Transferthread 2023-2024 (Buitenland)

Ben benieuwd of het bestuur hier naar luistert eigenlijk. Allez ja, ik bedoel maar. Stel je wilt als bestuur zijnde een speler graag halen, maar als de fans daar zo tegen zijn, dan doe je dat toch niet denk ik dan?

Maar als speler doe je dat toch ook niet? Zeker niet als speler die net dat volle vertrouwen en steun nodig heeft om te renderen?

Marginaal gedoe van die supporters. Maar vooral triest voor Lukaku en voor onze nationale ploeg. Eigenlijk moet die gewoon terug naar Chelsea hé.

Maar als speler doe je dat toch ook niet? Zeker niet als speler die net dat volle vertrouwen en steun nodig heeft om te renderen?

Marginaal gedoe van die supporters. Maar vooral triest voor Lukaku en voor onze nationale ploeg. Eigenlijk moet die gewoon terug naar Chelsea hé.
Heeft geen rugnr gekregen bij Chelsea, zegt al genoeg zeker

Chelsea lijkt ook niet in te willen gaan op het voorstel van Juventus (Lukaku + 40 miljoen voor Vlahovic), dus die gaan misschien ook alweer doorschakelen naar een alternatief.

Een club die een spits zoekt en nodig heeft wil hun enige spits verkopen om hun investering te recupereren. Het zegt toch veel over het vertrouwen in Lukaku en/of tussen Lukaku en het bestuur als een ploeg die een kwakkelseizoen had (grotendeels omdat ze niemand in hun kern hadden die de goal weet staan, exact een van de weinige dingen waar Lukaku wél goed in is) liever het risico loopt op nog eens zo'n seizoen dan Lukaku toch tenminste tot aan de wintermercato wat vertrouwen te geven.

Dit is toch wel heel dom aangepakt van Lukaku en zijn entourage, hoor.

Als zelfs nog maar de helft waar is van heel dat verhaal is het gewoon zijn eigen schuld he. Hoe graag ik hem bezig zie, dit was oerdom, punt.

Dat wel. Als die niet speelt gaan we vaak matchen zoals tegen Kroatië zien vrees ik. En dan is het op den duur een straatje zonder einde.
Ja, ik vind dat zijn clubs (zeker Chelsea) ook enorme fouten hebben gemaakt, en heb hem hier vaak verdedigd, maar in deze transfersaga is het op basis van wat we weten toch echt wel Lukaku.

Tenzij Vlahovic onderdak vindt bij PSG of Bayern gaat Lukaku nergens naartoe, behalve misschien de woestijn. En dan is het klaar voor Lukaku, vrees ik.

Chelsea ook achter Lavia. 48m pond bod afgewezen gisteren.
Liverpool gaat met niets achterblijven, wat een triestig seizoen gaat het worden.

Misschien moeten we hopen dat er nog een totaal andere club aan komt kloppen voor Lukaku (buiten Inter, Juve, Chelsea, of een SA club).

Zeer vreemde transfer saga dit seizoen bij hem, deels door eigen toedoen en deels door de makelaars/clubs.

Hij heeft zichzelf toch wat verbrand de voorbije 2 seizoenen door zijn uitspraken (bij Chelsea, en in Italië). Denk dat er veel clubs denken: daar beginnen we niet aan (ondanks zijn voetballende kwaliteiten).

Ja, ik vind dat zijn clubs (zeker Chelsea) ook enorme fouten hebben gemaakt, en heb hem hier vaak verdedigd, maar in deze transfersaga is het op basis van wat we weten toch echt wel Lukaku.
Idem. Vorig jaar is volledig op de kap van Chelsea (en hun trainer) maar dit seizoen vind ik echt geen excuses voor hem.
Hij zat goed, hij was geliefd, Inter wou moeite doen voor hem en dan zo'n toeren uitsteken? Nee sorry maar van mijn part mag hij gaan bezinnen in de woestijn.

Ik begrijp dat hij op zijn pik getrapt was bij Inter omwille van het gebrek aan vertrouwen tegen het einde van het seizoen, maar hij is er intussen ook 30. Als je dan niet even je ego opzij kan zetten ... ja, dan moet je op de blaren zitten natuurlijk. Triestig.

Ik begrijp dat hij op zijn pik getrapt was bij Inter omwille van het gebrek aan vertrouwen tegen het einde van het seizoen, maar hij is er intussen ook 30. Als je dan niet even je ego opzij kan zetten ... ja, dan moet je op de blaren zitten natuurlijk. Triestig.
En Dzeko speelde ook gewoon goed. Maar Lukaku had hem uiteindelijk wel geklopt en hij wist dat hij dit seizoen gewoon nummer 1 zou zijn. Of hij behoorde het toch te weten.

Doodzonde, in Italië een geliefde clubspeler zijn is één van de allermooiste dingen in het voetbal. Hij is nu letterlijk nergens meer welkom. Tenzij Napoli Osimhen verkoopt alsnog. Chelsea is misschien wel bereid om Lukaku te laten gaan voor minder tegen het einde van de transferperiode. Het is mogelijk dat Juve daar op aast.

En Dzeko speelde ook gewoon goed. Maar Lukaku had hem uiteindelijk wel geklopt en hij wist dat hij dit seizoen gewoon nummer 1 zou zijn. Of hij behoorde het toch te weten.

Doodzonde, in Italië een geliefde clubspeler zijn is één van de allermooiste dingen in het voetbal. Hij is nu letterlijk nergens meer welkom. Tenzij Napoli Osimhen verkoopt alsnog. Chelsea is misschien wel bereid om Lukaku te laten gaan voor minder tegen het einde van de transferperiode. Het is mogelijk dat Juve daar op aast.
Allicht, maar je kan er eigenlijk nu al van op aan dat dat weer een verloren seizoen gaat zijn voor Lukaku hé. Vertrouwen van de trainer is het belangrijkste, maar met een deel van de eigen supporters die hem continue gaan uitfluiten en uitmaken, een bestuur dat door die supportersdruk ook hélemaal geen geduld met hem zal hebben als hij niet meteen rendeert, ... ik zie dat niet goed komen.

Bayern en Spurs zouden een overeenkomst hebben over Kane. Dus misschien is Spurs nog wel de redding voor Lukaku :unsure:

Terug
Bovenaan