurlijk: Welke vraag hoop je dat niemand stelt? De vraag die ik hoop dat niemand stelt is de volgende: "Welke vraag hoop je dat niemand stelt?"
Net zoals bij @Remake, OK dan: Welke vraag hoop je dat niemand stelt?
 
Nu ik erover nadenk (na dit lijstje al tig keren gepost te hebben) is een paar CM misschien wat overdreven inderdaad :laugh:. Ge zijt thans de eerste die erover valt.
als ik het mij goed herinner was dat nochtans de discussie: iemand zei dat die er 2 cm in ging en dat dat normaal was. Want 'er rond' kunt ge uiteraard ook niet gaan, ge gaat er gewoon over (met al dan niet lichte druk zodat ge de randjes mee hebt)

maar tzijt gij die het zo in extremen blijft trekken natuurlijk!
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan