Vragenvuur Vragenvuur: PBR Streetgang

Ah ik wist helemaal niet dat jij geen "100% Vlaamse achtergrond" had. Maakt ook geen fluit uit hoor, maar vraag me nu af of jij een "normale" Vlaamse naam hebt? (feel free to ignore)
Geen etnisch Vlaamse achternaam, nee. Eerder Duits/Joods.
Ok mijn nummer 1 vraag is zonder twijfel: Waarom zie ik Lynch nooit bij uw de facto favo regisseurs staan? En hoe hoog staat Carpenter op die ladder?
Ik ben een enorme David Lynch fan, Blue Velvet was een ontzettend belangrijke film voor mij, en ben stiekem ook een grote Dune fan, ook al is dat in many ways een totale ramp van een film. Twin Peaks S1 maar vooral ook Twin Peaks: The Return horen tot de beste televisie die ik ooit gezien heb. Ik denk dat ik Lynch vaak over het hoofd zie omdat dat zo voor de hand liggend is dat ik dat niet meer hoef te vermelden ofzo? Not sure, je maakt een goed punt. Big hero, no doubt.

En ja, Carpenter geraak ik ook niet beu. Assault on Precinct 13 herbekijk ik geregeld want is een absoluut schoolvoorbeeld van actie en suspens. Halloween is in mijn absolute top horrorfilms, en een van de meest herbekijkbare film uit het genre (topped only by The Shining). Ook mega fan van They Live, Big Trouble in Little China en In the Mouth of Madness. The Thing uiteraard ook, maar ben niet even grote fan als de meesten want er zijn iets te veel crew members in die film en geraak soms in de war over wie wie is en dat haalt het suspensgehalte wat omlaag. SFX zijn wel uitermate top natuurlijk.

In een lijst van mijn favoriete regisseurs zie ik Lynch misschien wel in de top 10, Carpenter eerder rond de 20.

En dan een lijstje van standaard vragen in een vragenvuur, numbered for your convenience:
  1. Er zijn 2 soorten mensen in deze wereld, welke ben jij?
    1. WC-rolleke afrollen naar muur of van de muur af? van de muur af
    2. Was je specifiek uw benen in de douche of niet? jawel
    3. Lang op de wc of kort? eerder kort
    4. 1 alarm of 37 verschillende op je telefoon? 1
    5. Saus op de frieten of erlangs? ernaast
    6. Gat afvegen langs voor of achter? (@Tha_nOn :eviltongue:) voor
    7. Choco met een mes of lepel? pindakaas bedoel je? mes
    8. Pizza met een mes of schaar? say what now?
  2. Favo vragen (en neen niet een top afratelen, NU beslissen wat je op #1 zet, KILL YOUR DARLINGS :evil:):
    1. Band / muziekartiest rage against the machine
    2. Album murder of the universe
    3. Song thebes
    4. Film the night of the hunter
    5. Regisseur robert altman
    6. Acteur / actrice jack nicholson / tilda swinton
    7. Boek east of eden
    8. Comic scalped
    9. Game gta v
    10. Game designer of company playdead
    11. Comedian george carlin
  3. Wil je kinderen? ja
  4. Wat zou je (al dan niet uw eigen) kinderen willen meegeven? moreel kompas
  5. Hoe voel je je tijdens Covid? Vermits film kijken uw main hobby is ... ok? spiritueel erg goed maar ik mis concerten en cinema, shiiiit
  6. Wat staat op nr 1 op je bucketlist? sold out gig spelen in red rocks met mijn imaginaire post metal band
  7. Welke bekendere regisseurs / acteurs al gesproken? Wie was de tofste? tom green en udo kier, tom was a dick en udo was zalig
  8. Leest jij hier iets buiten het filmforum en soms muziek? niet echt

En als laatste: Welke vraag hoop je dat niemand stelt? never have i ever-achtige vragen. wat heb ik een hekel aan dat spel

 
Geen etnisch Vlaamse achternaam, nee. Eerder Duits/Joods.
Ik bedoelde eigenlijk vooral uw voornaam, omdat uw vader toch Vlaams / Antwerps is :).

Ik ben een enorme David Lynch fan, Blue Velvet was een ontzettend belangrijke film voor mij, en ben stiekem ook een grote Dune fan, ook al is dat in many ways een totale ramp van een film. Twin Peaks S1 maar vooral ook Twin Peaks: The Return horen tot de beste televisie die ik ooit gezien heb. Ik denk dat ik Lynch vaak over het hoofd zie omdat dat zo voor de hand liggend is dat ik dat niet meer hoef te vermelden ofzo? Not sure, je maakt een goed punt. Big hero, no doubt.

En ja, Carpenter geraak ik ook niet beu. Assault on Precinct 13 herbekijk ik geregeld want is een absoluut schoolvoorbeeld van actie en suspens. Halloween is in mijn absolute top horrorfilms, en een van de meest herbekijkbare film uit het genre (topped only by The Shining). Ook mega fan van They Live, Big Trouble in Little China en In the Mouth of Madness. The Thing uiteraard ook, maar ben niet even grote fan als de meesten want er zijn iets te veel crew members in die film en geraak soms in de war over wie wie is en dat haalt het suspensgehalte wat omlaag. SFX zijn wel uitermate top natuurlijk.

In een lijst van mijn favoriete regisseurs zie ik Lynch misschien wel in de top 10, Carpenter eerder rond de 20.
Ok, we cool ... :p

Waarom Blue Velvet een belangrijke film? Niet dat ik niet akkoord ben :p. Ik zal trouwens altijd Lost Highway blijven verdedigen als de beste van de "all seems normal but all is fucked up" trilogie. Zoveel ruwer, minder afgelikt, maar ZOveel rauwe chaotische craziness die toch onder controle. wordt gehouden :love2:.

Dune is fucking awesome ... op geen enkele conventionele manier goed te noemen, maar awesome !

Twin Peaks The Return heb ik nog niet gezien. Ik was aan mijn 7e (ofzo) rewatch begonnen met de vriendin, en wou/wil die afkijken voordat ik The Return opzet. Maar vanaf die (waarschijnlijk voor iedereen bekende) scene waar Bob aan het bed-einde zit en begint te schreeuwen, wilt ze niet meer verder kijken :unsure:.

Assault is indeed geweldig, de woorden "masterclass in spanningsopbouw" gebruik ik vaak voor die film. Stond ook hoog in mijn 9lives top 100. Sowieso heeft heel Carpenter zijn oeuvre enorm hoge herbekijkbaarheids factor, ja zelfs Ghosts of Mars.

Regisseur robert altman
Not surprised, maar ik had Wilder verwacht...

Comic scalped
Wat is er zo goed aan? Ik heb hier TPB1 liggen, maar vond het niet goed genoeg om de rest te kopen.

Game designer of company playdead
Omwille van Limbo? Ik vond dat nu echt een hoitie toitie vervelende non game so far up its own ass dat ze duidelijk waren vergeten dat een verhaal ook nodig was.

Welke bekendere regisseurs / acteurs al gesproken? Wie was de tofste? tom green en udo kier, tom was a dick en udo was zalig
Well no surprise there dus.


En nog 2 nieuwe vragen:
1. Is uw vriendin eigenlijk even into movies als gij? Of doet ze maar mee met u (zoals de mijn).
2. Wat vindt ge eigenlijk van Zahler zijn films? Ik zie u daar nooit commentaar op geven.
 
Blue Velvet was vooral belangrijk voor mij omdat het een gateway was om film echt serieus te nemen als kunstvorm en niet louter als entertainment. Lost Highway vind ik ook echt enorm goed en bevat enkele van de belangrijkste lines in heel het oeuvre van Lynch, beiden uit de mond van Pullman. Een is wanneer hij tegen de flikken zegt dat hij geen camera in huis heeft omdat hij zich liever dingen herinnert zoals hij ze zelf ziet, en niet per se hoe ze echt gebeurd zijn. En de andere is wanneer de mystery man hem aanspreekt op dat feestje en hij zeer droog antwoordt: "that's fucking crazy, man"

Hehe, Ghosts of Mars. Some lazy ass-directing, basically een rehash van een heleboel Carpenter tropes. Still fun tho. Blij om te horen dat die ook nog rewatchable is. Dat is een van de Carpenters die ik maar een keer heb gezien, net zoals Vampires, Christine en nog een paar anderen.

Ja, geen regisseur die mij zo hard ligt als Altman. Ook op sociaal en politiek vlak iemand met wie ik goed kan identificeren, een totale non-conformist die helemaal zijn eigen ding deed, en het geluk had om films te maken in een periode wanneer Hollywood het toeliet aan de regisseur om te doen wat hij wou. Wilder is ook geweldig natuurlijk, huge fan.

Oh man, TP: The Return is echt een treat van jewelste voor de Lynch fan. Cannot praise highly enough, all I can say is: "Got a light?"

Scalped sprak me vooral aan omdat het een blik wierp op een tragisch, onderbelicht thema in hedendaagse Amerika, nl. het leven van de native American gemeenschap in "reservaten" en hoe uitzichtloos hun situatie is. Het deed me geregeld denken aan The Wire op dat vlak, wat ook een dramatisering is van wat David Simon noemt: "the America that got left behind". Plus, er loopt ook een spannende thriller doorheen het "life on the rez" tragedie.

Ik ben zelf geen fan van hoe over het algemeen narratief wordt aangepakt in games, dus dat aspect stoorde me zeker niet aan Limbo. Ik vind puzzelgames gewoon leuk en vond de animatie heel erg sterk. Hetzelfde geldt voor Inside, waar ze hier en daar hints geven van een narratief, maar zeker ook niet proberen een verhaal te vertellen. Maar ik ken in feite zeer weinig van games en heb in geen jaren nog iets gespeeld buiten spelletjes als deze, Portal, Machinarium...

Mijn vriendin is ook een zeer grote filmfan en we kijken de meeste films samen. Soms kiest zij, soms ik. Over het algemeen komen we wel overeen qua filmsmaak en hebben allebei een voorliefde voor klassiek Hollywood van jaren '30 tot jaren '50, Robert Altman, Sidney Lumet, PTA, Wes Anderson, ...

Ik was best wel onder de indruk van Bone Tomahawk, maar vond dat die net iets te lang aansleepte voor zijn eigen goed. De reis naar die troglodyte cave mocht voor mij iets vlotter vooruit gaan. Dat probleem was wel goed opgelost in Brawl in Cell Block 99, daar was ik echt van begin tot einde geboeid. Perfecte pacing, goed personage en een boeiend verhaal. Dragged Across Concrete nog niet gezien, maar ik kijk er wel naar uit.
 
Zuid-Afrika staat bovenaan de reis bucket list van mij. Wat voor tips kan je geven (sightseeing, activiteiten, musea, culinair, ...) ?
 
Blue Velvet was vooral belangrijk voor mij omdat het een gateway was om film echt serieus te nemen als kunstvorm en niet louter als entertainment.
Check, cool dat dit door een Lynch kwam (y).


Een is wanneer hij tegen de flikken zegt dat hij geen camera in huis heeft omdat hij zich liever dingen herinnert zoals hij ze zelf ziet, en niet per se hoe ze echt gebeurd zijn.
:love: "I like to remember things my own way. How I remembered them. Not necessarily the way they happened." :love:.
Maar ook dit pareltje niet te vergeten: "Fucker gets more pussy than a toilet seat." :laugh: .
Of heel Loggia zijn rant over tailgating terwijl hij die gast bijeen klopt :tongue:.


Hehe, Ghosts of Mars. Some lazy ass-directing, basically een rehash van een heleboel Carpenter tropes. Still fun tho. Blij om te horen dat die ook nog rewatchable is. Dat is een van de Carpenters die ik maar een keer heb gezien, net zoals Vampires, Christine en nog een paar anderen.
Ghosts zal ik elke keer uitkijken als ik hem toevallig tegenkom. Vampires durf ik wel met opzet op te leggen :shy:. Christine zet ik koudweg af.


Mijn vriendin is ook een zeer grote filmfan en we kijken de meeste films samen. Soms kiest zij, soms ik. Over het algemeen komen we wel overeen qua filmsmaak en hebben allebei een voorliefde voor klassiek Hollywood van jaren '30 tot jaren '50, Robert Altman, Sidney Lumet, PTA, Wes Anderson, ...
Very cool (y)
Oh, eigenlijk is dit een goede plaats om deze vraag te stellen: Leg mij eens uit waarom ik PTA goed moet vinden?
Ter verduidelijking: Ik heb geen groot probleem met PTA, al bij al goede films. Maar ik snap niet waarom hij zo hoog gepraised wordt. Ik zie vooral koude en afstandelijke films over sociale misfits, op een Tarantino-light en pseudo-intelligente manier gebracht, die vooral minder inzichtelijk zijn dan PTA zelf denkt.


Ik was best wel onder de indruk van Bone Tomahawk, maar vond dat die net iets te lang aansleepte voor zijn eigen goed. De reis naar die troglodyte cave mocht voor mij iets vlotter vooruit gaan. Dat probleem was wel goed opgelost in Brawl in Cell Block 99, daar was ik echt van begin tot einde geboeid. Perfecte pacing, goed personage en een boeiend verhaal. Dragged Across Concrete nog niet gezien, maar ik kijk er wel naar uit.
Okido. Ik ben persoonlijk zeer onder de indruk van Zahler. Alhoewel in alle3 zijn films duidelijke flaws zitten, heeft hij een enorm gevoel voor stijl, sfeer, het visuele, en het "doel" van de film in beeld te brengen.
Dragged is een ander beestje dan Bone & Brawl imo. Net zoals Bone & Brawl is het 1 lange reis naar 1 grote eind-confrontatie. Maar waar Bone en ZEKER Brawl een laser-sharp focus hebben op dat einddoel, maakt Dragged wat (soms nutteloze?) zijsprongen. Ook heb je weer het typische Zahler "gore-moment", maar in Dragged steekt het imo erg af t.o.v. de rest van de film.
But I still highly recommend ! Film hoort makkelijk in mijn top 10 van dat jaar.
 
Scalped sprak me vooral aan omdat het een blik wierp op een tragisch, onderbelicht thema in hedendaagse Amerika, nl. het leven van de native American gemeenschap in "reservaten" en hoe uitzichtloos hun situatie is. Het deed me geregeld denken aan The Wire op dat vlak, wat ook een dramatisering is van wat David Simon noemt: "the America that got left behind". Plus, er loopt ook een spannende thriller doorheen het "life on the rez" tragedie.
Scalped :love2:

Ik denk dat dat op't legacy forum al gepasseerd is maar: wat zijn je favoriete comics?

@Lint : wtf choco met ne lepel? :p
 
Vermits je een kinderwens hebt: ben je mentaal voorbereid om een totale ommeslag in je filmritme als het zover is? Of ga je je kind opvoeden met Lynch en Tarkovski in plaats van Bumba? :D De frivole muziek van Nino Rota in een aantal films van Fellini heeft wel wat weg van Bumba.
 
Geen etnisch Vlaamse achternaam, nee. Eerder Duits/Joods.

Ik ben een enorme David Lynch fan, Blue Velvet was een ontzettend belangrijke film voor mij, en ben stiekem ook een grote Dune fan, ook al is dat in many ways een totale ramp van een film. Twin Peaks S1 maar vooral ook Twin Peaks: The Return horen tot de beste televisie die ik ooit gezien heb. Ik denk dat ik Lynch vaak over het hoofd zie omdat dat zo voor de hand liggend is dat ik dat niet meer hoef te vermelden ofzo? Not sure, je maakt een goed punt. Big hero, no doubt.

'Nieuwe' twin peaks dan toch de moeite? Ben er zelf nooit aan begonnen omdat ik schrik had dat de magie verloren zou gegaan zijn.

PS: stop aub nooit met posten in het 'welke-film-heb-jij-vandaag-...' topic. De laatste 10 jaar is dat een énorme bron geweest voor de keuze voor mijn filmavonden.
 
Eerste film in de cinema?

PS door u sneer naar Guy Ritchie en ietwat terechte toelichting naar Tony Scott als hypercutting trendsetter ben ik de man zijn hele oeuvre aan het afgaan en heb ik nu epilepsie.

Ritchie blijft hier nog steeds een held tho.
 
Wat is je standpunt over mensen die films via Pirate Bay downloaden en bekijken? Maak je daar een onderscheid in of wens je hen een plek in een of andere fraaie cirkel van Dante's inferno?
 
'Nieuwe' twin peaks dan toch de moeite? Ben er zelf nooit aan begonnen omdat ik schrik had dat de magie verloren zou gegaan zijn.

PS: stop aub nooit met posten in het 'welke-film-heb-jij-vandaag-...' topic. De laatste 10 jaar is dat een énorme bron geweest voor de keuze voor mijn filmavonden.
Derde seizoen is een audiovisueel bommetje. Zeker bekijken.

En idd, PBR heeft er eigenhandig voor gezorgd dat mijn vrienden met een filmnerd vinden. Terwijl dat reuze meevalt als ik sommigen hier zie. :unsure:
 
Zuid-Afrika staat bovenaan de reis bucket list van mij. Wat voor tips kan je geven (sightseeing, activiteiten, musea, culinair, ...) ?
Wij blijven meestal in de Kaapregio, maar enkele musts daar zijn imo:
Chapman's Peak drive
Bain's Kloof pass
Vergelegen Wine Estate
Kalk Bay (incl verplichte stop bij Kalky's voor een grilled hake & slap chips)
Kirstenbosch
Cape Point
Table Mountain, en ik raad een hike aan eerder dan de toeristische cable car. Je bent natuurlijk snel boven en het is daar erg mooi en al, maar aan een wandeling heb je meer. Ik raad Platteklip aan omdat dat niet steil is en je daar geen ervaren hiker voor hoeft te zijn. Tip voor als je daar bent tijdens de zomer: begin je wandeling at the crack of dawn.

Maar er zijn zo veel andere dingen te doen in Zuid Afrika. Swartberg Pass, Knysna Forest, Garden Route, Kruger Park... de lijst is eindeloos.


Leg mij eens uit waarom ik PTA goed moet vinden?
Ter verduidelijking: Ik heb geen groot probleem met PTA, al bij al goede films. Maar ik snap niet waarom hij zo hoog gepraised wordt. Ik zie vooral koude en afstandelijke films over sociale misfits, op een Tarantino-light en pseudo-intelligente manier gebracht, die vooral minder inzichtelijk zijn dan PTA zelf denkt.
Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik daarop moet antwoorden. Van zijn vroege films was dat heel gemakkelijk. Bij een Boogie Nights of Magnolia was het gemakkelijk om te verklaren waarom ze zo goed waren, het waren simpelweg Altman en Scorsese ripoffs. Maar vanaf Punch Drunk Love zijn zijn films wat eigenzinniger geworden, begint hij zich minder zorgen te maken over narratieve conventie, gestructureerd drama enzovoort. Ze zijn meer gevoelsmatig in elkaar geknutseld verschillen in vorm en stijl van project tot project. Hij laat enorm veel ruimte voor de mensen met wie hij samenwerkt - veel meer dan micromanager Tarantino - waardoor zijn films vrijer en minder voorspelbaar aanvoelen. Maar hij is duidelijk ook een obsessieve cinefiel, alleen verbergt hij sinds PDL zijn invloeden veel beter en draait ze naar zijn eigen hand.

Scalped :love2:

Ik denk dat dat op't legacy forum al gepasseerd is maar: wat zijn je favoriete comics?
Sandman, Trasmetropolitan, Kuifje, Watchmen, Preacher, Fell, Sin City en een heleboel comics die ik goed vond maar geen centen genoeg voor had om ze te blijven kopen. East of West, Drumhellar (zijn hier ooit meer TPBs van uitgekomen?)

Vermits je een kinderwens hebt: ben je mentaal voorbereid om een totale ommeslag in je filmritme als het zover is? Of ga je je kind opvoeden met Lynch en Tarkovski in plaats van Bumba? :D De frivole muziek van Nino Rota in een aantal films van Fellini heeft wel wat weg van Bumba.
Ja, hier ben ik wel op voorbereid. Ik hoop wel dat mijn kinderen klassiek Hollywood leren appreciëren, want het is enerzijds super entertainend en charmant en onvergetelijk. Maar anderzijds zijn het ook verhalen waar je als kind heel veel kan uit leren door hun behoorlijk simpele moraliteit.

'Nieuwe' twin peaks dan toch de moeite? Ben er zelf nooit aan begonnen omdat ik schrik had dat de magie verloren zou gegaan zijn.

PS: stop aub nooit met posten in het 'welke-film-heb-jij-vandaag-...' topic. De laatste 10 jaar is dat een énorme bron geweest voor de keuze voor mijn filmavonden.
No way, Twin Peaks: The Return is echt one helluva treat. Lekker veel en lange afleveringen waarin Lynch gewoon helemaal zijn eigen ding kon doen. Zeker ook doorzetten want het is al vanaf het allerbegin no holds barred trippy en super enigmatisch.

Eerste film in de cinema?

PS door u sneer naar Guy Ritchie en ietwat terechte toelichting naar Tony Scott als hypercutting trendsetter ben ik de man zijn hele oeuvre aan het afgaan en heb ik nu epilepsie.

Ritchie blijft hier nog steeds een held tho.
Geen idee of het de eerste was (waarschijnlijk niet), maar mijn vroegste bioscoopherinnering is Metro met Eddie Murphy. En The Lost World: Jurassic Park.

Wat zijn je bevindingen over Scott? Buiten dat hij had moeten leven en zijn broer sterven?


ok dat was niet zo lief maar fuck it

Wat is je standpunt over mensen die films via Pirate Bay downloaden en bekijken? Maak je daar een onderscheid in of wens je hen een plek in een of andere fraaie cirkel van Dante's inferno?
Nee, ik heb er zelf geen problemen mee, maar vind het wel betreurenswaardig dat mensen verkiezen om een film (il)legaal te downloaden/streamen dan naar de bioscoop te trekken om ze daar te beleven.
 
Wat zijn je bevindingen over Scott?
Die mens heeft denk ik kilo's en kilo's coke gesnoven. Maar euh, wel the good stuff. En dan moet ik Domino nog zien!
Ik zou er niet van verschieten moest het mijn favoriete film van hem worden want ik heb echt wel een grote voorliefde voor hypercutting, distorted angles. Speelse ffward en slowmo "MTV style" editing. Alles waar de gemiddelde mens eerder nerveus van word. Vandaar dat ik ook zo'n grote fan ben van Ritchie. Al is die eerder meer "Rock & Roll" en zie ik Tony eerder als "Punk"

Enemy of the State was alvast een openbarende rewatch. Heel makkelijk om te zien hoeveel invloed die film uiteindelijk heeft gehad.
Maar als kijker heb ik bij bijna elke film van hem wel een moment dat ik iets ongelooflijk moet slikken om geïnvesteerd te blijven. Ondanks dat hij een super commercieel regisseur was verwacht hij toch wel veel van zijn publiek. Soms gaat dat wel als hij het oppervlakkig of snel genoeg doet rollen(Pelham, Crimson Tide, DoT etc).

Andere keren zoals bij Déjà Vu en Man on Fire heb ik de films uiteindelijk afgezet. Ik kan moeilijk van een film genieten op stijl alleen.
Man on Fire geef ik ooit wel nog eens opnieuw een kans, was ik mogelijk ietwat te streng voor. Déjà Vu vond ik beledigend arm in zijn idee van "time travel".

Buiten Domino heb ik enkel nog Unstoppable, The Fan en Spy Game op het menu. Die laatste 2 zullen allebei rewatches zijn en heb ik lang geleden al van genoten, maar toen had ik nog geen idee wie Scott was.
 
Ja, hier ben ik wel op voorbereid. Ik hoop wel dat mijn kinderen klassiek Hollywood leren appreciëren, want het is enerzijds super entertainend en charmant en onvergetelijk. Maar anderzijds zijn het ook verhalen waar je als kind heel veel kan uit leren door hun behoorlijk simpele moraliteit.
Het duurt nog wel even voor ze aan klassieke Hollywoodfilms zitten en vroeg of laat is het Bumba of andere Studio 100-bagger op TV. :D Belangrijkste is alleszins dat die interesse vertrekt vanuit de kinderen, want dat is iets wat je niet kan opleggen. Je kan het enkel aanreiken en hopen dat ze het gretig aanvaarden.
 
Het duurt nog wel even voor ze aan klassieke Hollywoodfilms zitten en vroeg of laat is het Bumba of andere Studio 100-bagger op TV. :D Belangrijkste is alleszins dat die interesse vertrekt vanuit de kinderen, want dat is iets wat je niet kan opleggen. Je kan het enkel aanreiken en hopen dat ze het gretig aanvaarden.
Disney en Pixar gaan er hier vlot binnen hoor, al van jongsaf aan. En dat is al heel wat beter dan Bumba of andere Studio 100-bagger.
 
Naar welke film kijk je het meest uit om te bekijken bij de heropening van de bioscopen?
 
- Guilty pleasure film? Liefst eentje waar je u stiekem voor schaamt :p

- Welke film zou je willen dat je nog eens opnieuw zou kunnen zien zonder voorkennis?

- Ik kom er niet meer op, maar wat was nu weer uw oude nick op 9lives?

Jaren geleden heb je mij in pm eens een lijst bezorgd met aanraders. Redelijk wat film noir. Spijt dat ik die niet meer gekopieerd heb :( Zelfde opmerking als Hellrabit btw: al veel films leren kennen via uw posts in “welke film heb je vandaag gekeken”, waarvoor dank!
 
Heb je muziek uitgebracht dat we kunnen beluisteren?
Nooit uitgebracht, like I said, maar hier zijn enkele mp3's van demo's die we ooit hadden opgenomen. Buncha seventeen/nineteen year olds, mind you...
Jammer genoeg werd mijn favoriet nummer met die groep nooit opgenomen.

- Guilty pleasure film? Liefst eentje waar je u stiekem voor schaamt :p
Een waarvoor ik mij schaam? Dan moet het echt slecht zijn en denk ik aan iets als White Chicks ofzo.

- Welke film zou je willen dat je nog eens opnieuw zou kunnen zien zonder voorkennis?
Waarschijnlijk nogmaals voor de eerste keer Apocalypse Now in de cinema, dat zou nog al eens een cadeau zijn.

- Ik kom er niet meer op, maar wat was nu weer uw oude nick op 9lives?
tommorello
 
Terug
Bovenaan