Tour de France 2022

Vingegaard vandaag voor zen derde, Wout morgen zen derde. Rollen ze samen met Pogacar bijna de helft van de ritten op. De kruimels zijn voor het plebs :lol:

Hij kan wel tijdrijden dat spreek ik niet tegen. Maar mocht hij nu plots winnen dan is het er echt wel over.
Dat Pogacar 1min 30 en bijna 2min pakte op Dumoulin en Roglic 2 jaar terug was er ook over eh. De marge toen vooral.
Die had daarvoor 2 nationale titels. De eerste tegen Mohoric en de 2de was een klimtijdrit van 15km.
Vingegaard was vorig jaar in de tour 2* 3de in de tijdritten. Die kan wel degelijk ook een pak tijdrijden. De gele trui geeft vleugels eh. Zie Alaphillipe in de tour bv.

Toch, zou nogal een anticlimax zijn voor Van Aert.

@Reverz , Wout zat gisteren blijkbaar toch dood , dus zou het niet abnormaal vinden dat vingegaard of pogi sneller zijn.

Vorig jaar op 30" gefinisht , is dit jaar beter op alles ,... Nu ik het hoop ook dat Wout of thomas G :)

@Reverz , Wout zat gisteren blijkbaar toch dood , dus zou het niet abnormaal vinden dat vingegaard of pogi sneller zijn.

Vorig jaar op 30" gefinisht , is dit jaar beter op alles ,... Nu ik het hoop ook dat Wout of thomas G :)

Terug
Bovenaan