UEFA Conference League 2022-2023

Die Arnstad maakt het toch ook totaal niet waar. OK, nog altijd maar 19, maar ik zie die jongen geen stappen vooruit zetten.
 
Het zijn dan wel de mindere ploegen tegen de kampioenen he. Brugge/Genk zouden wel gewoon winnen lijkt me.

Die Thiago van Ludogorets is wel een goede speler.

Zou er nog moeten aan mankeren dat Brugge/Genk niet zouden winnen. Die kern van Qarabag is niks waard, en bij Ludogorets heb je een half dozijn failures uit de JPL zoals Almeida, Padt, Plastun, Badji, Sa, etc die de laatste jaren de revue passeerden.
Uiteindelijk kan je alles kapot relativeren, maar in een Europese PO wedstrijd zijn er geen excuses om van zo'n dwergen te verliezen. Dit is gewoon zeer teleurstellend.
 
Het zijn dan wel de mindere ploegen tegen de kampioenen he. Brugge/Genk zouden wel gewoon winnen lijkt me.

Die Thiago van Ludogorets is wel een goede speler.
Sporza:
geen enkel team is dit seizoen al komen winnen op het terrein van Qarabag. En in het verleden verloren Anderlecht en Club Brugge er met 1-0. Gent gaat zijn reeksgenoten achterna.
Maar wel met het schaamrood op de wangen.
 
Sporza:
geen enkel team is dit seizoen al komen winnen op het terrein van Qarabag. En in het verleden verloren Anderlecht en Club Brugge er met 1-0. Gent gaat zijn reeksgenoten achterna.
Maar wel met het schaamrood op de wangen.

In het verleden, in het verleden... In het verleden ging Anderlecht gelijk spelen op Anfield...
 
N'Diaye en Arnstad ipv Debast en Murillo. Moussa lijkt wel op de linksback te spelen en Sardella centraal volgens het opstellingsfilmpje. En Arnstad dus rechtsback.
 
Terug
Bovenaan