Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha pas op ze moeten Remco er nog afkrijgen en iedereen heeft al veel gegeven. Hij verkoopt zijn vel duur.Evenepoel kan nu al sprinten ook![]()
Idd. Veel respect vr hem maar de Ardennen klassiekers, kleinere ronden en tijdrijden is zijn terrein denk ik.Hij heeft duidelijk geen schrik gekregen na zijn val (dat is ook wel belangrijk).
Persoonlijk zou ik -als ik hem was- inderdaad eerder kiezen / opteren voor de Waalse klassiekers. Ik acht hem zeker in staat in de toekomst die klassiekers te winnen als opvolger van Flupke. Hij kan daar serieus uithalen volgens mij in de toekomst.
En hij kan dan nog altijd het eens 'proberen' in de ronde van Frankrijk of Spanje.
Heeft de ronde reeds gewonnen en nog meermaals op het podium gestaan. Echt geen verrassing hoorJammer, hij kraakt.
Imo wel verrassend dat Izagirre zo sterk is.
Heeft de ronde reeds gewonnen en nog meermaals op het podium gestaan. Echt geen verrassing hoor
Ja maar hij heeft wel hard gestreden. Dit was geen off-day en hij is wel op zijn waarde geklopt. Ik vond dit de sterkste Remco tot op heden op zo'n zwaar parkoers (op dit hoogste niveau toch). Hij is toch weer een procentje beter dan tijdens de vorige rittenwedstrijd.Tis gedaan, jammer