Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft Vader vroeger nog op de weg gereden of is die het niet gewoon van in peloton te rijden? Mss niets mee te maken hier, mss wel maar is natuurlijk ook wel een trend van onervaren renners in een peloton te gooien op basis van data
Hij heeft alleszins de val daar veroorzaakt door nogal kamikaze naar beneden te gaan en andere renners mee te nemen in val. Hopelijk komt alles goed!

Hopelijk vandaag een spannende rit in het Baskenland. Rit lijkt me echt wel te zwaar om écht veel oorlog te maken, maar je weet maar nooit. Had Soler zich gisteren maar gespaard om vandaag op kamikaze te gaan :D

Waar is de tijd dat we aant hopen waren voor een top-10 plaats van Jurgen VDB of Sele :D nu zitten we te hopen op een overwinning van Remco :love2:

Een man die 3e en 4e werd in de Tour, podium en 3x top 5 haalde in de Dauphiné, 7e werd in de Giro, 8e in de Vuelta en ook nog eens podium haalde in Catalunya in dezelfde zin zetten als Kevin Seeldraeyers? Hallo zeg? Blijkbaar is er hier zelfs na al die jaren zonder goede Belgische klassementsrenner nog altijd geen greintje respect voor Van den Broeck. Hij was geen winnaar, was een vrij irritante en saaie mens, maar was ook wel gewoon iemand die met een beperkt talent ongelofelijk goede resultaten wist te behalen.

Wordt Remco Evenepoel de eerste Belg in bijna 100 jaar die de Ronde van het Baskenland wint?

Sporza kan het toch niet laten om de boel wat op te hypen. Een goed klassement lijkt me realistisch maar op eindwinst zou ik toch niet inzetten (al zou ik het natuurlijk wel fantastisch vinden mocht het wel zo zijn :love:)

Wordt Remco Evenepoel de eerste Belg in bijna 100 jaar die de Ronde van het Baskenland wint?

Sporza kan het toch niet laten om de boel wat op te hypen. Een goed klassement lijkt me realistisch maar op eindwinst zou ik toch niet inzetten (al zou ik het natuurlijk wel fantastisch vinden mocht het wel zo zijn :love:)
Als je als leider de laatste dag in gaat is dat nu toch niet bepaald zo'n boude uitspraak.
Vorig jaar was dit slotrit een geweldige etappe, ben benieuwd 🙂

Dit gaat heel moeilijk worden voor Evenepoel vrees ik...
Had iemand buiten de krantenkoppen iets anders verwacht dan dat hij echt deze ronde ging winnen?
Maar ik verwacht dat hij er wel zal om vechten, hij heeft absoluut niks te verliezen.

Had iemand buiten de krantenkoppen iets anders verwacht dan dat hij echt deze ronde ging winnen?
Maar ik verwacht dat hij er wel zal om vechten, hij heeft absoluut niks te verliezen.
Tuurlijk heeft hij iets te verliezen.

Een leiderstrui verliezen op de laatste dag is altijd heel zuur. Verwachtingen of niet.

Probleem is dat ze daar met een groepje zijn en Evenepoel alleen is natuurlijk.
Flupke was er toch ook wat snel af. Bon Remco is in orde voor de Waalse klassiekers. Om mee te kunnen straks in de ronde van Spanje moet hij terug wat magerder gaan staan.

Tuurlijk heeft hij iets te verliezen.

Een leiderstrui verliezen op de laatste dag is altijd heel zuur. Verwachtingen of niet.
Natuurlijk is het zuur, maar we moeten of moesten wel realistisch/nuchter zijn.

We zullen wel zien aan de finish hoever ie reikt. :tongue:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan