Tour de France 2024

Mooie etappe.

Als VDP hier goed is dan gaat hij toch ook meer koersen, heeft daar nu gewoon constant in dat tweede groepke gezeten en weinig gedaan.

Renaat zijn koersverstand zit ook in zijn gat hé. Zet u nog ff recht Jasper, en spaar je benen voor de sprint...

Allé Jasper... :( :( :(
Het gaat er nooit van komen...

En het was allemaal een maat voor niets, maar heerlijk toch weer van Pogacar :love:

Het heeft niet mogen zijn, ik had gehoopt dat ze toch wat meer gingen naar elkaar kijken. En VDP is gewoon niet goed.
Wat bezielt een Heally vraag je u dan af.

MVDP inderdaad niet goed genoeg. Tegenvaller natuurlijk.
Hij heeft nog wel kansen maar ik vrees ervoor dat dit persoonlijk geen top tour voor hem zal zijn.

Hij heeft nog wel kansen maar ik vrees ervoor dat dit persoonlijk geen top tour voor hem zal zijn.
Echt hé, om dan gewoon voorlaatste in de groepje te eindigen :sarcastic:

Zonde voor Jappe, maar had ie het anders kunnen spelen, door misschien pas op de strook te gaan, moeilijk te zeggen?

Tis niet alleen Healy hé, Healy rijdt nu eenmaal altijd. Maar wat Gee en Lutsenko doen is ook onbegrijpelijk: gaan, kijken, zien dat iedereen mee is en DAN nog eens 100m doorvlammen, wtf eigenlijk.

Dit is echt gewoon brute brute pech voor Stuyven hoor. Gewoon omdat er daar niet 1 maar 3-4 zonder veel koersintelect tussen zitten. Die move van Stuyven, eens je die eerste 6-7 seconden hebt is gewoon 95 van de 100 keer prijs.

Hij moet pogacar er nog altijd af krijgen eerst.
Zoals Pogi rijdt zal dat niet gemakkelijk zijn, duidelijk een betere Pogi dan vorig jaar

Vingegaard is wel de slimste, zo min mogelijk inspanningen, 100% volgens het boekje maar niet leuk om te zien

En Girmay is ondertussen nog meer uitgelopen voor de groene trui, daar zal niet veel meer aan te doen zijn denk ik. Hij is te vergelijken met Sagan in zijn goede jaren, mss niet de allersnelste sprinter maar wel een overlever in lastige etappes.

Terug
Bovenaan