Veldritseizoen 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Erpe-Mere was ook een mooie seizoensopener die er heeft aan moeten geloven door kalenderperikelen. We zitten nu met drie grote regelmatigheidscriteriums waarbij de wereldbeker toch buitensporig veel zondagen in de kalender claimt.
 
Al is het product zelf niet prestatiebevorderend, lijkt het toch ook niet erg waarschijnlijk dat je dit per ongeluk binnen speelt?

In ieder geval valt Toon voor mij wel in de categorie van "oei als hij al pakt, dan heb ik geen goed oog in de rest van het peloton"...
 
en toevallig de periode voor het WK? Waarschijnlijk de enige keer dat hij kans maakte op een wereldtitel...

soit het kan natuurlijk door een vervuild voedingssupplement zijn maar worden die middelen tegen borstkanker dan op dezelfde productielijnen gemaakt als bijv. creatine of een multivit?
 
Iserbyt gaat zich toeleggen op het mountainbiken om Parijs 2024 te halen.

 
Wel grappig dat iedereen direct aan zn onschuld denkt, een beetje de ideale schoonzoon. Vraag mij toch af hoe men zou reageren bij Iserbyt of Vth :)
 
Iserbyt gaat zich toeleggen op het mountainbiken om Parijs 2024 te halen.

Heeft die ooit al iets laten zien op een MTB, eigenlijk? 't Is niet sarcastisch bedoeld, hoor, maar ik kan me niet herinneren dat ik Iserbyt ooit eerder in dezelfde zin als MTB heb zien staan?

Hij mag hoor, 't kan nooit kwaad om wat meer leven in het mountainbiken te krijgen.
 
Heeft die ooit al iets laten zien op een MTB, eigenlijk? 't Is niet sarcastisch bedoeld, hoor, maar ik kan me niet herinneren dat ik Iserbyt ooit eerder in dezelfde zin als MTB heb zien staan?

Hij mag hoor, 't kan nooit kwaad om wat meer leven in het mountainbiken te krijgen.
Nee

Zou dan imo beter ook eens aan meerdaagse MTB meedoen in de Alpen om techniek bij te schaven.
Benieuwd waarmee Ridley hem op pad gaat sturen
 
Als je ziet dat MVDP en Pidcock er toch 3 jaar over doen om op internationaal niveau mee te spelen, verwacht ik er niet te veel van. Als het doel is om gewoon te plaatsen voor OS, ja, dat zou wel eens kunnen lukken.
 
Heeft die ooit al iets laten zien op een MTB, eigenlijk? 't Is niet sarcastisch bedoeld, hoor, maar ik kan me niet herinneren dat ik Iserbyt ooit eerder in dezelfde zin als MTB heb zien staan?

Hij mag hoor, 't kan nooit kwaad om wat meer leven in het mountainbiken te krijgen.
Belgisch kampioen bij de aspiranten ooit (12-14 jarigen)


En over Toon.
Beetje vreemd dat iedereen die direct geloofd. Die kerel heeft gewoon doping genomen hé. Zal ongeveer zijn enige kans geweest zijn om wk te worden. Dat product wordt trouwens vaak gebruikt. Beetje raar dat er nu wordt gezegd dat het niet prestatie bevorderend zou zijn. Is het natuurlijk wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan