Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is gewoon tempo, ze kunnen moeilijk de kopgroep 10min geven nu he dan gaat de Lotto ineens zoveel WT punten scorenGoh neutralisatie is misschien een beetje te vergaand, maar Bahrain die nu wat gaat doortrekken vind ik toch ook maar lelijk.

Is gewoon tempo, ze kunnen moeilijk de kopgroep 10min geven nu he dan gaat de Lotto ineens zoveel WT punten scoren![]()
Alaphilippe ook gevallen denk ik zag ik toch in de herhaling![]()

Ik dacht ook iemand in’t wit te zien naast die kerel van ineos benede aan die bomen. Ma ni zeker![]()
In de Giro van '21 volgde een neutralisatie na een massale val omdat er geen verzorgend personeel meer achter het peloton zat.De Cauwer die pleit voor een neutralisatie, ik snap hem ergens wel, maar hoeveel van die renners gaan nog een betekenis kunnen spelen?
Dat is inderdaad Alaphilippe. Zijn val is ondertussen bevestigd.Lijkt mij daar links onder wel Alaphilippe te zijn.. Die man van Ineos stond daar teken te doen, hopelijk niet te erg.
![]()
En ze zijn er weer bij, tijdsaanduiding is niet altijd accuraat.40 seconden van de voorsprong af. Echt wel meer aan het doorgeven dan ervoor. Natuurlijk moet je die niet opeens 5 minuten geven, al zouden die zelfs dan geen rol spelen.
Zal meer geweest zijn dan 50 per uur vrees is op dat stukputain wordt maar eens tegen 40-50 per uur tegen nen boom gekatapulteerd![]()
Alaphilippe bij bewustzijn afgevoerd met de ambulance volgens de recentste berichten op twitter. Oef.
En ze zijn er weer bij, tijdsaanduiding is niet altijd accuraat.
En 5min dichten op 40km waarvan de helft bergaf mm