UEFA Conference League 2022-2023

Ja idd. was enkel een vaststelling, geen kritiek op Veldman, hoewel die natuurlijk al die tijd wel de assistent was...
Een gast als Hoedt bijv. zou met zijn caruur aanvallers moeten schrik aanjagen. Nu is het omgekeerd, te traag, speelt zonder vertrouwen en bedenkelijke mentaliteit.
Met Trebel weer erbij verwacht ik ook wel beterschap een linie hoger.

Euuuhm. Veldman was trainer van de futures hé …

En denk jij nu echt dat profspelers hun conditie zelf op peil houden tijdens het seizoen en in de voorbereiding door wat toerkes rond de plaatselijke plas te gaan lopen of naar den basic fit te gaan? Krijgen toch gewoon programma’s van de club. En de ene trainer legt daar meer nadruk op dan de andere.

Arnstad blijft een jonge speler, met ups and downs dus. Maar heeft echt wel kwaliteiten. Vorige playoffs bewees hij trouwens dat hij echt wel kan uitgroeien tot een titularis bij ons op termijn.
 
Ja idd. was enkel een vaststelling, geen kritiek op Veldman, hoewel die natuurlijk al die tijd wel de assistent was...
Een gast als Hoedt bijv. zou met zijn caruur aanvallers moeten schrik aanjagen. Nu is het omgekeerd, te traag, speelt zonder vertrouwen en bedenkelijke mentaliteit.
Met Trebel weer erbij verwacht ik ook wel beterschap een linie hoger.
Veldman deed de Futures ploeg en was dus voor zover ik weet geen assistent van Mazzu
 
Euuuhm. Veldman was trainer van de futures hé …

En denk jij nu echt dat profspelers hun conditie zelf op peil houden tijdens het seizoen en in de voorbereiding door wat toerkes rond de plaatselijke plas te gaan lopen of naar den basic fit te gaan? Krijgen toch gewoon programma’s van de club. En de ene trainer legt daar meer nadruk op dan de andere.

Arnstad blijft een jonge speler, met ups and downs dus. Maar heeft echt wel kwaliteiten. Vorige playoffs bewees hij trouwens dat hij echt wel kan uitgroeien tot een titularis bij ons op termijn.
In het organigram stond Veldman samen met Boeckx als assistent van Mazzu ingekleurd. Dus ik neem aan dat ze toch minstens zijdelings ook betrokken waren bij het fysieke aspect toch? t Is niet dat A-ploeg en futures op het trainingsveld twee verschillende werelden zijn.

Maar volgens u ligt het dus aan de niet deugende fysieke schemaatjes die ze van de club kregen dat ze onvoldoende wedstijdfit zijn?
Er bestaat als profspeler toch ook zoets als individuele verantwoordelijkheid? Je merkt het als speler zelf als eerste als je geen 90 minuten full pull aankan...
 
Euuuhm. Veldman was trainer van de futures hé …

En denk jij nu echt dat profspelers hun conditie zelf op peil houden tijdens het seizoen en in de voorbereiding door wat toerkes rond de plaatselijke plas te gaan lopen of naar den basic fit te gaan?
Christiano Ronaldo doet niets anders .. maar wel eerder in de 'luxury' fit.

Als een trainer geen enkele fysieke training inlast, en een profvoetballer hijgt al na 1 minuut omdat hij pieredood bent wegens NUL conditie, en die voetballer zou op social media zeggen dat het de schuld is van de trainer dat hij géén enkele fysieke conditie heeft.

Wat denk je dat de reacties zouden zijn? :unsure:

Die profvoetballer wordt dan met de grond gelijk gemaakt
 
  • Leuk
Waarderingen: Au79
Weet niet of het toeval is maar sinds fysiektrainer Bram Geers (meegenomen door Kompany naar Burnley) weg is, begon het bergaf te gaan. Zijn opvolger is een gast die door Mazzu werd weggeplukt bij Charleroi.
 
In het organigram stond Veldman samen met Boeckx als assistent van Mazzu ingekleurd. Dus ik neem aan dat ze toch minstens zijdelings ook betrokken waren bij het fysieke aspect toch? t Is niet dat A-ploeg en futures op het trainingsveld twee verschillende werelden zijn.

Maar volgens u ligt het dus aan de niet deugende fysieke schemaatjes die ze van de club kregen dat ze onvoldoende wedstijdfit zijn?
Er bestaat als profspeler toch ook zoets als individuele verantwoordelijkheid? Je merkt het als speler zelf als eerste als je geen 90 minuten full pull aankan...
Boeckx en Veldman trainden idd de futures en werden zo goed als niet (of zelfs helemaal niet) betrokken bij de A-ploeg. Dit waren echt aparte groepen (behalve de spelers die meetrainden met de A-ploeg maar speelden met de Futures). Mazzu had zijn eigen equipe meegebracht + Gillet
 
In het organigram stond Veldman samen met Boeckx als assistent van Mazzu ingekleurd. Dus ik neem aan dat ze toch minstens zijdelings ook betrokken waren bij het fysieke aspect toch? t Is niet dat A-ploeg en futures op het trainingsveld twee verschillende werelden zijn.

Maar volgens u ligt het dus aan de niet deugende fysieke schemaatjes die ze van de club kregen dat ze onvoldoende wedstijdfit zijn?
Er bestaat als profspeler toch ook zoets als individuele verantwoordelijkheid? Je merkt het als speler zelf als eerste als je geen 90 minuten full pull aankan...

Volgens mij ligt het idd aan een zeer onprofessionele omkadering van dat aspect dit seizoen. Geers zal daar Idd een grote rol in spelen. De voorbije jaren hadden dezelfde spelers een veel betere fysiek omdat daar door Kompany en zijn staf duidelijk werd op ingezet. Nadat dat tijdens het Simon Davies seizoen 1 van de grote problemen was, en dit heel belangrijk was voor het systeem van Kompany.
 
In het organigram stond Veldman samen met Boeckx als assistent van Mazzu ingekleurd. Dus ik neem aan dat ze toch minstens zijdelings ook betrokken waren bij het fysieke aspect toch? t Is niet dat A-ploeg en futures op het trainingsveld twee verschillende werelden zijn.

Maar volgens u ligt het dus aan de niet deugende fysieke schemaatjes die ze van de club kregen dat ze onvoldoende wedstijdfit zijn?
Er bestaat als profspeler toch ook zoets als individuele verantwoordelijkheid? Je merkt het als speler zelf als eerste als je geen 90 minuten full pull aankan...
Veldman was coach van de beloften.
Vince ging elke wedstrijd kijken, Mazzu volgens mij enkel de uitslagen in La DH de maandag.

Voor de rest had hij Gillet en een T2 van Charleroi mee en zijn eigen keeperstrainer.
Die 1e twee zijn nu naar de beloften, die 3e ligt buiten.

Als er 1 speler is die geen 90 minuten aan kan kan je gerust naar de speler in kwestie kijken.
Als het meer dan de helft van de ploeg is, zou ik het ergens anders zoeken..
 
In het organigram stond Veldman samen met Boeckx als assistent van Mazzu ingekleurd. Dus ik neem aan dat ze toch minstens zijdelings ook betrokken waren bij het fysieke aspect toch? t Is niet dat A-ploeg en futures op het trainingsveld twee verschillende werelden zijn.

Maar volgens u ligt het dus aan de niet deugende fysieke schemaatjes die ze van de club kregen dat ze onvoldoende wedstijdfit zijn?
Er bestaat als profspeler toch ook zoets als individuele verantwoordelijkheid? Je merkt het als speler zelf als eerste als je geen 90 minuten full pull aankan...
Veldman was helemaal niet betrokken bij de A-ploeg ten tijde van Mazzu, welk schemaatje ze op papier ook ergens hebben gepubliceerd.

De assistenten van Mazzu waren Deraedt, Diawara, Gillet en nog ene physical coach. Veldman zat met Boeckx bij de beloften en ja dat zijn 2 aparte werelden.
 
sorry, al die jongeren die hij telkens selecteerde, dat was puur op basis van de uitslagen in La DH dan?
De kern was wat hij was maar het is wel een feit dat Mazzu niet 1 keer te zien geweest is bij een beloftenmatch. Mensen als Hasi, Vandenbrom en Kompany deden dat zo ongeveer elke match. Het is maar wat je als coach belangrijk vindt neem ik aan.
 
Terug van Bucharest.
Mooi om de jeugd een kans te zien krijgen en die ook te nemen.
Maar dat FCSB wat is me dat, zelfs FC De Kampioenen wint daar waarschijnlijk van, die konden met moeite 2 goei passen na elkaar geven.

Qua algemene organisatie hebben die Roemenen in de leer gegaan bij de Fransen denk ik. Wat een zootje.
Maar bon 6/6 en nu even Europese rust tot Maart. In die tijd alvast terug wat overuren bij elkaar werken zodat we ook daar weer van de partij kunnen zij op de away games.
 
Terug van Bucharest.
Mooi om de jeugd een kans te zien krijgen en die ook te nemen.
Maar dat FCSB wat is me dat, zelfs FC De Kampioenen wint daar waarschijnlijk van, die konden met moeite 2 goei passen na elkaar geven.

Qua algemene organisatie hebben die Roemenen in de leer gegaan bij de Fransen denk ik. Wat een zootje.
Maar bon 6/6 en nu even Europese rust tot Maart. In die tijd alvast terug wat overuren bij elkaar werken zodat we ook daar weer van de partij kunnen zij op de away games.
Naar het paleis geweest?
 
Veldman was helemaal niet betrokken bij de A-ploeg ten tijde van Mazzu, welk schemaatje ze op papier ook ergens hebben gepubliceerd.

De assistenten van Mazzu waren Deraedt, Diawara, Gillet en nog ene physical coach. Veldman zat met Boeckx bij de beloften en ja dat zijn 2 aparte werelden.
Dat organigram was maar een zij-discussie hé, ik kan maar lezen wat er staat, als de praktijk dan (blijkbaar) afwijkt van het theoretische schema, dan kun je dat als buitenstaander niet weten.
Mijn punt ging over de fysieke paraatheid van de ploeg en wie daarvoor verantwoordelijk was. Veldman dus blijkbaar niet, zelfs niet zijdelings.
Bon, dat weten we dan ook weer, nu het nog opgelost krijgen... :D
 
Naar het paleis geweest?
Jup, alle toch plein ervoor en zo even bekeken. Niet naar binnen geweest.
Een klein rustig optrekje é...

Onderhoud dat eens zeg :)
Wat ook verklaart waarom het er in sommige stukken best vervallen uitzag.
Voor de rest een stad waar ze me niet meteen terug gaan zien. Niet qua veiligheid ofzo dat viel allemaal goed mee maar die locale bevolking zeg, wat een bende droeftoeters. Zouden hun eigen moeder verkopen, al probeerden ze nu vooral hun eigen vriendin aan u te verkopen.
 
De kern was wat hij was maar het is wel een feit dat Mazzu niet 1 keer te zien geweest is bij een beloftenmatch. Mensen als Hasi, Vandenbrom en Kompany deden dat zo ongeveer elke match. Het is maar wat je als coach belangrijk vindt neem ik aan.
Maar die matchen zijn nu allemaal op tv natuurlijk
 
Terug
Bovenaan