Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pep doet dat wel uitstekend vind ik: oudere spelers stilletjes aan meer sparen, en tegelijkertijd de jeugd meer en meer laten spelen. Dat lijkt me een pak beter dan van het ene seizoen op het andere plots een 32-jarige ervaren speler volledig te gaan vervangen door een 20-jarig talent.
Een speler waar je niet tegen kunt zijn![]()
wel bizar dat hij de grootste speler van dit millennium zou zijn als we 1 GOAT en 1 zelfverklaarde GOAT hebben spelen in dit millennium. Maar dat hij bij de allergrootste zit, is wel een feit natuurlijkDe grootste speler van dit millenium als je het mij vraagt. Nu zeker
wel bizar dat hij de grootste speler van dit millennium zou zijn als we 1 GOAT en 1 zelfverklaarde GOAT hebben spelen in dit millennium. Maar dat hij bij de allergrootste zit, is wel een feit natuurlijk
Loftus Cheek
105 mil £ voor Rice, Arsenal is goe zot...

Als ik van Chelsea was, zou ik gewoon akkoord gaan met het laatste bod van United.Ik zie mount wel nog bijtekenen. Tenzij caicedo komt dan zullen ze mss toch plooien voor het bod van UTD
Edit : volgens Romano zou Milan na RLC ook Pulisic willen.
Zichzelf wat uitdaging geven, anders wordt het te saaiManchester City zou zich uit de race halen voor Rice met het laatste bod van Arsenal, de conspiracy theories rond Guardiola die Arteta wil helpen worden alleen maar versterkt zo.![]()

Maddison naar Tottenham voor 40m pond.
Als je dan ziet dat ze bij Chelsea absoluut 60 willen voor Mount, dan zeg ik: bargain.
Benieuwd of het daar gaat werken, gezien het voetbal dat Postecoglou wil brengen, maar voor 40 miljoen is dat een koopje dezer dagen.
Manchester City zou zich uit de race halen voor Rice met het laatste bod van Arsenal, de conspiracy theories rond Guardiola die Arteta wil helpen worden alleen maar versterkt zo.![]()