quo_vadis
Well-known member
In Parijs-Nice gewoon 7des hoor. Dus matig?Is ondertussen 33 en is al een jaar zeer matig. Dat die ooit goed was weet ik ook wel.
Ik vind dat niet verrassend dat die meedoet hé, wel dat hij dicht bij de eindzege komt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In Parijs-Nice gewoon 7des hoor. Dus matig?Is ondertussen 33 en is al een jaar zeer matig. Dat die ooit goed was weet ik ook wel.
Ik vind dat niet verrassend dat die meedoet hé, wel dat hij dicht bij de eindzege komt.
In Parijs-Nice gewoon 7des hoor. Dus matig?
Omdat die Izagirre wou lossen toen die op de grond lag voor een podium.Waarom rijdt Vlasov vol door met Martinez in het wiel?
Lol Vlasov. Wel sportief.
Die heeft gewoon gepiekt naar deze week. Dit is belangrijkste koers van het jaarJa gewoon volgen, nooit aanvallen. En dat was inderdaad zijn eerste degelijke prestatie in een jaar. Dit is wel iets anders, die is echt oersterk.
Volgens mij rijdt Remco verstandig vandaag, op eigen tempo en rijdt hij echt gewoon zelf ook erg hard om nog zo dicht mogelijk te eindigen. Mogelijks nog net wel of net niet top-5 - mentaal toch belangrijk hoor om nog dicht te eindigen.Die 34" op Evenepoel kunnen toch niet kloppen? Staat daar nu al heel de tijd in beeld terwijl die daar vol gas aan het geven zijn.
Ik denk op voorhand dat hij gehoopt had op top-5, best case het podium. In die zin is de opdracht wel ruim geslaagd?Zonder verwachtingen gestart ,(zogezegd) maar maakt toch echt wel progressie hoor. Goede ronde gereden wat mij betreft.

Ja dat kan. Effe rekenen? Ik ben de tel kwijt ..Lol, op 24s komt hij binnen? Net geen podium door de boni's denk ik.
Volgens mij komt hij 1-2s te kort voor podium? Weet niet wie bij die tussensprint 3de was. Volgens mij net voor Vlasov maar achter Martinez, Izagirre en Bilbao.Ik denk op voorhand dat hij gehoopt had op top-5, best case het podium. In die zin is de opdracht wel ruim geslaagd?
Was hij nu binnengekomen op +-24 sec? Dwz dat hij nog op het podium staat? Of droom ik ergens?
Ja dat kan. Effe rekenen? Ik ben de tel kwijt ..
Bilbao toch sowieso niet? Die kwam niet binnen in die eerste groep.Volgens mij komt hij 1-2s te kort voor podium? Weet niet wie bij die tussensprint 3de was. Volgens mij net voor Vlasov maar achter Martinez, Izagirre en Bilbao.
Edit: Bilbao was 10s achter zeker? Gaat heel nipt zijn dus met Vlasov.