hehe, had ik toch ook niet verwacht eigenlijk, vorig jaar was Pogacar in die slottijdrit toch minder leek het toch alsof hij daar wat gas terugnam dit jaar dus niet
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Compleet ongeloofwaardig!Vingegaard rijdt voorlopig iedereen weg. Nog nooit een TT gewonnen in zijn leven

Vingegaard rot eens lekker op of zo. Je hebt je moment de gloire al in de schoot geworpen gekregen.
Ik doel meer op het feit dat ze het gat op hun eigen teamgenoot hebben dichtgereden om 'm te laten winnen.Gekregen? Als je Pogacar bergop op een minuut zet heb je niks gekregen hoor. Hard voor gewerkt en verdiend noem ik dat.
Vingegaard rijdt voorlopig iedereen weg. Nog nooit een TT gewonnen in zijn leven
Wat met Houle en Clarke echt nog bijna letterlijk te nemen isVingegaard vandaag voor zen derde, Wout morgen zen derde. Rollen ze samen met Pogacar bijna de helft van de ritten op. De kruimels zijn voor het plebs![]()

Hij kan wel tijdrijden dat spreek ik niet tegen. Maar mocht hij nu plots winnen dan is het er echt wel over.Vorig jaar noghthans mooi 3de in de tijdrit, en gc-ers doen het meestal nog goed in de laatste tijdrit , zeker als ze zich niet morsdood hebben moeten rijden
Zal hier toch weer spannend zijn, benieuwd wat Vingegaard op die klimmetjes doet. Ik denk dat het voor hem is.
Dat Pogacar 1min 30 en bijna 2min pakte op Dumoulin en Roglic 2 jaar terug was er ook over eh. De marge toen vooral.Hij kan wel tijdrijden dat spreek ik niet tegen. Maar mocht hij nu plots winnen dan is het er echt wel over.
Gelukkig niet, ik zou me Jumbo zijnde heel vies voelen. Stel je voor: alle truien, super combative, 6 ritten, nen hoop tussensprints en KoM's en losse combatieves... het kan er ook over zijn.@Reverz , Wout zat gisteren blijkbaar toch dood , dus zou het niet abnormaal vinden dat vingegaard of pogi sneller zijn.
Vorig jaar op 30" gefinisht , is dit jaar beter op alles ,... Nu ik het hoop ook dat Wout of thomas G