Zo groot is die concurrentie toch niet?Sportief gezien heb ik er toch weer mijn serieuze twijfels bij. Kan mij moeilijk voorstellen dat die daar een vaste basisplaats gaat krijgen gezien de concurrentie die er rond loopt op zijn positie(s).
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo groot is die concurrentie toch niet?Sportief gezien heb ik er toch weer mijn serieuze twijfels bij. Kan mij moeilijk voorstellen dat die daar een vaste basisplaats gaat krijgen gezien de concurrentie die er rond loopt op zijn positie(s).
Ocampos, Lamela, Suso, Papu Gomez en Rafa Mir lijkt mij anders concurrentie voldoende. En dan heb je daar ook nog Januzaj en Idrissi rondlopen maar geen idee of die gaan blijven. Eventueel nog En-Nesyri aangezien Lukebakio ook in de spits kan spelen, maar die gaat hij er al helemaal niet uitspelen.Zo groot is die concurrentie toch niet?
Maar buiten En-Nesyri zijn dat toch geen namen waar je geen kans tegen maakt, lijkt me. Dat hij zijn tenen gaat moeten uitkuisen is een feit, maar ik vind dit nu niet meteen op voorhand een verkeerde zet.Ocampos, Lamela, Suso, Papu Gomez en Rafa Mir lijkt mij anders concurrentie voldoende. En dan heb je daar ook nog Januzaj en Idrissi rondlopen maar geen idee of die gaan blijven. Eventueel nog En-Nesyri aangezien Lukebakio ook in de spits kan spelen, maar die gaat hij er al helemaal niet uitspelen.
Villarreal in plaats van de vertrokken Chukwueze had ik sportief gezien een veel betere keuze gevonden. Al heb ik geen idee of er nog mensen gaan vertrekken daar bij Sevilla, zo'n Lamela/Ocampos zouden nog naar Saudi-Arabië kunnen trekken.
De vraag is of het het derde huwelijk met Mourinho wel succesvol kan zijn.Ik zou toch een klein beetje een erectie krijgen als hij naar AS Roma trekt.
Ik probeer er nuchter bij te blijven want we hebben geen centen en deze mercato zijn er al veel te veel namen genoemd om dan uiteindelijk op niks uit te draaien.Ik zou toch een klein beetje een erectie krijgen als hij naar AS Roma trekt.
Ik zou toch een klein beetje een erectie krijgen als hij naar AS Roma trekt.
De vraag is of het het derde huwelijk met Mourinho wel succesvol kan zijn.
Bij Roma heb je ook al Belotti en Abraham lopen, dus vind het ergens vreemd dat ze dan Lukaku nog willen huren ook.
Die 2 scoren wel totaal niet veel natuurlijk
1 Match, 2 goals al dit seizoen!Abraham heeft een ACL blessure en is tot einde dit jaar onbeschikbaar. En Belotti scoort gewoon te weinig.
1 Match, 2 goals al dit seizoen!
De vraag is of het het derde huwelijk met Mourinho wel succesvol kan zijn.
Is Mourinho ook geen coach die de speelstijl aanpast aan het materiaal dat hij heeft?Lukaku bij Man United onder Mourinho was zo slecht toch niet? Meer dan 20 goals in anderhalf seizoen in PL en quasi elke match gestart. Geen idee wat de persoonlijke relatie was, maar Mourinho stelde hem wel elke keer op.
Tgoh, dat wel, maar leek toch niet helemaal uit de verf te komen als ik het me goed herinner. Speelde vaak op een eiland. Ik kan ook mis zijn.Lukaku bij Man United onder Mourinho was zo slecht toch niet? Meer dan 20 goals in anderhalf seizoen in PL en quasi elke match gestart. Geen idee wat de persoonlijke relatie was, maar Mourinho stelde hem wel elke keer op.
Gaat bij Roma niet anders zijn. Abraham/Belotti stonden afgelopen seizoen altijd op een eiland vanvoor. Al schat ik Romelu wel hoger in als Abraham/Belotti.Tgoh, dat wel, maar leek toch niet helemaal uit de verf te komen als ik het me goed herinner. Speelde vaak op een eiland. Ik kan ook mis zijn.
Veel keuze heeft hij sowieso niet door zijn eigen fout.
Jij bent Roma supporter? Hoe kijken jullie op Mourinho als coach?Gaat bij Roma niet anders zijn. Abraham/Belotti stonden afgelopen seizoen altijd op een eiland vanvoor. Al schat ik Romelu wel hoger in als Abraham/Belotti.
Tammy toch deftige spits? Bij Villa deed hij het goed, dacht met 2 spitsen in de tijd.Gaat bij Roma niet anders zijn. Abraham/Belotti stonden afgelopen seizoen altijd op een eiland vanvoor. Al schat ik Romelu wel hoger in als Abraham/Belotti.
Yep Roma en Genk, ik volg het forum hier al jaren maar post niet vaak. Ik ben nooit fan geweest van Mou zijn stijl maar hij wint wel. 1ste seizoen Conference League en vorig jaar finale Europa League met een zeer beperkte groep. Doe het hem maar is na... En je kan niet langs het Mourinho effect kijken. Ik ben wel na corona niet meer geweest in Rome maar voordien kon ik heel simpel een match gaan kijken als ik daar was maar sinds hij er is, is het altijd of toch heel vaak uitverkocht.Jij bent Roma supporter? Hoe kijken jullie op Mourinho als coach?
In Amsterdam zijn we trouwens wel blij met Tahirovic (in die eerste matchen). Leuke speler!
1ste seizoen wel vorig jaar veel minder. Maar zoals ik al zei stond vaak helemaal op een eiland vanvoor. Ik geloof vorig jaar een stuk of 7-8 goals terwijl hij in zijn eerste jaar zeker het dubbele hadTammy toch deftige spits? Bij Villa deed hij het goed, dacht met 2 spitsen in de tijd.