Transferthread 2023-2024 (Buitenland)

Was die niet gewoon met een blessure aan het spelen?
Een stukje wel.
Dan ook helaas ganse tijd uit geweest met blessure.
Maar werd vooral continue afgebroken door Moyes.
Moyes vond hem niet goed genoeg want bv merendeel van zijn goals waren geen binnentikkers maar afstandschoten (who cares?), vond ook dat hij niet genoeg werkte zoals Antonio. Maar Antonio ben je helft van de tijd kwijt als spits omdat hij overal als een kieken zonder kop rondloopt (is Moyes blijkbaar fan van).

Afgelopen seizoen:
Antonio - 15 goals in 45 matchen waarin hij kon meedoen en zowat gans seizoen fit
Scamacca - 10 goals in 34 mathcen waarin hij kon meedoen en 3-4 maanden out....

Een zelfde verhaal als Haller.
Zal terug potten breken in Italië.
Maar snap dat hij liever terug keerde dan voor een coach te spelen die hem nul vertrouwen geeft en hem ook niet gebruikt op een manier dat hij tot zijn recht komt.

ik zie al uit naar weer een jaartje Antonio en die sukkel van een Ings. Want buiten de voorbereiding nu zal Mubama wss niet teveel kansen krijgen. Want ja is te jong en onervaren volgens ons genie...

Vooral jammer dat die nog in de zandbak gaat spelen. Had dan toch gewoon gestopt... Blijkbaar nog wat centen nodig dus.
Goh, voor zo iemand maakt dat toch niet uit? Is compleet einde carrière, kan dan even goed daar wat uitbollen in plaats van echt te stoppen

Gonçalo Ramos naar PSG :unsure: Sportief gezien vind ik dit eigenlijk geen goede stap.

Goh, voor zo iemand maakt dat toch niet uit? Is compleet einde carrière, kan dan even goed daar wat uitbollen in plaats van echt te stoppen
Zijn toch mooiere bestemmingen om te gaan uitbollen? Hoeft van mij niet te stoppen trouwens, want die voetbalt blijkbaar nog altijd even graag, maar die transfer naar Abu Dhabi vind ik maar meh.

Nog altijd niets getekend. Dus ik ben voorzichtig.
Ward-Prowse zeker welkom.
Maguire zie ik liever niet komen, maar bon hopen dat als het doorgaat dat hij door de verandering van omgeving terug vertrouwen krijgt en niveau haalt van bij Leicester en Engeland zeker?
Zoals hier al wel gezegd is, kan Maguire dat niveau echt wel halen en misschien is een omgeving waar het iets minder van moeten is beter voor hem.

Als de eigen fans hem niet uitfluiten zie ik hem wel het nodige niveau halen zodat die een meerwaarde is.

Wel straf dat hoijlund nu naar man utd gaat voor circa 75€ miljoen, en zeggen dat Club deze vorige zomer wou binnen halen en wij dan maar chuk gekocht hebben :unsure:

Wel straf dat hoijlund nu naar man utd gaat voor circa 75€ miljoen, en zeggen dat Club deze vorige zomer wou binnen halen en wij dan maar chuk gekocht hebben :unsure:
Ben benieuwd, er zijn veel spitsen die moeite hebben in de PL.

Er wordt (terecht) veel gebabbeld over de bedragen die ze in Saoedi-Arabië betalen, maar in Engeland zijn ze ook al eventjes van het padje af. Dan vind ik het af en toe toch grappig om te zien dat bv. zo'n Maguire na een paar jaar met 40 miljoen euro verlies verkocht wordt :p

75 miljoen voor een 20-jarige spits die nog veel moet bewijzen - toch weer een stevig risico.

Hmm waar zou de party Braziliaan Neymar naartoe gaan? Mag samen met
Verratti, Bernat, sanches en ekitike oprotten.

Terug
Bovenaan