Transferthread 2023-2024 (Buitenland)

Dat is zeker geen goed idee, maar veel heeft hij niet te willen vrees ik. Ik ga ervanuit dat zijn makelaar druk bezig is met iets te zoeken.
Ja, dat zou ik toch hopen alleszins.
Op een gegeven punt moet je toch echt wel pakken wat je kan, zeker in zijn huidige situatie. Je mist al een ganse voorbereiding (traint die nu nog eigenlijk met een ploeg, of?), daar worden potentiele kopers ook niet vrolijk van lijkt me en zorgt er voor dat zijn rendement mogelijks al heel laag ligt in het begin.

Spurs zou toch een goede zet zijn voor Lukaku. Het gat van Kane kan je toch nooit volledig vullen dus hij kan enkel er maar bij winnen. Gewoon knallen zoals bij WBA en Everton.

Spurs zou toch een goede zet zijn voor Lukaku. Het gat van Kane kan je toch nooit volledig vullen dus hij kan enkel er maar bij winnen. Gewoon knallen zoals bij WBA en Everton.
Spurs moet hem ook nog willen halen he...

Had het er gisteren ook nog over met mijn beste maat (van kinds af aan al ne yiddo) en die wilt Lukaku ook niet bij Spurs zien... kerel heeft gewoon zon domme uitspraken gedaan de afgelopen jaren dat hij zen carriëre volledig naar de zak geholpen heeft. En dat er nog steeds mensen zijn die de fout bij de clubs (chelsea oa.) durven leggen... begrijpe wie begrijpe kan

Had het er gisteren ook nog over met mijn beste maat (van kinds af aan al ne yiddo) en die wilt Lukaku ook niet bij Spurs zien... kerel heeft gewoon zon domme uitspraken gedaan de afgelopen jaren dat hij zen carriëre volledig naar de zak geholpen heeft. En dat er nog steeds mensen zijn die de fout bij de clubs (chelsea oa.) durven leggen... begrijpe wie begrijpe kan
Het is natuurlijk niet zwart wit hé. Lukaku doet een bedenkelijke uitspraak, dus Chelsea en Inter valt opeens niets te verwijten? :wtf:

Het gaat hier niet over een éénmalig iets hé in zijn geval, het begon al in zen Everton periode. Nu is het gewoon bij elke club van dat...

Mij maakt het geen fluit meer uit, heeft al lang afgedaan, dat hem gaat wegkwijnen in de woestijn for all i care.

Hij heeft niet de meest slimme uitspraken gedaan, klopt, maar dat is ook wat de aard van Lukaku, net als Antony die bij zijn eerste match voor ManU scoort en hevig het embleem begint te kussen en aaien, alsof hij dé clublegende is (om maar een voorbeeld te geven van een ‘karakter’)

Het gaat hier niet over een éénmalig iets hé in zijn geval, het begon al in zen Everton periode. Nu is het gewoon bij elke club van dat...

Mij maakt het geen fluit meer uit, heeft al lang afgedaan, dat hem gaat wegkwijnen in de woestijn for all i care.
Anderzijds als een speler zulke domme uitspraken doet en hij kost miljoenen per jaar. Ga je dan een poging doen als ploeg om het stinkende potje toe te dekken? Of ga je mee doen met de massa en Jan Modaal, hem dumpen en 'asap' mee helpen aan "uw eigen" kapitaalsvernietiging? :support:

Het laatste is dus gebeurd bij Chelsea he. In die zin was de reactie op even slecht (of nog slechter) als de uitspraken van Lukaku zelf.

Snap niet dat er weinig clubs zijn die zich aanbieden voor Lukaku.

Draai of keer het zoals ge wilt maar Lukaku in zijne goeie is en blijft ne goeie spits, of hem nog ooit in zijn goeie zal spelen is natuurlijk de vraag maar bij een ploeg zoals Tottenham denk ik van wel.

Snap niet dat er weinig clubs zijn die zich aanbieden voor Lukaku.

Draai of keer het zoals ge wilt maar Lukaku in zijne goeie is en blijft ne goeie spits, of hem nog ooit in zijn goeie zal spelen is natuurlijk de vraag maar bij een ploeg zoals Tottenham denk ik van wel.
Tja, als je die verhalen allemaal leest blijkt wel dat Lukaku er financieel alles probeert uit te halen. Dan vallen er al veel clubs af.

Ik hoop dat hij nog een mooie club kan vinden, en hij niet gewoon binnen 2 weken naar de woestijn trekt.

Denk dat het voor Lukaku zeer moeilijk wordt om in Engeland of Italië nog een ploeg te vinden waar de supporters hem graag zien komen. En gezien hoe Lukaku zijn rendement recht evenredig is met hoe graag hij wordt gezien bij supporters en coach, kan ik mij ook geen enkele ploeg bedenken waar hij het rendement zou halen dat hij kan halen.

't Is ook een spits die in een paar dingen echt zéér goed is, maar in andere dingen ook zéér zwak. 't Is geen kaliber Aguero, Lewandowski, Suarez of Kane die je in elke ploeg kan droppen en in elk systeem wel zal meedraaien. Dat gecombineerd met hoe ongewenst hij zich gemaakt heeft - losstaand van hoe dom Chelsea hier inderdaad mee aan het omspringen is, Inter verwijt ik eigenlijk niks - zorgt ervoor dat het lijstje ploegen waar Lukaku een meerwaarde kan betekenen toch vrij klein is. Het zou al bijna een subtopper in Duitsland of Spanje moeten zijn. Maar in Spanje zie ik hem dan ook weer geen potten breken ...

Allez dus mbappé gaat toch nog een jaartje bijtekenen zodat hij terug kan spelen en psg er in de zomer toch nog iets voor krijgt... wat een klucht toch die kerel

Zou bijtekenen tot 25 en zo verkocht kunnen worden volgende zomer ipv gratis te vertrekken

Zou bijtekenen tot 25 en zo verkocht kunnen worden volgende zomer ipv gratis te vertrekken
Perez zal lachen als dat waar blijkt te zijn.

Dan zou ik toch echt eens zeggen: foert

Ik zie daar trouwens het nut niet eens van in. Hij wou niet bijtekenen zodat die volgend jaar gratis weg kon en dan nu dit? Verkoop hem dan nu voor een bepaalde prijs? Wat een soap zeg.
Absoluut. En andere clubs zouden zen fratsen moeten noteren en hem gewoon op de zwarte lijst moeten zetten. (no pun intended :unsure:)

Dat zegt natuurlijk niet dat Spurs hem niet zou halen he.

Los daarvan, Inter lijkt Arnautovic te gaan binnenhalen. Ook wel pijnlijk als dit uiteindelijk de spits gaat zijn wat ze binnen gaan halen. Een hoop spitsen zich laten afpakken en dan aankomen met Arnautovic.

Dat zegt natuurlijk niet dat Spurs hem niet zou halen he.

Los daarvan, Inter lijkt Arnautovic te gaan binnenhalen. Ook wel pijnlijk als dit uiteindelijk de spits gaat zijn wat ze binnen gaan halen. Een hoop spitsen zich laten afpakken en dan aankomen met Arnautovic.
Onbegrijpelijk, spits op zijn retour. Nochtans bomvol talent maar had die wat meer verstand gehad, was dat een wereldtopper.

Terug
Bovenaan