Transferthread 2023-2024 (Buitenland)

Caicedo nr CFC voor 115 miljoen pond... pfff goede speler maar zoveel geld... en dan gaan ze lavia wsl ook nog halen? Tenzij Liverpool hun bod verhoogd

Als ze die nog halen na Caicedo, dan is dat gewoon om Liverpool te pesten lijkt me.
Als je Gallagher gisteren zag spelen, hou je die beter gewoon.

Maar het lijkt er dus wel op dat ze zowel Caicedo als Lavia halen.
Benieuwd waar Liverpool mee gaat afkomen nu.. Doucouré dan maar?

S’nachts eens op zo een Twitter space gegaan van Chelsea fans. Zelden zo gelachen 😂

Het is veel te veel maar beter dat dan 50m pond aan Lavia. Was al voor de zomer de droomtransfer en de enigste buiten Bellingham waar ze van mij 100m mochten aan geven.
Nu Brighton 50m bieden voor Lavia en Chelsea ziet er helemaal debiel uit.. Sinds januari zijn die daar mee bezig, heel pijnlijk dat het zo eindigt.

Jorge mijn held 🥹
this didn't last long :D

Als ze die nog halen na Caicedo, dan is dat gewoon om Liverpool te pesten lijkt me.
Als je Gallagher gisteren zag spelen, hou je die beter gewoon.

Maar het lijkt er dus wel op dat ze zowel Caicedo als Lavia halen.
Benieuwd waar Liverpool mee gaat afkomen nu.. Doucouré dan maar?
Uiteindelijk heeft Chelsea niet zoveel speling op het middenveld, en kunnen ze Lavia wel nog gebruiken als doublure voor zowel Caicedo als Enzo.

this didn't last long :D
I’ll always remember those 24 hours…

Maar eerlijk, ik snap niet hoe Chelsea 1 miljard kan uitgeven op 3 transferperiodes… Kan niet anders dat dit voor problemen gaat zorgen.

De planning bij Liverpool voor de laatste 2 jaar aan transfers is erbarmelijk geweest met deze zomer als hoogtepunt. Dit maken ze niet meer goed deze zomer.

Hilarisch
Ga maar lekker naar Liverpool aub.

@Wulf OSB West Ham blijkbaar ook achter Kudus aan?

Kan, Neuer sukkelt met pezen en spieren.
Rare blessure allesinds.
Die heeft nog problemen met passen en schieten. Die kan al beter de eer aan zichzelf houden en het voor bekeken houden. Al snap ik dat niemand zo zen carrière wil eindigen.

Benieuwd of de tv-gelden voor de Saudische competitie ook gaan stijgen. Het kan toch niet anders dan dat bepaalde zenders geld hebben geroken met al die vedetten die daar naartoe trekken.

Da contract van die Moises Caicedo, 8+1 jaar optie
Wat een nummers tegenwoordig 🤣

Terug
Bovenaan