UEFA Conference League 2022-2023

Zulke verhalen kwamen toch niet naar buiten toen hij Union verliet? En gelet op hun parcours hebben die vast wel op tactiek getraind. Waarom beslist zo'n man om bij een topclub dan plots zijn aanpak helemaal om te gooien. Bizarre situatie.
Als het ergens misloopt is er altijd wel frustratie, en komt dat naar buiten.
Ik ben er vast van overtuigd dat enkele spelers die bij Union niet speelden ook minder fan waren maar als je wint moet je zwijgen natuurlijk.
 
Zulke verhalen kwamen toch niet naar buiten toen hij Union verliet? En gelet op hun parcours hebben die vast wel op tactiek getraind. Waarom beslist zo'n man om bij een topclub dan plots zijn aanpak helemaal om te gooien. Bizarre situatie.
Misschien dat Karel Geraerts veel rechttrok bij Union, aangezien die nu nog altijd zo goed blijven spelen is dat ook niet zo ver gezocht.
 
Misschien dat Karel Geraerts veel rechttrok bij Union, aangezien die nu nog altijd zo goed blijven spelen is dat ook niet zo ver gezocht.

Je bedoelt dat Kareltje onder Felice instond voor de tactische verzorging en dagdagelijkse trainingen, en doordat hij niet meeging naar Anderlecht, Felice met de gebakken peren zat.
Afin, hypothetisch.
 
Mazzu is gewoon een trainer die zijn vast systeem heeft dat werkt met de juiste spelerskern maar niet kan schakelen als hij die groep niet heeft?
 
Die flauwe tweede helft kwam natuurlijk niet uit de lucht vallen.
Je had zelfs de cijfertjes over fysieke parameters die Eleven Sports vorige week publiceerde niet nodig om te zien dat ze fysiek door de mand vielen.
Wat doen die gasten dan in feite wel vraag ik me af? Enige wat ze moeten voor hun rijkelijke loon is zorgen dat ze fysiek in orde zijn. Als zelfs dat nog te veel gevraagd is, danis het misschien tijd voor een career switch.
Nog veel werk op alle vlakken de komende weken. Het goede nieuws is dat het quasi alleen maar beter kan.
 
Die flauwe tweede helft kwam natuurlijk niet uit de lucht vallen.
Je had zelfs de cijfertjes over fysieke parameters die Eleven Sports vorige week publiceerde niet nodig om te zien dat ze fysiek door de mand vielen.
Wat doen die gasten dan in feite wel vraag ik me af? Enige wat ze moeten voor hun rijkelijke loon is zorgen dat ze fysiek in orde zijn. Als zelfs dat nog te veel gevraagd is, danis het misschien tijd voor een career switch.
Nog veel werk op alle vlakken de komende weken. Het goede nieuws is dat het quasi alleen maar beter kan.
Veldman liet gisteren doorschemeren dat ze nu op basis van andere fysieke parameters werken dan onder Mazzu. Meer op basis van hoge intensiteit-spurten en minder op basis van tragere lange afstandsruns.

Dus het is effectief opnieuw beginnen. Begin november.
 
Verschaeren speelde met veel vertrouwen. Vertonghen ging voorop in de strijd. Hoedt heeft wel weer getoond dat hij geen meerwaarde heeft.

Verschaeren was goed tot de rode kaart, erna was hij ook het tempo aan het vertragen en constant aan het terugkappen ipv de 2-0 te zoeken.
Al is die de laatste weken wel goed bezig en krijgt hij imo een stuk sneller kritiek dan anderen (mss omdat hij rode duivel is).
Vertonghen idd sterk, samen met Debast toch ook al onder Mazzu bij de beteren.

Wat een Arnstad bijdraagt aan de ploeg zie ik toch echt niet, geen goals/assists of splijtende passes en ook niet meteen een breekijzer op het middenveld. Samen met Ashimeru, die nog maar een schim is van de speler vorig seizoen, gewoon overlopen gisteren id 2e helft.
 
Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat Veldman er alles aan doet om net niet als tussenpaus te fungeren. Die wil echt zijn stempel drukken.
 
Wat een Arnstad bijdraagt aan de ploeg zie ik toch echt niet, geen goals/assists of splijtende passes en ook niet meteen een breekijzer op het middenveld. Samen met Ashimeru, die nog maar een schim is van de speler vorig seizoen, gewoon overlopen gisteren id 2e helft.
Idd, vond ik ook. Had echt graag Theo Leoni nog eens gezien.
Die viel afgelopen weekend in voor Diawara maar is die niet meer een aanvallende middenvelder?
 
Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat Veldman er alles aan doet om net niet als tussenpaus te fungeren. Die wil echt zijn stempel drukken.
Altijd wel het idee gehad dat hij ambities had.
Mag ook. Maar als je als hoofdtrainer begint teken je ook je C4.
 
Idd, vond ik ook. Had echt graag Theo Leoni nog eens gezien.
Die viel afgelopen weekend in voor Diawara maar is die niet meer een aanvallende middenvelder?
Leoni kan je misschien nog wel wat vergelijken met een Trebel. Aanvallender inderdaad. Maar ik ben wel fan van de kwaliteiten van Arnstad, al is het niet elke week goed.

De ploeg wordt een gebrek aan ‘grinta’ verweten maar dat kan je van hem niet zeggen. Te veel zelfs. Geeft vaak ook wel echt geniale passes, en durft vanuit de 2de lijn op doel schieten. Missen we vaak. Ik zou hem wel graag wat hoger zien, als 10.

Maar gisteren was het zwak inderdaad.
 
Die flauwe tweede helft kwam natuurlijk niet uit de lucht vallen.
Je had zelfs de cijfertjes over fysieke parameters die Eleven Sports vorige week publiceerde niet nodig om te zien dat ze fysiek door de mand vielen.
Wat doen die gasten dan in feite wel vraag ik me af? Enige wat ze moeten voor hun rijkelijke loon is zorgen dat ze fysiek in orde zijn. Als zelfs dat nog te veel gevraagd is, danis het misschien tijd voor een career switch.
Nog veel werk op alle vlakken de komende weken. Het goede nieuws is dat het quasi alleen maar beter kan.
Dat is toch de fout van de vorige trainer (Mazzu) lijkt mij? De huidige trainer kan er ook niet voor zorgen dat ze mirakuleus van vandaag op morgen een fysiek hebben om 'U' tegen te zeggen, dat kost tijd.

Hopelijk krijgt de huidige trainer dat erin gestapt.
 
In dat opzicht komt de WK break wel als gelegen voor Veldman om op een maand tijd hard te kunnen werken aan zijn spelsysteem en de fysiek van de spelers (afhankelijk of ze voor een nieuwe trainer gaan na het WK of niet natuurlijk).
 
Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat Veldman er alles aan doet om net niet als tussenpaus te fungeren. Die wil echt zijn stempel drukken.
Klopt, maar hij heeft wel een enome luxe. Als het niet lukt gaat hij gewoon terug de B-ploeg trainen en mag hij het daarna nog eens proberen.
Als het wel lukt, wel dan ist goed e :)
 
Dat is toch de fout van de vorige trainer (Mazzu) lijkt mij? De huidige trainer kan er ook niet voor zorgen dat ze mirakuleus van vandaag op morgen een fysiek hebben om 'U' tegen te zeggen, dat kost tijd.

Hopelijk krijgt de huidige trainer dat erin gestapt.
Ja idd. was enkel een vaststelling, geen kritiek op Veldman, hoewel die natuurlijk al die tijd wel de assistent was...
Een gast als Hoedt bijv. zou met zijn caruur aanvallers moeten schrik aanjagen. Nu is het omgekeerd, te traag, speelt zonder vertrouwen en bedenkelijke mentaliteit.
Met Trebel weer erbij verwacht ik ook wel beterschap een linie hoger.
 
Verschaeren was goed tot de rode kaart, erna was hij ook het tempo aan het vertragen en constant aan het terugkappen ipv de 2-0 te zoeken.
Al is die de laatste weken wel goed bezig en krijgt hij imo een stuk sneller kritiek dan anderen (mss omdat hij rode duivel is).
Vertonghen idd sterk, samen met Debast toch ook al onder Mazzu bij de beteren.

Wat een Arnstad bijdraagt aan de ploeg zie ik toch echt niet, geen goals/assists of splijtende passes en ook niet meteen een breekijzer op het middenveld. Samen met Ashimeru, die nog maar een schim is van de speler vorig seizoen, gewoon overlopen gisteren id 2e helft.
Toen Vertonghen op de LB moest gaan spelen was het anders ook gewoon dramatisch hoor.

Domme wissel gewoon.
Arnstad is een 8 en geen 6. Komt veel beter tot zijn recht met Diawara langs zich dan met Ashimeru. Die laatste begint meer en meer trebel 2.0 te worden. Jagen als het niet moet, domme balverliezen, compleet uit positie lopen, enorme gaten laten vallen.
 
Terug
Bovenaan