Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
lol de meeste klagen al over de Waalse pijl en jij zou er 2 op een rij willen. Nah veel beter nu, tenminste koers de laatste 20-30km nu ipv altijd dat wachten tot die slotkm naar Ans.
Kwestie koers is dit inderdaad beter, maar ik mis toch nog een helling die dichter bij de streep ligt dan nu het geval is. Bij de slotklim naar Ans had je wel 9/10 van de beste gewoon won, dat is nu niet het geval omdat er na de top van de Roche nog 13(?) km af te leggen is.

Niet gestart, ziek.
Fameuze aderlating damn. Wordt moeilijk om te controleren dan, Kuss lijkt ook niet echt op niveau. Types Matthews & Izagirre gaan zeker wel een paar bommekes gooien, spring maar eens op alles, tenzij hij echt te goed is.

Een Remco zie ik wel gaan voor la Roche. Wordt een leuke finale :cool:

Laatst bewerkt:
Kwestie koers is dit inderdaad beter, maar ik mis toch nog een helling die dichter bij de streep ligt dan nu het geval is. Bij de slotklim naar Ans had je wel 9/10 van de beste gewoon won, dat is nu niet het geval omdat er na de top van de Roche nog 13(?) km af te leggen is.

Dat wel Pogocar, Roglic en Fugslang zijn inderdaad niet de grote namen die je vroeger had. /s

Ne Sporza 2 zender voor alle varia sporten zou wel aangewezen zijn ja...
Voor mij allemaal geen probleem dat ze dat soort zaken geven maar de mannen gaan ruim voor 5u binnen zijn. Dan kan je nadien nog rustig dat soort varia geven en anders is er altijd nog sportweekend...

Niet slecht bedoeld maar ik ken eigenlijk niks van boksen en zelfs ik kon zien dat dat niveau was te vergelijken met een juniorenkoers... en die voorbeschouwing van de 10 miles is er al helemaal over. We kunnen zo alle amateur en liefhebbers event op nationale TV beginnen geven.

Het is de moment om te gaan Remco!

Dat die nog altijd met communicatie op de rug rijden is toch niet van deze tijd. Kunnen die nu niets integreren op de fiets/gps en draadloze oortjes :unsure:

Brrr wat een val.
Iemand van Ineos het bos in, die van dsm stond daar een hele tijd te zwaaien. Over en out voor een hoop volk 😬

De Cauwer die pleit voor een neutralisatie, ik snap hem ergens wel, maar hoeveel van die renners gaan nog een betekenis kunnen spelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan