Vragenvuur Vragenvuur: Bernie.be

Waar lig jij 's nachts van wakker?

Wat was de leukste vakantie die je al hebt gehad?

Wat is het vreemdste slaapkamertafereel dat je al bent tegengekomen toen je ergens een matras bent gaan leveren?
 
1 Waar lig jij 's nachts van wakker?

2 Wat was de leukste vakantie die je al hebt gehad?

3 Wat is het vreemdste slaapkamertafereel dat je al bent tegengekomen toen je ergens een matras bent gaan leveren?
1 als mijn vriendin op haar halfjaarlijkse controle moet gaan, ben ik een week echt heel stil en stressvol vd schrik

2 met vrienden een verlengd weekend londen met ook een optreden van Muse in het wembley stadion inbegrepen.

3 meestzl willen mensen dat hun oude matras wordt meegenomen.
En meestal staat die ook al klaar.
Die ene keer lag ze nog op de plaats met alle dekens erop en duidelijk al weken nie gepoetst.
neemt ge die matras op (kamer vd zoon) en vindt ge eronder de matras een volgescheten onderbroek 🤢. Al goed gedroogd
 
Laatst bewerkt:
Er zijn nie veel politiekers waar ik fan van ben 😀
"Nie veel" is niet "geen enkele". Dus eigenlijk hebt ge @Kid_C zijn vraag gewoon ontweken en geen antwoord gegeven. Dat is zeer... politiek van u...


And here we go again, een lijstje van standaard vragen in een vragenvuur, numbered for your convenience:
  1. Er zijn 2 soorten mensen in deze wereld, welke ben jij?
    1. WC-rolleke afrollen naar muur of van de muur af?
    2. Was je specifiek uw benen in de douche of niet?
    3. Lang op de wc of kort?
    4. 1 alarm of 37 verschillende op je telefoon?
    5. Saus op de frieten of erlangs?
    6. Gat afvegen langs voor of achter? (speciaal voor @Tha_nOn behouden we deze)
    7. Choco met een mes of lepel?
    8. Pizza met een mes of schaar?
    9. (deze speciaal toegevoegd voor @Googke en @Tha_nOn.. ik begin een trend te zien Nonneke) Een paar cm in het holleke vegen of enkel errond?
    10. (credits aan @Lt. ZweedVoet) Hoe vouwt u uw boterham?
  2. Favo vragen (en neen niet een top afratelen, NU beslissen wat je op #1 zet, KILL YOUR DARLINGS
    :evil:
    ):
    1. Band / muziekartiest
    2. Album
    3. Song
    4. Film
    5. Regisseur
    6. Acteur / actrice
    7. Boek
    8. Comic / Manga
    9. Game
    10. Game designer of company
    11. Comedian
    12. ... anything to add?
  3. Wat zou je (al dan niet uw eigen) kinderen willen meegeven?
  4. Hoe voel je je tijdens Covid?
  5. Wat staat op nr 1 op je bucket list?
  6. Welke subfora van BG bezoek je zoal?

En als laatste natuurlijk: Welke vraag hoop je dat niemand stelt?
 
"Nie veel" is niet "geen enkele". Dus eigenlijk hebt ge @Kid_C zijn vraag gewoon ontweken en geen antwoord gegeven. Dat is zeer... politiek van u...


And here we go again, een lijstje van standaard vragen in een vragenvuur, numbered for your convenience:
  1. Er zijn 2 soorten mensen in deze wereld, welke ben jij?
    1. WC-rolleke afrollen naar muur of van de muur af?
    2. Was je specifiek uw benen in de douche of niet?
    3. Lang op de wc of kort?
    4. 1 alarm of 37 verschillende op je telefoon?
    5. Saus op de frieten of erlangs?
    6. Gat afvegen langs voor of achter? (speciaal voor @Tha_nOn behouden we deze)
    7. Choco met een mes of lepel?
    8. Pizza met een mes of schaar?
    9. (deze speciaal toegevoegd voor @Googke en @Tha_nOn.. ik begin een trend te zien Nonneke) Een paar cm in het holleke vegen of enkel errond?
    10. (credits aan @Lt. ZweedVoet) Hoe vouwt u uw boterham?
  2. Favo vragen (en neen niet een top afratelen, NU beslissen wat je op #1 zet, KILL YOUR DARLINGS
    :evil:
    ):
    1. Band / muziekartiest
    2. Album
    3. Song
    4. Film
    5. Regisseur
    6. Acteur / actrice
    7. Boek
    8. Comic / Manga
    9. Game
    10. Game designer of company
    11. Comedian
    12. ... anything to add?
  3. Wat zou je (al dan niet uw eigen) kinderen willen meegeven?
  4. Hoe voel je je tijdens Covid?
  5. Wat staat op nr 1 op je bucket list?
  6. Welke subfora van BG bezoek je zoal?

En als laatste natuurlijk: Welke vraag hoop je dat niemand stelt?
1.1 van muur weg
1.2 waarom zou jeje benen niet wassen in de douche?
1.3 lang 1 minuut kakken en dan nog mijn spelleke uitspelen
1.4 1
1.5 erop. Zo begaaid mogelijk
1.6 naar achter toe. Zou nie willen dat mijn ballen onverwachts vol hangen als mijn madam ……. 🤣
1.7 mes
1.8 roller. Nog nooit gehoord dat ge da met een schaar ‘snijdt’
1.9 ook errond
1.10 moet symmetrisch gevouwen worden

2.1 nirvana
2.2 nirvana unplugged
2.3 pearl jam - black
2.4 pffff zie veel genres graag. Mss nie de beste maar back to the future trilogie blijft toch speciaal voor mij
Filmtip; About Time. Echt een hele toffe film om ook samen met de madam te kijken
2.5 steven spielberg
2.6 jack Nickolson
2.7 de beproeving (king)
2.8 comic spiderman /x-men
2.9 last of us
2.10 nintendo
2.11 geubels

3 wees blij met wat je hebt en werk voor wat je nog wil

4 gaat nog wel eigenlijk. Hoewel ik het klote vind dat we niet zijn knn trouwen erdoor

5 canada en Bora bora 😍

6 buitenaards leven
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Waar ben je het meeste trots op in uw leven? (Iets bereikt, iets gekocht, ..)
How. Zo diep 😀
Gekocht is maar materialisme en is niet echt belangrijk (of toch niet levensbelangrijk)
Trots: is mss cliché, maar gewoon dat ik nooit op het slechte pad ben gegaan ondanks dat ik veel vrienden had die serieus varkens waren
En dat ik toch nu drie (hopelijk) mensen gelukkig maak ☺️
 
Je wordt vannacht wakker gemaakt door een elfje. Je mag van haar één talent kiezen waarin je écht uitzonderlijk goed wordt. Wat kies je?
 
Je wordt vannacht wakker gemaakt door een elfje. Je mag van haar één talent kiezen waarin je écht uitzonderlijk goed wordt. Wat kies je?
Gaming heeft le altijd geboeid
En zo een job als programmeur en animatie zou ik wel zien zitten, maar omdat ik van IT klote kan omda ik te lomp ben, zou ik graag die gave willen hebben 😀
 
Gaming heeft le altijd geboeid
En zo een job als programmeur en animatie zou ik wel zien zitten, maar omdat ik van IT klote kan omda ik te lomp ben, zou ik graag die gave willen hebben 😀
OK, nu zegt dat elfje dat ze kan bewijzen dat je nog lang niet de blowjob van je leven hebt gehad, en dat haar orale skills off-chart zijn. Ze wil dat wel bewijzen, maar dan wordt je geen programmeur. Wat kies je?
 
Terug
Bovenaan