Voorstellen om koopkracht te verhogen

SomeDude

Banned
Om onze koopkracht te verhogen zou ik een wetsvoorstel willen indienen om de maximale snelheid op het spoor te verlagen.
Lagere snelheid betekend minder verbruik en dus kan de NMBS de ticketprijzen verlagen!

Waar kan ik dat indienen?

Wie heeft er nog goede ideeën?
 
Ik zou gewoon het aantal producten dat verkocht mag worden verlagen. Ipv de koopkracht te verhogen moeten we gewoon de wil tot kopen verlagen. Goed idee kameraden?
 
Als we allemaal naar de gym beginnen gaan, verhoogt onze koopkracht dan ook niet?
 
Gewoon langere soldenperiodes dan kunnen we meer kopen voor hetzelfde geld.

En allemaal bonnetjes beginnen knippen voor in de supermarkt.
 
Dat is eenvoudig op te lossen: schaf de donderdagen af. Dat is dan een dag per week minder kans om geld uit te geven
 
Loridon-gewijs het speeksel van een ander in je neus wrijven en je 4e prik niet halen.
Oversterfte creëren => overheid heeft minder pensioenen te betalen => de werkende jeugd belonen. Jéééééj 🥳
 
Het zijn voornamelijk de lagere klassen (specifiek het gepeupel, het plebs, en het schorem) die hier last van hebben. Dus kunnen we best specifieke maatregelen nemen door joggingsbroeken, raamprostitutie, en schlagermuziek goedkoper te maken.
 
Ik ben gewoon gestopt met betalen, bespaart niet alleen veel maar het lopen is ook nog eens goed voor de conditie wat weer een fitness abonnement uitspaart.
 
Laatst bewerkt:
Om onze koopkracht te verhogen zou ik een wetsvoorstel willen indienen om de maximale snelheid op het spoor te verlagen.
Lagere snelheid betekend minder verbruik en dus kan de NMBS de ticketprijzen verlagen!

Waar kan ik dat indienen?

Wie heeft er nog goede ideeën?
Veel dt-fouten maken doet het bloed van sommigen koken. Hierdoor kan de verwarming een graadje lager.
Wel enkel toepassen in de winter want anders moet de AC wat eerder op en lijd men verlies.
 
Onze kinderen laten werken voor Shein. De kleren worden goedkoper en het is een serieuze besparing op de kinderopvang.
 
Bij het rukken in een zakdoek schieten, zo spaar je papieren zakdoekjes uit, keukenrol en dergelijke en je zorgt er voor dat er minder bomen worden omgekakt.

Vrouwen kunnen misschien hun gebruikt maandverband eventueel uitwassen en hergebruiken.

... probeer dit eens betreffend de koopkracht ;)
 
Bij het rukken in een zakdoek schieten, zo spaar je papieren zakdoekjes uit, keukenrol en dergelijke en je zorgt er voor dat er minder bomen worden omgekakt.

Vrouwen kunnen misschien hun gebruikt maandverband eventueel uitwassen en hergebruiken.

... probeer dit eens betreffend de koopkracht ;)
Omdat er ook ruimte op zwam mag zijn voor educatie: wasbaar maandverband is al weer enige tijd commercieel te verkrijgen. 😁

(Artikel van 4j geleden dan nog)
 
Terug
Bovenaan