Veldritseizoen 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ze nu gewoon eens die foto van quinten hermans - fayetville 2021 ernaast leggen = problem solved.
Het is niet het parcours , het ligt aan het weer. = discussie zinloos.
 
Ik heb een hekel aan clickbait titels? Zeker bij een openbare omroep. Dit zijn het doort titels dat je van HLN mag verwachten of rioolsites als Wielerkrant...

Dan ook nog een poll erbij waar de helft van de mensen dan denkt "de ondergrond was gravel en geen akker dus dit was zéker een gravelevent!"
Het probleem is dat velen denken gravelracen te kennen omdat ze een grizl in de schuur hebben staan waar ze wel al eens door de modder mee hebben gereden.
Gravel is nog zo jong en zo onbekend dat het voor velen gewoon gissen is wat het juist is.
 
Die rotsconstructies, die lange trap met de afzink met die rotsen daaronder
Samen met de lange klim; het knikje van Pidcock en de belofte-dames en dat petieterig heuveltje bijna op het einde, was dit het enigste. Toch wel te weinig. Zoals hieronder, een paar hindernisjes extra had wel gemogen (om het snelle tempo) te breken, zoals een zandbak van 100m of bmx-bobbels, om iets te zeggen als voorbeeld.
Dendermonde is dan ook geen WK-parcours hé :).
Eén of twee extra hindernissen, in welke vorm dan ook, mogen er nog wel bij, zodat het ook in gunstige (of ongunstige, afhankelijk van je standpunt) omstandigheden een leuke cross kan opleveren.
 
Net eens gekeken naar de vrouwenwedstrijd van gisteren. Wat een maneuvre van Manon Bakker daar in die zandbak zeg. En dan achteraf in het interview een hoop gelul vertellen over enkels die scheef staan en de bocht naar rechts na de zandbak waardoor ze naar rechts ging en haar plots verschrok toen Anniek tegen haar op rijdt. Een klein kind kon zien dat ze Anniek duidelijk had zien aankomen en dat zehaar fiets gewoon dwars over de weg zet om Anniek ook te voet te dwingen. Serieus onsportief imo. Ze is serieus in mijn achting gedaald. Moest ik het voor het zeggen hebben pakte ik haar 2de plaats af.
 
Oei ? Merlin is boos. Op mij ? Had ik dat niet mogen zeggen dan ? Was het een fair maneuvre volgens jou ?
 
Net eens gekeken naar de vrouwenwedstrijd van gisteren. Wat een maneuvre van Manon Bakker daar in die zandbak zeg. En dan achteraf in het interview een hoop gelul vertellen over enkels die scheef staan en de bocht naar rechts na de zandbak waardoor ze naar rechts ging en haar plots verschrok toen Anniek tegen haar op rijdt. Een klein kind kon zien dat ze Anniek duidelijk had zien aankomen en dat zehaar fiets gewoon dwars over de weg zet om Anniek ook te voet te dwingen. Serieus onsportief imo. Ze is serieus in mijn achting gedaald. Moest ik het voor het zeggen hebben pakte ik haar 2de plaats af.
Poging gedaan om beelden van te vinden maar geen succes.
 
Met het maneuvre op zich heb ik eigenlijk niet zo heel veel problemen. Ik begrijp het wel. Vol adrenaline, in het heetst van de strijd doe je soms misschien wel eens iets waarvan je achteraf zelf wel begrijpt dat het er ovet was. Maar als je er dan achteraf op aangesproken wordt, geef dat dan ook gewoon toe ook. Zeg dat het er inderdaad over was, zeg dat het in een opwelling gebeurde, excuseer je er voor en probeer het in de toekomst beter te doen. Meer moet dat toch niet zijn. Zit toch niet te lullen over enkels die scheef staan en een bocht die naar rechts ging. Iedereen kon overduidelijk zien dat ze Anniek wel degelijk had zien komen en dat het de bedoeling was om Anniek te voet te zetten. Geef dat toch gewoon toe.
 
Oei ? Merlin is boos. Op mij ? Had ik dat niet mogen zeggen dan ? Was het een fair maneuvre volgens jou ?
Nee hoor, ik vind het gewoon een verschrikkelijke actie die helaas weer met veel te weinig gevolgen zal afgerond worden. Dus was op het nieuws, niet op jou. Dikke knuff
 
  • Leuk
Waarderingen: _Pe_
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan