Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
this didn't last longS’nachts eens op zo een Twitter space gegaan van Chelsea fans. Zelden zo gelachen
Het is veel te veel maar beter dat dan 50m pond aan Lavia. Was al voor de zomer de droomtransfer en de enigste buiten Bellingham waar ze van mij 100m mochten aan geven.
Nu Brighton 50m bieden voor Lavia en Chelsea ziet er helemaal debiel uit.. Sinds januari zijn die daar mee bezig, heel pijnlijk dat het zo eindigt.
Jorge mijn held![]()

Uiteindelijk heeft Chelsea niet zoveel speling op het middenveld, en kunnen ze Lavia wel nog gebruiken als doublure voor zowel Caicedo als Enzo.Als ze die nog halen na Caicedo, dan is dat gewoon om Liverpool te pesten lijkt me.
Als je Gallagher gisteren zag spelen, hou je die beter gewoon.
Maar het lijkt er dus wel op dat ze zowel Caicedo als Lavia halen.
Benieuwd waar Liverpool mee gaat afkomen nu.. Doucouré dan maar?
I’ll always remember those 24 hours…this didn't last long![]()
80 miljoen loon per jaar, dat is toch echt niet meer normaal![]()
Nieuwe Saudische transferbom: Neymar verlaat PSG voor Al Hilal | sporza
Het rijtje voetbalvedetten die voor het Saudische geld zwichten, is nog wat indrukwekkender geworden. De 31-jarige Braziliaanse superster Neymar is het laatste pronkstuk van de Saudi's. Al Hilal kon hem bij PSG losweken voor een bedrag van zo'n 100 miljoen euro, zo bevestigt de Saudische...sporza.be
Daarom dat de olie zo duur staat e80 miljoen loon per jaar, dat is toch echt niet meer normaal
Kan, Neuer sukkelt met pezen en spieren.Volgens geruchten zou Bayern David DeGea een aanbod gedaan hebben.
![]()
Nieuwe Saudische transferbom: Neymar verlaat PSG voor Al Hilal | sporza
Het rijtje voetbalvedetten die voor het Saudische geld zwichten, is nog wat indrukwekkender geworden. De 31-jarige Braziliaanse superster Neymar is het laatste pronkstuk van de Saudi's. Al Hilal kon hem bij PSG losweken voor een bedrag van zo'n 100 miljoen euro, zo bevestigt de Saudische...sporza.be

Ga maar lekker naar Liverpool aub.![]()
Romeo Lavia wants to join Chelsea despite Liverpool agreeing £60m deal with Southampton
Romeo Lavia is being chased by Liverpool and Chelsea; Reds struck a deal thought to be worth £60m but Blues were close to an agreement with Southampton at end of last week; Lavia wants to join Chelsea with the Blues already beating Liverpool to signing of Moises Caicedo from Brightonwww.skysports.com
Hilarisch
Die heeft nog problemen met passen en schieten. Die kan al beter de eer aan zichzelf houden en het voor bekeken houden. Al snap ik dat niemand zo zen carrière wil eindigen.Kan, Neuer sukkelt met pezen en spieren.
Rare blessure allesinds.
Zou zijn voor mocht Paqueta vertrekken.