Werk Vakantie job mensen met beperking

kenneke2.0

Well-known member
Platinum Trophy
Mijn zoon is in de zomervakantie 16 jaar, ben zo eens aan het denken of hij iets kan/mag doen.
Bij hem spraak is niet 100% in orde en leerachterstand uiterlijk zie je daar niks van.
Iemand opties
 
Mijn zoon is in de zomervakantie 16 jaar, ben zo eens aan het denken of hij iets kan/mag doen.
Bij hem spraak is niet 100% in orde en leerachterstand uiterlijk zie je daar niks van.
Iemand opties
Heeft hij de eerste 2 jaar middelbaar gedaan (het tweede jaar moet hij niet geslaagd zijn)? Dat is een vereiste om een studentenjob te mogen doen.

Indien ja, is in een supermarkt werken als rekkenaanvuller mss iets.
 
Fabriek aan machine, inleg van items op de band/machine. Niet veel communicatie nodig buiten item A moet in machine B... Kan wel fysiek wat zwaarder zijn natuurlijk, dus geen idee in hoever dat een struikelblok vormt. Deze betalen ook normaal wel een zeer mooi bedrag als vakantiejobber zijnde.
 
Heeft hij de eerste 2 jaar middelbaar gedaan (het tweede jaar moet hij niet geslaagd zijn)? Dat is een vereiste om een studentenjob te mogen doen.

Indien ja, is in een supermarkt werken als rekkenaanvuller mss iets.
Hij zit niet in het gewone onderwijs, maar in principe zit hij dit jaar in het tweede. Maar daar ist het met type onderwijs bv 7 .
Het is gewoon dat hij iets zou kunnen doen ipv twee maand fifa te spelen.
Kwa werk kan hij niks, fysiek is hij in orde.
 
Hij zit niet in het gewone onderwijs, maar in principe zit hij dit jaar in het tweede. Maar daar ist het met type onderwijs bv 7 .
Het is gewoon dat hij iets zou kunnen doen ipv twee maand fifa te spelen.
Kwa werk kan hij niks, fysiek is hij in orde.
Als hij dit jaar het tweede jaar doet, kan hij vanaf juli dus wettelijk een studentenjob doen. Je laatste zin versta ik wel niet. Als hij niks kan, kan hij natuurlijk ook niet werken.
 
Terug
Bovenaan