Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tis gene Sambi , maar nu hem al afschrijven vind ik er wat overDie Arnstad maakt het toch ook totaal niet waar. OK, nog altijd maar 19, maar ik zie die jongen geen stappen vooruit zetten.
Er zijn geen kleine landen meer... behalve Belgie dan. Verliezen in Azerbeidjan en Bulgarije![]()
Het zijn dan wel de mindere ploegen tegen de kampioenen he. Brugge/Genk zouden wel gewoon winnen lijkt me.
Die Thiago van Ludogorets is wel een goede speler.
Sporza:Het zijn dan wel de mindere ploegen tegen de kampioenen he. Brugge/Genk zouden wel gewoon winnen lijkt me.
Kwil het allemaal weinig zien lolHet zijn dan wel de mindere ploegen tegen de kampioenen he. Brugge/Genk zouden wel gewoon winnen lijkt me.
Sporza:
geen enkel team is dit seizoen al komen winnen op het terrein van Qarabag. En in het verleden verloren Anderlecht en Club Brugge er met 1-0. Gent gaat zijn reeksgenoten achterna.
Maar wel met het schaamrood op de wangen.
en Gent op Wembley.In het verleden, in het verleden... In het verleden ging Anderlecht gelijk spelen op Anfield...
Denk 3 mans verdediging , N'Diaye Jan SardellaN'Diaye en Arnstad ipv Debast en Murillo. Moussa lijkt wel op de linksback te spelen en Sardella centraal volgens het opstellingsfilmpje. En Arnstad dus rechtsback.