UEFA Conference League 2022-2023

StevenFM

Well-known member
key_views_uecl_002_20210613124853.png


Vandaag al meteen loting voor ons in de Conference League.

8a21f027799a601487c58960e9cb214d.png


Eerste verplaatsing is zonder uitpubliek dus qua tegenstand maakt het eigenlijk weinig uit.

18/07 is de loting voor de derde voorronde, dan komt Anderlecht er ook bij.
 
How shit Vaduz!
Dat dorp hebben wij met Beveren eens zonder bier gezet in 2005. Naar het schijnt kennen ze ons daar nog :D
 
Het wordt Inter Turku (Finland) of FC Drita (Kosovo). Moet je natuurlijk gewoon twee keer eenvoudig van winnen. Al schakelde Drita dit seizoen wel bijna Feyenoord uit.
 
Mogelijke tegenstanders voor Anderlecht en Antwerp in de volgende ronde

Group 2
Seeded

Liepāja (LVA) / Young Boys (SUI)
Vitória SC (POR) / Puskás Akadémia (HUN)
Anderlecht (BEL)
Sūduva (LTU) / Viborg (DEN)
Unseeded
KuPS Kuopio (FIN) / Milsami Orhei (MDA)
Hajduk Split (CRO)
B36 Tórshavn (FRO) / Tre Fiori (SMR)
Ararat-Armenia (ARM) / Paide Linnameeskond (EST)
Group 3
Seeded

Basel (SUI) / Crusaders (NIR)
Tuzla City (BIH) / AZ (NED)
Royal Antwerp (BEL) / Drita (KOS)
Levski Sofia (BUL) / PAOK (GRE)
Unseeded
Pogoń Szczecin (POL) / Brøndby (DEN)
Dundee United (SCO)
Saint Patrick's Athletic (IRL) / Mura (SVN)
Seinäjoki (FIN) / Lillestrøm (NOR)
 
Driedubbele muur waar we moeilijk doorgeraakten, geen toeval dat die ploeg Feyenoord bijna had uitgeschakeld vorig jaar.

Ook duidelijk dat er dringend voetballend vermogen bij moet op het middenveld, met Nainggolan, Yusuf en Gerkens ga je er niet geraken.
 
M'n broer was ook nog eens gaan kijken. Heel triestig niveau zei em. En den beste op't veld met de rust gewisseld volgens hem (Yusuf)
 
Wat vond je van de wedstrijd? Ik zou graag eens de mening horen van iemand 'neutraal'.
Alle respect, maar als je thuis niet verder komt dan een schaamteloze 0-0 tegen de vice-kampioen van godbetert Kosovo, dan hoef ik daarvoor de partij niet eens gezien te hebben om dat een belachelijk resultaat te vinden.

Vorig jaar was hier ook heel het forum aan 't lachen toen Real thuis verloor van godbetert Sheriff Tiraspol zonder dat ze de partij gezien hadden.
 
Alle respect, maar als je thuis niet verder komt dan een schaamteloze 0-0 tegen de vice-kampioen van godbetert Kosovo, dan hoef ik daarvoor de partij niet eens gezien te hebben om dat een belachelijk resultaat te vinden.

Vorig jaar was hier ook heel het forum aan 't lachen toen Real thuis verloor van godbetert Sheriff Tiraspol zonder dat ze de partij gezien hadden.
Ik zal dan de uitzondering zijn 🤔
Oordelen zonder er iets van gezien hebben is een beetje speciaal imo. Als je ziet hoe Feyenoord vorig jaar tegen deze ploeg heeft moeten wroeten (0-0 en 3-2 in de 90e minuut) dan zullen ze toch iets kunnen waardoor ze ploegen die normaal veel beter zijn het moeilijk kunnen maken.
Beetje terzijde maar ik lach niet met andere Belgische ploegen in Europa als ze het niet zo goed doen, ik moedig ze aan want dat is goed voor het coëfficiënt. Dat vind ik persoonlijk een beetje jammer aan dit forum.
 
het Belgisch coefficient was al reeds naar de kloten aan het gaan de laatste jaren, tzal weer een moeilijk verhaal worden dit seizoen
 
Ik zal dan de uitzondering zijn 🤔
Oordelen zonder er iets van gezien hebben is een beetje speciaal imo. Als je ziet hoe Feyenoord vorig jaar tegen deze ploeg heeft moeten wroeten (0-0 en 3-2 in de 90e minuut) dan zullen ze toch iets kunnen waardoor ze ploegen die normaal veel beter zijn het moeilijk kunnen maken.
Beetje terzijde maar ik lach niet met andere Belgische ploegen in Europa als ze het niet zo goed doen, ik moedig ze aan want dat is goed voor het coëfficiënt. Dat vind ik persoonlijk een beetje jammer aan dit forum.
Beetje schadenfreude mag wel vind ik.

behalve nu
 
Terug
Bovenaan