Transferthread 2023-2024 (Buitenland)

-trainen met de allerbesten
-Gecoached worden door Pep
-Money
-Premier League
Veel goeie opties imo .
Er zullen niet veel voetballers zijn die nee zouden zeggen ook al ga je niet veel spelen misschien
Verhuren is inderdaad een optie

50 miljoen+ (waarschijnlijk) betalen om dan te verhuren?
Nee, de spoeling is gewoon dun momenteel en als ze Palmer aan WHU verhuren of verkopen in de deal met Paqueta, dan zal Jeremy wel kansen krijgen denk ik

Foden, Bernardo, Kovacic, Grealish, Alvarez, Haaland voor 5 plaatsen (met KDB out), als je veronderstelt dat ze in 4-1-4-1 achtig systeem blijven spelen met Stones die invert naar CDM. Doe daar Paqueta en Doku bij, en met Pep zijn liefde voor rotatie zullen er genoeg speelminuten zijn denk ik.

EDIT: Niet dat ik het een slimme zet vind van Doku btw.

Ik vind Doku naar City logischer dan Lavia naar Chelsea. Doku vervangt Mahrez en zoals Koone hierboven zegt roteert Pep graag dus die zou veel minuten halen.

Maar Lavia heeft de concurrentie van Enzo Fernandez en Caceido. Nkunku zal waarschijnlijk als aanvallende middenvelder starten eens die terug is uit blessure, dus dan wordt Lavia binnen enkele maanden doublure van Enzo/Caceido. Toch als Pochettino vast houdt aan zijn systeem.

Voor de waanzinnige prijzen van deze twee spelers zou je verwachten dat ze gehaald worden als zekere basisspelers maar dat is niet meer zo. Ik denk dat veel grote clubs liever nu 40-50 miljoen geven voor jonge, relatief onervaren spelers dan binnen 2-3 jaar 100 miljoen te moeten geven, zoals de markt nu evolueert.

Ik neem aan dat ManC een lange termijnplan heeft voorgelegd aan Doku.

Pep is goed met het langzaam brengen van jongere spelers. Desnoods met een uitleenbeurt.

Lavia krijgt meteen een contract aangeboden tot zijn 27e. Die zal eerder de voorkeur geven aan t financiele tov het sportieve. Geen idee wat Liverpool te bieden had.

Zou gewoon een domme keuze zijn. Hij blijft beter nog een jaar bij Rennes. Als hij een volwaardig jaar kan spelen, zonder al te veel blessures, kan hij verder kijken. Zo kan hij ook werken aan zijn rendement. Ik begrijp wel dat City misschien niet elk jaar komt en hij dit als een buitenkans ziet, maar het lijkt me geen goede keuze.
Je kan natuurlijk beter vertoeven in de ziekenboeg van City dan in die van Rennes, lijkt me.

Terug
Bovenaan