Transferthread 2023-2024 (Buitenland)

Ik vind dit soort shit een duidelijker signaal dat de sport de afgrond in gaat


Ja dat is stilaan einde carrière he. 32, en het vet is al eventjes van de soep.
Wel bij mooie clubs gespeeld, ook voor de duivels belangrijk geweest enz.
 
Ik vind dit soort shit een duidelijker signaal dat de sport de afgrond in gaat
Ik vind dit altijd zo grappig. Je weet goed genoeg dat het op eigen risico is dat je zo'n (duur) ticket koopt. De kans is altijd aanwezig dat een speler niet mee zal doen. Die mensen hebben geen poot om op te staan vind ik.
 
Dus ze moeten zich schamen omdat hij geblesseerd is. Juist tegoei bij dit soort kutfans. Ge gaat voor een team supporteren. Niet voor een speler.
 
Feit, het is niet te voorzien en spelers op latere leeftijd zijn altijd vaker geblesseerd en gaan zeker in oefenwedstrijden minder risico's lopen.

Fans moeten niet boos zijn op Messi, Beckham of Miami maar op de lokale organisator die zoveel geld vraagt voor tickets.
 
Wat is daar het slechte nieuws aan en waarom toont deze transfer aan dat de sport langzaamaan de afgrond in gaat?
Speler van Troyes, uitgeleend aan Girona wordt verkocht aan Manchester City. Allemaal "normaal" want het is "binnen de city group", maar dat stinkt gewoon langs alle kanten als we eerlijk zijn. Alles ifv de FFP.
Ge zult ook maar supporter zijn van Troyes en dat allemaal zien gebeuren. De club waar ge van houdt is niets meer dan een eenvoudige satteliet van een groter geheel. En uiteindelijk vloeit alles gewoon naar de grootste club in de grootste competitie. Al de rest heeft dikke pech.

Ge kunt pogingen doen om het te rationaliseren, da's perfect mogelijk, maar ge kunt niet recht praten wat scheef is. Het Europees voetbal is gewoon echt enorm ziek, maar de awareness is er nog niet naar.
 
Speler van Troyes, uitgeleend aan Girona wordt verkocht aan Manchester City. Allemaal "normaal" want het is "binnen de city group", maar dat stinkt gewoon langs alle kanten als we eerlijk zijn. Alles ifv de FFP.
Ge zult ook maar supporter zijn van Troyes en dat allemaal zien gebeuren. De club waar ge van houdt is niets meer dan een eenvoudige satteliet van een groter geheel. En uiteindelijk vloeit alles gewoon naar de grootste club in de grootste competitie. Al de rest heeft dikke pech.

Ge kunt pogingen doen om het te rationaliseren, da's perfect mogelijk, maar ge kunt niet recht praten wat scheef is. Het Europees voetbal is gewoon echt enorm ziek, maar de awareness is er nog niet naar.

Akkoord en begrijp ik, maar dit is al jarenlang bezig met de City groep dus die langzaamaan...
 
Speler van Troyes, uitgeleend aan Girona wordt verkocht aan Manchester City. Allemaal "normaal" want het is "binnen de city group", maar dat stinkt gewoon langs alle kanten als we eerlijk zijn. Alles ifv de FFP.
Ge zult ook maar supporter zijn van Troyes en dat allemaal zien gebeuren. De club waar ge van houdt is niets meer dan een eenvoudige satteliet van een groter geheel. En uiteindelijk vloeit alles gewoon naar de grootste club in de grootste competitie. Al de rest heeft dikke pech.

Ge kunt pogingen doen om het te rationaliseren, da's perfect mogelijk, maar ge kunt niet recht praten wat scheef is. Het Europees voetbal is gewoon echt enorm ziek, maar de awareness is er nog niet naar.
Zeker akkoord, maar de vraag is of zo'n speler als Savio anders terecht was gekomen bij Girona bijvoorbeeld.
 
Terug
Bovenaan