D
Deleted member 14
Guest
Ruben van Gucht zo vroeg op uw boterham krijgen jaaaande
(vrouwenkoers)
(vrouwenkoers)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als hij nog één keer Valkenrots zegt dan ga ik dingen breken. Is dit een poging om de anti-Michel te worden waar de klepel met zijn eeuwige "moyenne" etc dan weer naar de andere kant doorsloeg?Ruben van Gucht zo vroeg op uw boterham krijgen jaaaande
(vrouwenkoers)
Het is wel degelijk de valkenrots natuurlijkAls hij nog één keer Valkenrots zegt dan ga ik dingen breken. Is dit een poging om de anti-Michel te worden waar de klepel met zijn eeuwige "moyenne" etc dan weer naar de andere kant doorsloeg?

Ja maar ge kunt da één keer vertalen maar dat hoef je geen 5 keer te doen in 2 minuten. Een Franse eigennaam kunnen we echt wel aan denk ik dan.Het is wel degelijk de valkenrots natuurlijk![]()
Doet gewoon graag interessant.Als hij nog één keer Valkenrots zegt dan ga ik dingen breken. Is dit een poging om de anti-Michel te worden waar de klepel met zijn eeuwige "moyenne" etc dan weer naar de andere kant doorsloeg?

In de classica hebben ze hem laten rijden, ze gingen er vanuit dat hij wel zou stilvallen.
Ondertussen kennen ze hem al iets beter![]()

Vanaf de uitzending begint uiteraard.
Blijf het jammer vinden dat ze niet aankomen in Ans. Bij Luik-Bastenaken-Luik als monument hoort imo nog altijd die laatste km op de côte de Saint-Nicolas
ze zijn nooit aangekomen op de Saint-Nicolas, dat was de voorlaatste helling. En die aankomst in Ans was afschuwelijk lelijk.Blijf het jammer vinden dat ze niet aankomen in Ans. Voor velen de meest troosteloze aankomst, ik vond het heerlijk die duels op die laatste klim.
Tot '91 lag de aankomst ongeveer waar ze nu ligt. Op dat vlak is de huidige aankomst dus net terug naar de roots.Blijf het jammer vinden dat ze niet aankomen in Ans. Bij Luik-Bastenaken-Luik als monument hoort imo nog altijd die laatste km op de côte de Saint-Nicolas