Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het heeft niet mogen zijn, ik had gehoopt dat ze toch wat meer gingen naar elkaar kijken. En VDP is gewoon niet goed.Echt waar die had zo mooi kunnen zijn.
Maar nee ze rijden Turgis naar de overwinning…
yeah denk ni dat ie 1 strook het initiatief genomen heeft.Mooie etappe.
Als VDP hier goed is dan gaat hij toch ook meer koersen, heeft daar nu gewoon constant in dat tweede groepke gezeten en weinig gedaan.
Wat bezielt een Heally vraag je u dan af.Het heeft niet mogen zijn, ik had gehoopt dat ze toch wat meer gingen naar elkaar kijken. En VDP is gewoon niet goed.
Echt hé, om dan gewoon voorlaatste in de groepje te eindigenWat bezielt een Heally vraag je u dan af.
MVDP inderdaad niet goed genoeg. Tegenvaller natuurlijk.
Hij heeft nog wel kansen maar ik vrees ervoor dat dit persoonlijk geen top tour voor hem zal zijn.

Gee zat in de bus bij mijn Tourmanager. Pijnlijk.

Tis niet alleen Healy hé, Healy rijdt nu eenmaal altijd. Maar wat Gee en Lutsenko doen is ook onbegrijpelijk: gaan, kijken, zien dat iedereen mee is en DAN nog eens 100m doorvlammen, wtf eigenlijk.Wat bezielt een Heally vraag je u dan af.
MVDP inderdaad niet goed genoeg. Tegenvaller natuurlijk.
Hij heeft nog wel kansen maar ik vrees ervoor dat dit persoonlijk geen top tour voor hem zal zijn.
Was meer een man voor de bergen in mijn hoofd.Idem. Ik ben echt niet goed in die dingen![]()
Vingegaard slaagt er toch in van het minste inspanningen te doen van de top 3.Jumbo-LAB fietst zoals de Belgen voetballen... (Hopelijk ook met hetzelfde resultaat)
Hij moet pogacar er nog altijd af krijgen eerst.Vingegaard slaagt er toch in van het minste inspanningen te doen van de top 3.
Zoals Pogi rijdt zal dat niet gemakkelijk zijn, duidelijk een betere Pogi dan vorig jaarHij moet pogacar er nog altijd af krijgen eerst.