Veldritseizoen 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een grote ronde en andere mooie wegkoersen rijden heeft Hermans geen windeieren gelegd 👍🏻
Hermans duidelijk de grootste vooruitgang geboekt inderdaad.

Al bij al toch mooie crossen gezien in de VS. Parcours gisteren was wel weer eentje voor snelheidsduivels, op dat 1 klimmetje na. Vooral in Fayetville was duidelijk dat Hermans een serieuze stap gezet heeft. Puur op vermogen de beste van het pak imo.

Iserbyt aan het oogsten vooraleer de kanonnen terugkomen en Vossie even een laatste keer knallen voor haar rustperiode.
Vas 3e :love:.
In before "ik denk dat ik mij wel ga kunnen meten met de toppers" om dan kansloos vermorzeld te worden en dan te klagen dat Wout en Mathieu met alle aandacht gaan lopen en dat dat toch niet serieus is :laugh:
 
Dat is Mettepenningen zijn logica van 'hoe langer het duurt om ze te kloppen hoe korter we bij de dag komen dat we ze kloppen'.
Volgens bepaalde bronnen zegt hij dat sinds 1976 ook over de volgende Belgische Tourwinnaar.
 
Laatst bewerkt:
In before "ik denk dat ik mij wel ga kunnen meten met de toppers" om dan kansloos vermorzeld te worden en dan te klagen dat Wout en Mathieu met alle aandacht gaan lopen en dat dat toch niet serieus is :laugh:

Hij meet zich nu met de toppers.
Wout en Mathieu spelen gewoon in een andere Liga eh. Ik bedoel kom op, ik was gisteren naar die jingle cross aan het kijken en dat was toch maar pover hoor.
 
Marianne Vos hoho wat een demonstratie gisteren.

Toch wel serieus zonde dat zij de voorbije twee seizoenen amper gecrosst heeft op dergelijk niveau want intrinsiek is er gewoon nog steeds de beste in het vak. Zonder die val in Fayetteville pakt ze hier hoogstwss 3 op 3 in de States.
 
Hij meet zich nu met de toppers.
Wout en Mathieu spelen gewoon in een andere Liga eh. Ik bedoel kom op, ik was gisteren naar die jingle cross aan het kijken en dat was toch maar pover hoor.
Is moeilijk in te schatten... op dat 1ne bergje na was het gewoon een verschrikkelijk snelle omloop, dan is het moeilijk om grote verschillen te maken.
Mathieu zou er op die omloop wel kipkap van gemaakt hebben vermoed ik.
 
Iemand een kalender van het veldrijden waar ook bij staat op welk kanaal het te bekijken is op tv? (en niet enkel sporza)

Morgen live kijken in Zonhoven met de boys (Traditie)
 
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Top-tien van het algemeen WB-klassement bij de vrouwen zijn allemaal Nederlanders op Vas na :rofl:.
Toon Aerts heeft dat goed 'gespeeld' vandaag. Laat Iserbyt en Hermans het uitstrijden vooraan en zelf testen in de achtergrond als de rest het niet ziet om een punt te zoeken waar hij kan wegrijden. Dat lijkt me in het veldrijden een goede manier om iedereen in de zak te zetten, behoudens er iemand een superdag heeft.
 
Zonder VDP, pidcock en VA toch beduidend minder animo.
Een nieuwe held zal moeten opstaan of het einde van de hoogconjunctuur in het veldrijden zal weer ingeroepen worden.
 
De hoogconjunctuur is toch al een paar jaar ten einde? Vroeger keek ik bijna elke veldrit. De laatste paar seizoenen heb ik er amper gezien. Zelfs al doen de "grote 3 mee". Hoe moet je die prestaties gaan inschatten... MVDP rijdt al puur op techniek 30 sec weg van bijv. een WVA... De focus van die mannen ligt vooral op het wegseizoen en het veldrijden is zowat een training geworden. En behalve Iserbyt heeft de rest van de mannen het animo van een zak patatten dus als ik nog eens kijk zal het uit pure verveling zijn. :unsure:
 
De hoogconjunctuur is toch al een paar jaar ten einde? Vroeger keek ik bijna elke veldrit. De laatste paar seizoenen heb ik er amper gezien. Zelfs al doen de "grote 3 mee". Hoe moet je die prestaties gaan inschatten... MVDP rijdt al puur op techniek 30 sec weg van bijv. een WVA... De focus van die mannen ligt vooral op het wegseizoen en het veldrijden is zowat een training geworden. En behalve Iserbyt heeft de rest van de mannen het animo van een zak patatten dus als ik nog eens kijk zal het uit pure verveling zijn. :unsure:
Hier exact hetzelfde. In de tijden van Nys en Albert en in de jaren dat Van Aert en VDP nog voltijd veldrijders waren zat ik om half 3 voor de tv voor de voorbeschouwing en keek ik van de eerste tot de laatste minuut. Nu moet ik vaststellen dat ik nog geen enkele WB heb gezien, zelfs een samenvatting duurt voor mij te lang. De crossen die VA en VDP rijden zal ik wss wel opzetten, maar momenteel boeit het mij totaal niet of nu Aerts, Iserbyt of god weet wie een cross wint.
 
Idem hier...

En dat iedereen behalve Iserbyt het animo van een zak patatten heeft. Dat klopt. Maar dan heb ik nog liever dat er een zak patatten wint dan Iserbyt.

Denk tot nu toe 1 cross gezien. Als de 3 groten niet mee doen is er niks aan te zien vind ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan