UEFA Conference League 2022-2023

Dat organigram was maar een zij-discussie hé, ik kan maar lezen wat er staat, als de praktijk dan (blijkbaar) afwijkt van het theoretische schema, dan kun je dat als buitenstaander niet weten.
Mijn punt ging over de fysieke paraatheid van de ploeg en wie daarvoor verantwoordelijk was. Veldman dus blijkbaar niet, zelfs niet zijdelings.
Bon, dat weten we dan ook weer, nu het nog opgelost krijgen... :D
Veldman is nu hoofdverantwoordelijke en zal daarop afgerekend worden uiteraard. Maar niet na 10 dagen trainersschap. Een conditie en een ploeg bouwen kost tijd. Vandaar dat er ook voorbereidingen, oefenmatchen en stages enzo bestaan.
 
Wat stellen Qarabag en Ludogorets tegenwoordig eigenlijk voor? Ik volg dat allemaal zo niet.
Is dat niveau-Zulte, -Charleroi of eerder -Antwerp?
 
Wat stellen Qarabag en Ludogorets tegenwoordig eigenlijk voor? Ik volg dat allemaal zo niet.
Is dat niveau-Zulte, -Charleroi of eerder -Antwerp?
Thuis gewonnen de 1e match van AS Roma (2-1)
Voor de rest Europees alvast niet indrukwekkend zo te zien

Als je daar niet van kan winnen kan je er beter mee stoppen hé
 
Zeker voor een Anderlecht dat dit jaar de competitie doelbewust laat liggen om zich te sparen voor het Europese voetbal.

Eindwinst Conference League here we come. Nog 17 keer knallen.
9 finales, waarvan de laatste tegen AA Gent in de Eden arena, what's in a name.
 
Er zullen er sowieso zitten.
Met West Ham mochten we ook niet naar Wenen van de UEFA vorig seizoen in de Europa League.

En hadden ze niet in lockdown gegaan zaten we daar toch zeker met een 5 koppige Belgische delegatie en er gingen ook zeker Engelsen zitten.

Verbod op uitsupporters is ook vragen dat ze de thuisvakken gaan opzoeken. En of dat dan beter is?
 
Anderlecht-supporters mogen niet mee naar Bulgarije van de UEFA.
Dit klopt niet. Was enkel in Silkeborg. Anderlecht heeft 600 kaarten gekregen voor de bezoekers. ( 1 match effectief en 1 match voorwaardelijk, bij volgende ongeregeldheden de volgende 2 jaar wordt die voorwaardelijke effectief, en de effectieve speeldag was die in Silkeborg)
 
Dit klopt niet. Was enkel in Silkeborg. Anderlecht heeft 600 kaarten gekregen voor de bezoekers. ( 1 match effectief en 1 match voorwaardelijk, bij volgende ongeregeldheden de volgende 2 jaar wordt die voorwaardelijke effectief, en de effectieve speeldag was die in Silkeborg)

Klopt, ik zie dat de "normale" nieuwsbronnen het artikel hebben verwijderd sinds gisteren. Alleen voetbalbelgie had het nog.
 
Klopt, ik zie dat de "normale" nieuwsbronnen het artikel hebben verwijderd sinds gisteren. Alleen voetbalbelgie had het nog.
Ja ik weet het van kameraden die gaan kijken en tickets hebben via officiële supportersclubs. Blijkbaar wel niet simpel om daar te geraken. Hebben zelf bussen moeten inleggen van Boekarest naar Razgrad en weer naar Boekarest
 
Terug
Bovenaan