UEFA Conference League 2022-2023

Chapeau aan Silkeborg. Blijven geven met een man minder en goed voetballen ook

Afgrijselijk na die wissels van ons. Laat ons hopen dat we dit nooit meer moeten zien.
Weer een helft gewoon door onze coach 😂
 
Europese overwintering is binnen, ik had het niet meer verwacht na het gelijkspel van vorige week. Maar daarmee is alles ook wel gezegd, wat een afschuwelijke tweede helft.
 
ook zijn enigste goeie actie in de match voor de rest deed hij gewoon niet mee

Hij zat natuurlijk op de bank de eerste 60 minuten, hij deed het grootste gedeelte effectief niet mee. Maar ik snap wat je wil zeggen. Afgaande op de reacties, deden er wel meer spelers niet meer mee de laatste 30 minuten. Ik heb niet gekeken, ik laat me niet meer vangen aan Anderlecht-matchen in Europa... Simulcast gekeken.
 
Voor de man die elke match blundert deed hij het vandaag niet slecht nee.

:fingerguns:

Idd. Is dan ook gewoon een meer dan degelijke doelman. Niet aan zijn beste seizoen bezig, en maakt soms foutjes ja, maar dat doet iedere doelman.
Vandaag kwalificeren we ons omdat hij ons in een ongelofelijke zwakke eerste helft, overeind houdt.

Ook Yari, die hier nog als speler niveau Waasland Beveren werd beschreven, de laatste 2 matchen gewoon erg sterk. Die balaannames, looplijnen, en hoe hij een bal kan bijhouden bij momenten echt wel een wapen. Ondanks zijn erg zwakke seizoen, maar dat kan van zowat iedere speler gezegd worden behalve Debast.

Eerste helft was hoopgevend, met redelijk leuk voetbal, de tweede helft een drama, zeker na de Hoedt - Raman wissel.

Vandaag gehoord in een podcast dat Mazzu het niet nodig vond om tactisch te trainen dit seizoen, omdat iedereen wel een 5-3-2 kent.
Laat ons hopen dat men als vervanger niet weer met zo een oubollige trainer komt aandraven die het tactische aspect van het voetbal volledig verwaarloost.
 
Vandaag gehoord in een podcast dat Mazzu het niet nodig vond om tactisch te trainen dit seizoen, omdat iedereen wel een 5-3-2 kent.
Laat ons hopen dat men als vervanger niet weer met zo een oubollige trainer komt aandraven die het tactische aspect van het voetbal volledig verwaarloost.
Waarop trainde die dan wél, vraag ik me af? :unsure:
 
Waarop trainde die dan wél, vraag ik me af? :unsure:
Als een trainer weg is komen al die verhalen ineens naar boven.
Ze vonden hem allemaal een toffe pe maar ondertussen Refaelov al horen zeggen dat het (na 3 maanden begot) tijd was voor iets anders, Debast die blij was een trainer te hebben nu die hen liet voetballen, en Deschacht had idd van wat spelers gehoord dat hij qua niveau van trainingen zeer zwak was. Iets wat via de entourage van HVC ook al eens naar buiten gekomen was toen hij er nog zat trouwens.

En Verschaeren voetbalt bevrijd inderdaad. Op een week een goal en 2 assists. Ervoor pure droogte.
 
Zulke verhalen kwamen toch niet naar buiten toen hij Union verliet? En gelet op hun parcours hebben die vast wel op tactiek getraind. Waarom beslist zo'n man om bij een topclub dan plots zijn aanpak helemaal om te gooien. Bizarre situatie.
 
Verschaeren speelde met veel vertrouwen. Vertonghen ging voorop in de strijd. Hoedt heeft wel weer getoond dat hij geen meerwaarde heeft.
 
Terug
Bovenaan