Toilet hygiëne

Mijn vriendin wast nooit haar handen nadat ze gelakt heeft. Ben ik dan degene die smetvrees heeft of is zij een degoutant geval? In haar ogen raakt ze enkel het papier aan dus is dat helemaal niet nodig.
Mijn vriendin wast ook niet speciaal haar handen na haar nagels te doen. Ik heb daar eigenlijk nooit bij stil gestaan.
Is dat dan zo raar? Allez ik gebruik dat zelf niet, maar dat zal inderdaad wel een chemisch en ongezond goedje zijn zeker?


Ik hanteer dezelfde redenering bij plassen, na nr2 was ik ze wel. 🤷🏼
Bah
 
Mijn vriendin wast ook niet speciaal haar handen na haar nagels te doen. Ik heb daar eigenlijk nooit bij stil gestaan.
Is dat dan zo raar? Allez ik gebruik dat zelf niet, maar dat zal inderdaad wel een chemisch en ongezond goedje zijn zeker?



Bah
Er stond een kleine typo in mijn post, het gaat hier over handen wassen na een grote boodschap en niet na het lakken van nagels 🙂
 
Mijn vriendin wast nooit haar handen nadat ze gekakt heeft. Ben ik dan degene die smetvrees heeft of is zij een degoutant geval? In haar ogen raakt ze enkel het papier aan dus is dat helemaal niet nodig.

Na het lakken mag dat niet, je moet doen dan zeker 5 minuten laten drogen. 🤪

Ik hanteer dezelfde redenering bij plassen, na nr2 was ik ze wel. 🤷🏼

2-laagstoiletpapier onder de elektronenmicroscoop. Als je denk dat zo'n poreuze structuur alle bacteriën of microscopische deeltjes uitwerpselen tegenhoudt...nah mate. Je handen niet wassen na een toiletbezoek is gewoon vuil. De knop van de spoelbak, de kraan, de klink, zo proper zijn die ook niet.
 

2-laagstoiletpapier onder de elektronenmicroscoop. Als je denk dat zo'n poreuze structuur alle bacteriën of microscopische deeltjes uitwerpselen tegenhoudt...nah mate. Je handen niet wassen na een toiletbezoek is gewoon vuil. De knop van de spoelbak, de kraan, de klink, zo proper zijn die ook niet.
Een echte vrouw gebruikt enkel 4laags! 😡
 
Sorry, iedereen die toiletpapier gebruikt is gewoon een vettig beestje. Om je hol deftig te reinigen na de grote boodschap, gebruik je vochtige doekjes, enkel dan krijg je het deftig proper. Eenieder die twijfelt of niet akkoord gaat mag naar de keuken lopen, een mes in een pot Nutella steken en dit uitsmeren over een harig gedeelte van zijn/haar arm en dan met toiletpapier dit reinigen. Zelfs na 10 veegbeurten zullen er bruine plekken/vegen/etc achterblijven (en who the fuck gebruikt zelfs 10 veegbeurten bij de grote boodschap, dan puilt de wc uit met wc-papier).

Met vochtige doekjes heb je het voordeel dat a) ze vochtig zijn en dus beter reinigen en b) ze steviger zijn waardoor je dus harder kan duwen zonder schrik te moeten hebben dat je plots met je vingers door het wc-papier zit en met je vingertoppen in je anus aan de stront zit (iieeeuwww).

Nadeel is dat ze wat duurder zijn, maar bon voor hygiene moet je wat over hebben, en minder milieuvriendelijk, maar zolang je ze in de vuilbak gooit en niet in de wc pot blijft dat eigenlijk best beperkt.
 
Sorry, iedereen die toiletpapier gebruikt is gewoon een vettig beestje. Om je hol deftig te reinigen na de grote boodschap, gebruik je vochtige doekjes, enkel dan krijg je het deftig proper. Eenieder die twijfelt of niet akkoord gaat mag naar de keuken lopen, een mes in een pot Nutella steken en dit uitsmeren over een harig gedeelte van zijn/haar arm en dan met toiletpapier dit reinigen. Zelfs na 10 veegbeurten zullen er bruine plekken/vegen/etc achterblijven (en who the fuck gebruikt zelfs 10 veegbeurten bij de grote boodschap, dan puilt de wc uit met wc-papier).

Met vochtige doekjes heb je het voordeel dat a) ze vochtig zijn en dus beter reinigen en b) ze steviger zijn waardoor je dus harder kan duwen zonder schrik te moeten hebben dat je plots met je vingers door het wc-papier zit en met je vingertoppen in je anus aan de stront zit (iieeeuwww).

Nadeel is dat ze wat duurder zijn, maar bon voor hygiene moet je wat over hebben, en minder milieuvriendelijk, maar zolang je ze in de vuilbak gooit en niet in de wc pot blijft dat eigenlijk best beperkt.
Eerst toiletpapier, dan afwerken met een vochtig doekje, anders miserie met de afvoer 😔
 
Sorry, iedereen die toiletpapier gebruikt is gewoon een vettig beestje. Om je hol deftig te reinigen na de grote boodschap, gebruik je vochtige doekjes, enkel dan krijg je het deftig proper. Eenieder die twijfelt of niet akkoord gaat mag naar de keuken lopen, een mes in een pot Nutella steken en dit uitsmeren over een harig gedeelte van zijn/haar arm en dan met toiletpapier dit reinigen. Zelfs na 10 veegbeurten zullen er bruine plekken/vegen/etc achterblijven (en who the fuck gebruikt zelfs 10 veegbeurten bij de grote boodschap, dan puilt de wc uit met wc-papier).

Met vochtige doekjes heb je het voordeel dat a) ze vochtig zijn en dus beter reinigen en b) ze steviger zijn waardoor je dus harder kan duwen zonder schrik te moeten hebben dat je plots met je vingers door het wc-papier zit en met je vingertoppen in je anus aan de stront zit (iieeeuwww).

Nadeel is dat ze wat duurder zijn, maar bon voor hygiene moet je wat over hebben, en minder milieuvriendelijk, maar zolang je ze in de vuilbak gooit en niet in de wc pot blijft dat eigenlijk best beperkt.
Ik vermoed dat gewoon een sproeier/bidet dan nog beter is voor ongeveer alles dat je opnoemt. Dusja, waarom dan kiezen voor een niet-optimale oplossing en een vuilbak vol kak? :)

Punt is dat je je handen wast om het niet aan je handen te hebben hé, met je anus hanteer je meestal geen objecten of voeding. Als je Nutella, een plakkerige combinatie van olie en suiker als teststof kan gebruiken, denk ik ook dat je best wat meer vezels eet :unsure:
 
Ik vermoed dat gewoon een sproeier/bidet dan nog beter is voor ongeveer alles dat je opnoemt. Dusja, waarom dan kiezen voor een niet-optimale oplossing en een vuilbak vol kak? :)

Punt is dat je je handen wast om het niet aan je handen te hebben hé, met je anus hanteer je meestal geen objecten of voeding. Als je Nutella, een plakkerige combinatie van olie en suiker als teststof kan gebruiken, denk ik ook dat je best wat meer vezels eet :unsure:
De beste test om dit te weten is eens naar de keuken lopen, een mes te nemen en wat kak op uw boterham te smeren, als het niet mooi smeert eet je best meer vezels. Niet doen zoals @kay-gell en het op de muur smeren. :unsure:
 
Ik vermoed dat gewoon een sproeier/bidet dan nog beter is voor ongeveer alles dat je opnoemt. Dusja, waarom dan kiezen voor een niet-optimale oplossing en een vuilbak vol kak? :)

Punt is dat je je handen wast om het niet aan je handen te hebben hé, met je anus hanteer je meestal geen objecten of voeding. Als je Nutella, een plakkerige combinatie van olie en suiker als teststof kan gebruiken, denk ik ook dat je best wat meer vezels eet :unsure:

Een sproeier/bidet is wel gelijk een zware investering in vergelijking met vochtige doekjes, en je moet achteraf nog altijd wc-papier gebruiken om je gat af te drogen (of hebben ze tegenwoordig versies met ingebouwde droog-functie?).

En een vuilbak vol kak? Men heeft geparfurmeerde zakjes ontwikkeld om je vuile doekjes in te werpen, die knoop je dan dicht en dan pas werp je het in de vuilbak. Duidelijk (nog) geen kinderen!

En de hygienische nood om je handen te wassen na het kakken, mits je vochtige doekjes gebruikt, is een pak lager dan wanneer je wc-papier gebruikt.

Ik nodig je uit om een week vochtige doekjes te gebruiken, naderhand neem ik zonder problemen en met veel graagte je uitvoerige bedankingen aan. Je zal een veranderd man wezen.
 
Ik had het in elk geval wél door, van Lint is het minder duidelijk 🤔
Ik euh, ik had dit... laten we dit maar gewoon vergeten ok? :unsure:


En de hygienische nood om je handen te wassen na het kakken, mits je vochtige doekjes gebruikt, is een pak lager dan wanneer je wc-papier gebruikt.

Ik nodig je uit om een week vochtige doekjes te gebruiken, naderhand neem ik zonder problemen en met veel graagte je uitvoerige bedankingen aan. Je zal een veranderd man wezen.
Myeeeeeeaaaaaaah no.
Was uw handen toch maar nadat ge uw gat hebt afgeveegd, op welke manier dan ook. Als dat al geen common sense meer mag zijn.
 
Myeeeeeeaaaaaaah no.
Was uw handen toch maar nadat ge uw gat hebt afgeveegd, op welke manier dan ook. Als dat al geen common sense meer mag zijn.

Ik heb overigens niet gesteld dat je je handen niet dient te wassen of dat de nood verdwijnt, wel dat er MINDER hygienische nood aan is. Je handen zijn schoner en hygienischer na het gebruiken van vochtige doekjes omdat deze reeds vochtig zijn, de textuur is sterker en duurzamer (je zal nooit door een vochtig doekje zitten met je vingers) en het oppervlak is een pak groter waardoor aanraking met de te reinigen oppervlakte een pak kleiner is.

De "op welke manier dan ook" is opvallend. Je spreekt specifiek over gat afvegen, niet over wc-bezoek. Dus in dat opzicht zijn argumenten als "vuile kraan, vuile klink, vuile wc-bril" vrij irrelevant gezien je dan je handen dient te wassen na elk bezoek aan de badkamer, en niet specifiek enkel bij de grote boodschap.

Ik snap de tegenkanting tegen het gebruik van vochtige doekjes niet, of alleszins de moeite om toe te geven dat ze hygienischer zijn.
 
9HtnnOH.jpg

Maak kennis met de Vietnamese "BUM GUN". Zelfs de hardnekkigste kontklit wordt verpulverd door dit machtig staaltje hogedrukreiniger.
(Verlies van anale maagdelijkheid is mogelijk, lees zorgvuldig de bijsluiter.)
 
Terug
Bovenaan