Tour de France 2022

Dit is toch ook geen kleur geven aan die groen trui hoor... Hopelijk gewoon slechte benen, anders is het nogal lullig van Jumbo.
Aan zijn gezicht te zien hoefde het gewoon echt niet meer voor VA. (Ne glimlach van hier tot ginder)
Philipsen duidelijk nog de beste benen van alle sprinters, na de bergen, verdiend gewonnen vandaag.
 
De rest is zich al dagen aan het sparen. Gisteren de tijdrit gewonnen dus enig realisme mag wel.
Noem mij nooit content, maar ik vind het de plicht van de groene trui om tenminste een gooi te doen naar de overwinning op de Champs.
Het heeft hem vorige keer ook niet tegen gehouden dat hij de voorgaande dagen diep ging.
 
Groenewegen zat gewoon al van te ver met zijn snoet in de wind en Kristof houdt de rest wat op (en Ewan die zijn fiets daar een serieuze kwak krijgt). Jasper in ideale wiel en is al gans de Tour de snelste

Eigenlijk toch gewoon een kutaankomst die steentjes.
En geen Jakobsen noch Pedersen die meesprinten?
 
Machtige sprint van Philipsen, profiteert daar wel van wat geklungel van BEX imo. Groenewegen gaat véél te vroeg.

Beetje jammer wel dat Wout niet meesprint om daar gezamenlijk over de streep te kunnen komen. :unsure:
 
Noem mij nooit content, maar ik vind het de plicht van de groene trui om tenminste een gooi te doen naar de overwinning op de Champs.
Het heeft hem vorige keer ook niet tegen gehouden dat hij de voorgaande dagen diep ging.

Toen wonnen ze ook de gele trui niet. De druk is er af. Dat is wel duidelijk.
 
Philipsen is gewoon de snelste man in deze Tour.

6 zeges voor de Belgen, van wanneer is dat geleden? (Ze zullen het straks in VLV wel een keet of 5 zeggen veronderstel ik)
 
Noem mij nooit content, maar ik vind het de plicht van de groene trui om tenminste een gooi te doen naar de overwinning op de Champs.
Het heeft hem vorige keer ook niet tegen gehouden dat hij de voorgaande dagen diep ging.
Om er dan los afgereden te worden? Beter de mythe in stand houden en op ‘t gemak genieten van de status die je verdiend hebt.
 
Kvond het toch ook jammer dat Wout niet meesprintte :biglaugh:

Al die show om Jakobsen binnen de limiet te krijgen met gans de ploeg, om dan hier zelfs geen top 10 te rijden.

Zeer mooi voor Philipsen, sterken beer!
 
Rest staat niet op de foto :love: .
Waar was Jakobsen eigenlijk?
13de dacht ik? Hij had gewoon de benen niet meer na de bergen, want hij zat goed vooraan maar hij kon nooit mee doen voor de knikkers.

Kvond het toch ook jammer dat Wout niet meesprintte :biglaugh:

Al die show om Jakobsen binnen de limiet te krijgen met gans de ploeg, om dan hier zelfs geen top 10 te rijden.
Nu ja, het is nu niet dat de andere ploegmaats nog een rit gewonnen hebben. Right?
Maar het was al wel duidelijk dat Jakobsen al blij was Parijs te halen.
 
Toch niet zo gek dat Van Aert niet meesprint?
Heeft niks meer te bewijzen.
Kan hij volgend jaar ook maar beter thuis blijven. Beter als 2022 wordt het niet.

Ik begrijp dat je niet op je gezicht wil gaan aan de vooravond van een dik feestje maar het peloton is vermoeid, niet meer zo nerveus als op de eerste dagen. Kan me de laatste 20 jaar niet herinneren dat ze op de Champs gevallen zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Kan hij volgend jaar ook maar beter thuis blijven. Beter als 2022 wordt het niet.

Ik begrijp dat je niet op je gezicht wil gaan aan de vooravond van een dik feestje maar het peloton is vermoeid, niet meer zo nerveus als op de eerste dagen. Kan me de laatste 20 jaar niet herinneren dat ze op de Champs gevallen zijn.
De vrouwen 2 keer :unsure:

Mss groen eens deftig hervormen: alleen punten aan de aankomst van een vlakke etappe. En tussensprinten afschaffen (of enkel geldprijzen daar)
 
Om er dan los afgereden te worden? Beter de mythe in stand houden en op ‘t gemak genieten van de status die je verdiend hebt.
Vorig jaar wint hij TT en dag erna de Champs. Dat hij gisteren diep ging is geen teken dat hij er nu afgereden zou worden.

Nee, Jumbo wou gewoon een foto voor in de gazet en Wout lijkt eventjes verzadigd met al zijn successen.

En dat zeg ik als gigantische Wout Van Aert fan, dus het is deels wel de teleustelling die spreekt.
 
Zes Belgische zeges, Belgische gele- en groene truidragers, absolute smaakmaker is een Belg,... Wat een weelde, het is ooit anders geweest.

Ik ga het toch een beetje missen de Tour. Het hoort gewoon bij de zomer(vakantie)
 
Na calais was Fabio zijn tour al op natuurlijk.
Hij kan zeggen dat hij de tour heeft uitgereden, maar dit gaat wel ten koste van heel zijn ploeg.
Hij heeft wat publiciteit gehad voor zo nipt voor de tijdslimiet te finishen, maar of dat zo een positieve was dat laat ik in het midden.

Vorig jaar wint hij TT en dag erna de Champs. Dat hij gisteren diep ging is geen teken dat hij er nu afgereden zou worden.

Nee, Jumbo wou gewoon een foto voor in de gazet en Wout lijkt eventjes verzadigd met al zijn successen.

En dat zeg ik als gigantische Wout Van Aert fan, dus het is deels wel de teleustelling die spreekt.

Als grote fan zou je net des te meer moeten begrijpen dat hier meesprinten totaal geen nut had.
De rest van uw seizoen nog riskeren om misschien 12de voor fabio te worden. Nee dan ga je beter voor de foto.
 
Terug
Bovenaan