Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ruben van Gucht zo vroeg op uw boterham krijgen jaaaande
(vrouwenkoers)
Als hij nog één keer Valkenrots zegt dan ga ik dingen breken. Is dit een poging om de anti-Michel te worden waar de klepel met zijn eeuwige "moyenne" etc dan weer naar de andere kant doorsloeg?

Als hij nog één keer Valkenrots zegt dan ga ik dingen breken. Is dit een poging om de anti-Michel te worden waar de klepel met zijn eeuwige "moyenne" etc dan weer naar de andere kant doorsloeg?
Het is wel degelijk de valkenrots natuurlijk :P

Man man, vrouwenwielrennen... het doet toch vaak pijn aan de ogen hoor. Brown gaat, Reuser rijdt maar 300m verder stopt ze dan en zie je haar in de microfoon vragen wat ze nu eigenlijk moet doen... :unsure:

RIJDEN GVD, ge zit daar met 3 met Vollering erbij... kom op zo moeilijk is het niet.

Ondertussen zie je die groep vol rijden met rensters die precies bewust fietslengtes tussen laten ipv op het wiel te rijden... schrik? Wie zal het zeggen.

Het is wel degelijk de valkenrots natuurlijk :p
Ja maar ge kunt da één keer vertalen maar dat hoef je geen 5 keer te doen in 2 minuten. Een Franse eigennaam kunnen we echt wel aan denk ik dan.

Doet gewoon graag interessant.
Kan bv. sportweekend ook niet normaal presenteren. Alles moet met een kwinkslag want "kijk is hoe gevat ik ben ".
:puke:

Ik begrijp ook niet waarom Longo Borghini niet rijdt en de commentatoren dan ook vinden dat dit ok is?

Draai toch mee, je hoeft niet vol te rijden maar zorg dat die ketting blijft draaien... nu wordt er constant gekeken. Ze verliezen elke keer seconden op die manier.

Van Vleuten haar stijl is mogelijk nog lelijker dan die van Vansevenant. Moest die nu rond draaien in plaats van vierkant ging ze nog harder vooruit!

In de classica hebben ze hem laten rijden, ze gingen er vanuit dat hij wel zou stilvallen.
Ondertussen kennen ze hem al iets beter :p

Bwa, dat "laten rijden" viel nog wel mee (lees: ze kregen het gat gewoonweg niet gedicht).
En uiteraard was Remco ook toen al genoegzaam bekend in de volgwagens (zie ook José zijn opmerking daarover).

Blijft sowieso een magistrale overwinning :love:

Blijf het jammer vinden dat ze niet aankomen in Ans. Voor velen de meest troosteloze aankomst, ik vond het heerlijk die duels op die laatste klim.

Laatst bewerkt:
Sporza pls... 10 miles, bokskamp van Zico, herhaling van een koers die 2uur binnen is terwijl er een veel interesantere koers LIVE bezig is en dan eerst nog even alle interviews geven doe ze mogelijks straks tijdens de uitzending nog eens te laten zien. Waar zijn we dan eigenlijk mee bezig?

Blijf het jammer vinden dat ze niet aankomen in Ans. Bij Luik-Bastenaken-Luik als monument hoort imo nog altijd die laatste km op de côte de Saint-Nicolas
:wtf: ze zijn nooit aangekomen op de Saint-Nicolas, dat was de voorlaatste helling. En die aankomst in Ans was afschuwelijk lelijk.
Nu is deze aankomstlijn niet echt beter maar goed, de aankomst in het jaar dat Fuglsang won in die laan met die bomen, dat was eigenlijk de mooiste aankomst die ze estetisch gezien al gehad hebben.

Blijf het jammer vinden dat ze niet aankomen in Ans. Voor velen de meest troosteloze aankomst, ik vond het heerlijk die duels op die laatste klim.

lol de meeste klagen al over de Waalse pijl en jij zou er 2 op een rij willen. Nah veel beter nu, tenminste koers de laatste 20-30km nu ipv altijd dat wachten tot die slotkm naar Ans.

Blijf het jammer vinden dat ze niet aankomen in Ans. Bij Luik-Bastenaken-Luik als monument hoort imo nog altijd die laatste km op de côte de Saint-Nicolas
Tot '91 lag de aankomst ongeveer waar ze nu ligt. Op dat vlak is de huidige aankomst dus net terug naar de roots.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan