polar bear
Well-known member
Het is duidelijk dat ze bij Visma maar 1 tegenstander zien.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij heeft veel geluk dat Vingegaard niet wou overpakken en samenwerken met Pogacar daarjuistDie bochten doen hem dood hé. Gaat 10/u trager door de bochten dan de betere. Zag je ook in Glasgow bergop is hij goed maar die bochten aan lage snelheid zijn zijn dood.
Die bochten doen hem dood hé. Gaat 10/u trager door de bochten dan de betere. Zag je ook in Glasgow bergop is hij goed maar die bochten aan lage snelheid zijn zijn dood.
Gravelritten gaan nooit zijn ding zijn. Als hij hier weinig (of geen) tijd verliest vandaag zal hij dat mentaal toch wel mogen aanzien als een overwinning. Pogacar is vandaag de beste en Remco heeft inderdaad geluk dat ook Vingegaard op zijne limiet zit.Hij heeft veel geluk dat Vingegaard niet wou overpakken en samenwerken met Pogacar daarjuist
Top-5 was het doel, stiekem top-3. Ik denk dat we realistisch moeten blijven.Denk dat Evenepoel content gaat mogen zijn als hij podium rijdt in de tour. Pogacar is buiten categorie en we zullen zien hoe goed vingegaard is uiteindelijk
Goh ja de vraag zal zijn of hij aanvoelt dat hij dat hier ooit kan winnen. Want om een Jurgen VDB te doen en een paar jaar top 10 rijden is ook maar zever.Top-5 was het doel, stiekem top-3. Ik denk dat we realistisch moeten blijven.

Jasper zien ze volgens mij niet meer terug! GO GO GO!Komaan Jasper, dit is je kans!![]()