Tour de France 2022

Het is sinds enkele dagen een hoop toogpraat. Eigenlijk sinds er geen interessante analist meer zit. Serge Pauwels was nog goed, hoewel ook bondscoach zeker, dus toch redelijk gereserveerd, net zoals droogstoppel Vanthourenhout. Tankink is de jolige vriend die zegt wat ze willen dat er gezegd wordt, want dan mag ie mee aan tafel schuiven. En dat in combo met de gasten gisteren en eergisteren was afgrijselijk.

Benieuwd wie de superstrijdlust gaat winnen.
Lijkt me te gaan tussen VA - Cort Nielsen - Simmons.
Geef hem dan maar aan Simmons. Andere twee hebben prijzen gepakt.
Jonge kerel verdient dat.

Net die sprint nog eens herbekeken. Begrijpelijk dat Philipsen kwaad is op zichzelf, zijn fout beslist die rit hier. Hij zit samen met Krieger in het wiel van Laporte maar dan mist hij zijn bocht waardoor hij het wiel van Krieger verliest. Omdat die dan wacht op Philipsen is Laporte gaan vliegen.

Idd Laporte had een enorme meevaller door dat gat dat viel toen die gast van Total doortrok(bodnar?)
Toen hij doorhad dat ze met 2 enkele meters los waren heeft hij wel elke juiste beslissing genomen, dus heeft wel een killerinstinct, maar zonder dat gat wint hij hier nooit. Ging veel te vroeg op kop zitten op deze aankomst

TT day: wint VA of laat hij het vandaag aan Nathan?

De grote Oprah Van Aert show

9k=.jpg

Idd Laporte had een enorme meevaller door dat gat dat viel toen die gast van Total doortrok(bodnar?)
Toen hij doorhad dat ze met 2 enkele meters los waren heeft hij wel elke juiste beslissing genomen, dus heeft wel een killerinstinct, maar zonder dat gat wint hij hier nooit. Ging veel te vroeg op kop zitten op deze aankomst
En Gougeard stuurt uit waardoor Wright een gat heeft en Stuyven een paar honderd meter perfecte leadout speelt voor Laporte.
Laat Gougeard dat gat niet vallen dan gaat er vooraan toch rondgekeken worden aangezien ze een verse man in hun wiel zien zitten.
Alles moet in zijn plooi vallen, zoals toen Stuyven MSR won. Dat geluk moet je net hebben.

Pogacar? Daar valt ook wat voor te zeggen... is blijven aanvallen tot de laatste snik.

Ik ben op zich ook wel voorstader van het meer als een soort troostprijs te geven dan aan iemand die al 2 ritten en een trui heeft (zeker als die ploeg 5 ritten en 3 truien wint).

Ik zou Magnus Cort gezegd hebben maar aangezien die er niet bij is kan ik mij ook wel in Simmons vinden, zeker als Benjamin van het pak. Héél sterke 3de week nog van hem.

Wat heeft Remco hier in godsnaam mee te maken? 🤷.. Blijkbaar zit het ergens diep bij u 👎

Voel je eens niet altijd zo aangesproken man, ik ben hier één van de grotere Remco liefhebbers van het forum, zijn overwinning in LBL was één van mijn favoriete koersmomenten all-time en de reden dat ik hem hier bij betrek is omdat hij nu eenmaal onze Belgische klimtoekomst is maar ik heb voorlopig nog niets van hem gezien dat me doet geloven dat hij op zo'n rit na twee weken TdF met Pogacar en Vingegaard naar boven rijdt in een bergrit.

Als ik het goed heb is dat vooral een populariteitswedstrijd ook. 50% van de score wordt door een jury uitgedeeld, en 50% door het stemmende Twitter publiek. En daar staat WVA op dit moment al bijna 2k retweet’s voor op de tweede in de stand.

Voel je eens niet altijd zo aangesproken man, ik ben hier één van de grotere Remco liefhebbers van het forum, zijn overwinning in LBL was één van mijn favoriete koersmomenten all-time en de reden dat ik hem hier bij betrek is omdat hij nu eenmaal onze Belgische klimtoekomst is maar ik heb voorlopig nog niets van hem gezien dat me doet geloven dat hij op zo'n rit na twee weken TdF met Pogacar en Vingegaard naar boven rijdt in een bergrit.
Inderdaad, als je Pogacar en Vingegaard zo ziet klimmen gaat Remco toch spectaculaire dingen moeten laten zien in de Vuelta om ook mij te overtuigen dat hij de Tour kan winnen van die mannen.

Terug
Bovenaan