Pompi
Active member
om op BG nog een topic tegen te komen dat pleit voor local adminrechten voor eindgebruikers.
Absurd.
ivm met de "ik betaal geen VAA als ik enkel hln.be kan openen ze"
Da's niet IT dat dat bepaalde he, da's de staat. Als gij over de middag hln opent op u bedrijfslaptop dan is dan een persoonlijk voordeel en betaal je daar VAA op.
Net zoals je op je auto VAA betaald, en daar ook geen wrap, spoiler of chiptuning mag uitvoeren moet je VAA nog altijd betalen op een laptop ook al heb je er niet alle vrijheid op.
@Falc die bij een klant komt en niet het nodige kan doen.
Schuld van de business, deftige procedures en voorbereid bij je klant komen.
Desalniettemin, bellen ze mij op zoeen moment dan probeer ik ook wel even te helpen al is dat in het weekend.
Wij hebben ook een BU die bedrijven laat lam leggen om updates uit te voeren en daarvoor een héél specifiek window voor krijgt met giga-boetes als ze daar buiten komen.
Die mannen komen 100% voorbereid aan den aftrap.
Maar dan moete het u ook wel aantrekken, die procedures komen niet uit de lucht gevallen en wij hebben als IT daar véél chance dat ze
Op meetings hang ik ook vaak aan de rem omdat ik wel een heel goed idee heb wat onze verschillende business units nodig hebben en hoe sommige zaken effect kunnen hebben op hen.
Maar geen local admin en MFA zijn toch wel absolute basis.
Ik kan ook wel garanderen dat er bij ons nooit iets weken zal liggen wachten.
Of we lossen het op, of we zeggen dat ge een ander oplossing moogt zoeken
Absurd.
ivm met de "ik betaal geen VAA als ik enkel hln.be kan openen ze"
Da's niet IT dat dat bepaalde he, da's de staat. Als gij over de middag hln opent op u bedrijfslaptop dan is dan een persoonlijk voordeel en betaal je daar VAA op.
Net zoals je op je auto VAA betaald, en daar ook geen wrap, spoiler of chiptuning mag uitvoeren moet je VAA nog altijd betalen op een laptop ook al heb je er niet alle vrijheid op.
@Falc die bij een klant komt en niet het nodige kan doen.
Schuld van de business, deftige procedures en voorbereid bij je klant komen.
Desalniettemin, bellen ze mij op zoeen moment dan probeer ik ook wel even te helpen al is dat in het weekend.
Wij hebben ook een BU die bedrijven laat lam leggen om updates uit te voeren en daarvoor een héél specifiek window voor krijgt met giga-boetes als ze daar buiten komen.
Die mannen komen 100% voorbereid aan den aftrap.
Maar dan moete het u ook wel aantrekken, die procedures komen niet uit de lucht gevallen en wij hebben als IT daar véél chance dat ze
Op meetings hang ik ook vaak aan de rem omdat ik wel een heel goed idee heb wat onze verschillende business units nodig hebben en hoe sommige zaken effect kunnen hebben op hen.
Maar geen local admin en MFA zijn toch wel absolute basis.
Ik kan ook wel garanderen dat er bij ons nooit iets weken zal liggen wachten.
Of we lossen het op, of we zeggen dat ge een ander oplossing moogt zoeken