Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop nu maar een ding dat die verloren sprint van alaphilipe hem de eindzege niet kost. Martinez won daar 4" extra, kan daar op aankomen als ze moeten sprinten.

Wel heel goed dat die concurrenten van Remco even dom Formolo zoveel tijd geven. Vrij onbegrijpelijk want die hebben die boni's toch nodig.

Hij heeft duidelijk geen schrik gekregen na zijn val (dat is ook wel belangrijk).

Persoonlijk zou ik -als ik hem was- inderdaad eerder kiezen / opteren voor de Waalse klassiekers. Ik acht hem zeker in staat in de toekomst die klassiekers te winnen als opvolger van Flupke. Hij kan daar serieus uithalen volgens mij in de toekomst.

En hij kan dan nog altijd het eens 'proberen' in de ronde van Frankrijk of Spanje.
Idd. Veel respect vr hem maar de Ardennen klassiekers, kleinere ronden en tijdrijden is zijn terrein denk ik.

Heeft de ronde reeds gewonnen en nog meermaals op het podium gestaan. Echt geen verrassing hoor

Is ondertussen 33 en is al een jaar zeer matig. Dat die ooit goed was weet ik ook wel.
Ik vind dat niet verrassend dat die meedoet hé, wel dat hij dicht bij de eindzege komt.

Laat Martinez maar winnen dan. De enige van die kopgroep die tenminste koerst met verstand, daarnaast ook gewoon een toffe renner.

Tis gedaan, jammer
Ja maar hij heeft wel hard gestreden. Dit was geen off-day en hij is wel op zijn waarde geklopt. Ik vond dit de sterkste Remco tot op heden op zo'n zwaar parkoers (op dit hoogste niveau toch). Hij is toch weer een procentje beter dan tijdens de vorige rittenwedstrijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan